«آقای حقوقدان» مدافع حقوق چه کسی است؟
یادداشت/
چگونه حافظه تاریخی رئیس‌جمهور حقوقدان توانسته این مقدار خیانت و دشمنی آمریکا با ملت ایران را از یاد ببرد و براحتی از چندین سال ظلم و ...
تعداد نظرات: ۲۲
علي
-
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کليد تحويل امريکا دادوامد
بدون نام
-
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
مثله يك كشتي گير كه 8 بر صفر جلو بوديم ولي فن بدل رو امريكا به ما زد و ما ضربه فني شديم حيف..........
عاشق حسيني
-
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
انگليس صد پله بدتر از امريکا است چرا با انگليس ميتوانيم رابطه داشته باشيم ولي امريکا نه؟ ايا اکثر سياست مداران ما انگليسي هستند يا مسله ديگري هست؟
يک دوست
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
تا ابد که نمي شه با يک کشور قدرتمند قطع رابطه کرد حتي فکر کنم رهبر هم اين رو نخواد چون به قيمت از دست رفتن بسياري از فرصت هاي کار و پيشرفت براي ما خواهد بود نکته اي که و جود داره اينکه بايد توي اين ارتباط منافع ملي ما تامين بشه مثل ارتباط با روسيه چون آوايل ما شعر مر گ بر روسيه رو هم سر مي داديم. پس سياست وحي منزل نيست که تا ابد ثابت باشه. هر بلايي که آمريکا سر ما آورده باشه ديگه از بلاي هيرو شيماو ناکازاکي که سر ژاپن آورده که بد تر نيست اما اونا با حفظ منافع ارتباط دارن مهم منافع ملي ماست
m
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
سايت فردو رو دارن پلمپ ميکنن تو ميگي فرصت ....عاشق چشمو ابروي روحاني که نيستن روحاني هم اگه با تدبير بود کالاها روز به روز گرون تر نميشد مذاکره کنه ولي تاريخ دوره اصلاحاتو تکرار نکنه که متاسفانه.......!!!!!
بهنام
-
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
نقل قول:
"هر بلايي که آمريکا سر ما آورده باشه ديگه از بلاي هيرو شيماو ناکازاکي که سر ژاپن آورده که بد تر نيست "
جواب:
دوست عزيز ميخواي برو به آمريکا پيشنهاد بده رو سرمون بمبم بريزن ها؟
خوبه خودتم ميدوني که آمريکا همچين کشور کثيفيه که رو سر مردم بي گناه بمب ميريزه حالا مياي ميگي بايد باهاش رابطه داشته باشيم؟به چه قيمتي؟
به قيمت زير پا گذاشتن تمام ارزشهامون؟زير پا گذاشتن خون شهدامون؟زير پا گذاشتن حرف امام خميني که فرمودن آمريکا شيطان بزرگه و ما با آمريکا مذاکره نمي کنيم؟
دوست عزيز تا وقتي که آمريکا جناياتش توي عراق و افغانستان و فلسطين و سوريه و از همه مهمتر ايران رو جبران نکنه ما نبايد رو صورتش حتي تف هم بندازيم
تحليل
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
هرچي بيشتر ميگذره بيشتر به انخاب کاملا آگاهانه!!! مردم پي ميبرم...
حسين
-
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
با سلام.دوستاني که از صحبت هاي رهبر انقلاب ميگند! ايشان خودشان بارها فرموده اند که بنده به اين مذاکرات خوش بين نيستم چون امريکايي ها قابل اعتماد نيستند و در گفتگو هاي خود صادق نيستند.چگونه با آن تجربه هاي قبلي که از انها سراغ داريم و علارغم اينکه آنها تا کنون به هيچ وجه از منافع خود ذره اي کوتاه نيامده اند ما از منافع خود کوتاه بياييم و تن به خواسته هاي آنها بديم؟
مهدي
-
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
همه با هم بخونيم...
آمريکا آمريکا مرگ به نيرنگ تو... خون جوانان ما مي چکد از چنگ تو...
بدون نام
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خون شهدا چه مي شود؟ خون دلهاي حضرت امام و رهبري چه مي شود؟ شيطان بزرگ دارد کار خودش را مي کند . هشيار باشيم . روحاني را هم با يک علف دارد فريب مي دهد
بدون نام
-
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
مدافع کدخدا
بدون نام
-
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
من مانده ام با اين گفتگو، در مراسم 22 بهمن امسال چه شعاري جايگزين «مرگ بر آکريکا» خواهد شد؟ سوالي که روحاني بايد به ان جواب دهد.
بهنام
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
احتمالا بايد بگيم آمريکا مچکريم
ممنون که فرزندان ايران رو شهيد کردي
ممنون که اينهمه سال دشمن ما بودي
از دست چودني پنهان زير دستکش مخملي ات ممنونيم
ممنون که به شوررشيان سوريه سلاح ميدي
و البته به تبع اون هم بايد بگيم اسرائيل مچکريم
ناشناس
-
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آمريکا دقت کن!
آمريکا دقت کن!
