حمله نيروهاي امنيتي بحرين به يك مراسم عزاداري
نيروهاي امنيتي بحريني در راستاي ادامه سركوبهاي مردم اين كشور، به مراسم عزاداري يك جوان حمله كردند.
به گزارش خبرنگار حوزه بینالملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه خبری پرس تي وي، روز شنبه نيروهاي امنيتي آلخليفه به مراسم عزاداري يكي از افرادي كه روز جمعه در اثر استنشاق گاز سمي جان خود را از دست داده بود، حمله كردند.
محمد خسيم كه 20 سال سن داشت، روز جمعه در اثر استنشاق دود سمي حاصل از شليك گاز اشكآور توسط نيروهاي امنيتي آلخليفه، جان خود را از دست داد.
همچنين گفته مي شود يك نوجوان 11 ساله بحريني نيز روز گذشته در اثر استنشاق گاز اشكآور جان خود را از دست داده است.
حملات روزهاي گذشته، باعث شدت گرفتن درگيري ها بين نيروهاي امنيتي و مردم در نقاط مختلف از جمله شهر منامه شده است.
به گفته برخي شاهدان، طي حملات روزهاي گذشته ده ها نفر زخمي شده و تعدادي نيز دستگير شده اند.
لازم به ذكر است، نيروهاي امنيتي بحرين به پشتيباني نيروهاي آلسعود به صورت مرتب به سركوب معترضاني مي پردازند كه خواهان سقوط رژيم آلخليفه هستند.
لینک کپی شد
گزارش خطا