(با همان لحن " داور دقت کن" خوانده شود.)
فرزند ايران
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
با تشکر از نگارنده يادداشت.
گياهي
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بالفرض که همه اين صحبت ها صحيح باشه اما اقاي روحاني در جواب همه ي اينها مي تونه به اين جمله بسنده کنه : حرف رهبر اين بوده که از خودمان نرمش قهرمانانه بروز دهيم.اين سوال رو خواهشا جواب بدين!!!
بهنام
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دوست عزيز اينم جواب:
امام خامنه اي:
هيچ كس در چشم اين دشمنان منفورتر از چهره‌ى درخشان و آفتاب فروزان امام بزرگوار ما نبود؛ برايش احترام قائل بودند، امّا از ته دل دشمنش بودند؛ به‌خاطر اينكه ايستاده بود، به‌خاطر اينكه امام با دو خصوصيّت بى‌نظير «بصيرت كامل» و «قاطعيّت تمام» - هم خوب ميديد و درست ميفهميد، هم قاطع مى‌ايستاد - سدّى بود در مقابل پيشرفت اينها و در مقابل ناخن زدن و نيش زدن و ضربه زدن اينها؛ لذا با او دشمن بودند. البتّه عرض كرديم برايش احترام هم قائل بودند، ميفهميدند عظمت او را،
ادامه در نظر بعدي....
بهنام
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ادامه:
امروز هم همين‌جور است؛ هر كسى كه در پايبندى به اين ارزش اصولى و اصلى، يعنى ارزشى كه هويّت سياسى انقلاب را معيّن ميكند - لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون - پايبندتر باشد و بفهمد كه فهرست مشكلات توليدشده و ايجادشده‌ى دشمنان عليه نظام اسلامى در اين چهارچوب ميگنجد - هركسى با يك چنين بينشى و با ايستادگى در اين راه باشد - همان‌قدر براى آنها مبغوض است. البتّه عالَم ديپلماسى، عالَم لبخند زدن است؛ لبخند هم ميزنند، مذاكره هم ميكنند، درخواست مذاكره هم ميكنند، خودشان هم ميگويند. به يكى از اين سياستمداران غربى چند روز پيش از اين گفته بودند شما كه ميخواهيد مذاكره بكنيد با ايران، خب دشمن است ايران؛ گفته بود خب، آدم با دشمن مذاكره ميكند ديگر! يعنى اقرار به دشمنى با ايران؛ صريح ميگويند.
ادامه دارد...
بهنام
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ادامه:
علت دشمنى اشخاص نيستند، علت دشمنى اين حقيقت و اين هويّت است. همه‌ى آنچه كه ميگويند در اين چهارچوب بايد تفسير و تحليل بشود، در اين چهارچوب بايد فهميده بشود.
ما مخالف با حركتهاى صحيح و منطقى ديپلماسى هم نيستيم؛ چه در عالم ديپلماسى ، چه در عالم سياستهاى داخلى. بنده معتقد به همان چيزى هستم كه سالها پيش اسم‌گذارى شد «نرمش قهرمانانه»؛ نرمش در يك جاهايى بسيار لازم است، بسيار خوب است؛ عيبى ندارد، اما اين كشتى‌گيرى كه دارد با حريف خودش كشتى ميگيرد و يك جاهايى به دليل فنّى نرمشى نشان ميدهد، فراموش نكند كه طرفش كيست؛ فراموش نكند كه مشغول چه كارى است؛ اين شرط اصلى است؛ بفهمند كه دارند چه‌كار ميكنند،
اداه دارد....
بهنام
-
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
ادامه:
بفهمند كه دارند چه‌كار ميكنند، بدانند كه با چه كسى مواجهند، با چه كسى طرفند، آماج حمله‌ى طرف آنها كجاى مسئله است؛ اين را توجّه داشته باشند.1392/06/26
محمد علي قاسمي
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بلاخره يه روزي بايد اين تابو مي شکست تا ابد که نمي شد اين شرايط را ادامه داد روحاني هم که سرخود اين کار را انجام نداده است در ضمن اگر بخواهيم به عملکرد گذشته کشورها نظر کنيم فکر نميکنم انگليس و روسيه اگر بيشتر از آمريکا به مردم ايران ظلم وستم نکرده باشند کمتر نکرده اند بنابراين بهتر است بجاي برداشت کردن به اين صورت ببينيم سود ما در کجا تامين ميشود در پايان بايد اين موضوع را متذکر شوم هيچ حق وحقوقي را با قهر وجنگ به کسي نمي دهند تنها با گفتگو و تامل است که ميتوان از حق خود دفاع کرد مانندکاري مصدق در رابطه با نفت و استعمار انگليس کرد .
دانشجو
-
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
چرا مغلطه مي کنيد؟! گفتگو با دشمن چه ربطي به حافظه تاريخي و ... داره؟! گفتگو يعني اين که آقاي روحاني جنايات آمريکا رو فراموش کرده؟ مطمئن باشيد حافظه تاريخي رئيس جمهور از شماها خيلي بهتره.
ارسال نظرات
آخرین اخبار