دولت روحانی قصد دارد در رابطه بین ایران و آمریکا گشایش ایجاد کند/ نمی‌توانیم بدون کدخدا در دهکده حضور داشته باشیم
کواکبیان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: در یک دهکده جهانی هستیم که آمریکا ادعای کدخدایی آن را دارد بنابراین نمی‌توانیم بدون ارتباط با کدخدا در این دهکده حضور داشته باشیم، پس نمی توان قطع رابطه را تصور کرد.
تعداد نظرات: ۹
مسعود
-
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
اصلا پزيرفتن کدخدا غلطه دکتررررررررررررررررررر
بدون نام
-
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
"نمي‌توانيم بدون کدخدا در دهکده حضور داشته باشيم". اين همان جمله معرف امام حميني(ره) است که روي پرچم ايران نوشته اند يا خواب و خيال هاي آنهايي است که جمهوري اسلامي که آن بزرگوار پايه گذاري کرد را مي خواند دوباره به دوران پادشناهي سابق برگردانند؟
کليد دروغ
-
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
دکترترين دکتر قرن....
عطا
-
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
من دو تا سوال دارم از اين آقا:
1- چي شده که شما فکر کردي بين اسراييل و آمريکا فرقي هست که براي اثبات حرفت به آيات قرآن هم استناد مي کني؟
2- اينکه مي فرماييد: "اگر فکر کنيم که آمريکا آدم مي شود، آدم شدني نيست و اگر فکر کنيم که قرار است از گرگ بودن خودشان دست بکشند، چنين چيزي رخ نمي دهد و هيچگاه رابطه برقرار نمي شود و اگر قرار است با آمريکا رابطه برقرار کنيم، با همين خصوصيت بايد برنامه ريزي کنيم. " يعني بايد براي رفاقت با گرگ!! هم برنامه ريزي کرد؟؟؟؟!!!!!
من عاشق اون کلمه "برنامه ريزي" ات هستم که ته همه جملاتت آوردي
موندم شما سرکلاسات چه جوري با اين همه فصاحت و بلاغت، دانشجوهاتون رو متقاعد مي کنين؟؟
عطا
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
يعني خدايا کسي تو اون سالن بوده جواب اين آقا رو داده باشه؟؟!!!
بالاخره آمريکا کدخداست يا گرگ؟؟؟
اين همه وادادگي نوبره والا
اونم از يه نماينده مجلس
و از اون بدتر به اصطلاح استاد دانشگاه
اميد
-
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
آقاي کواکبيان:
آمريکا ادعاي کدخدايي دارد، اما آيا شما هم قبول کرده ايد که آمريکا کدخدا باشد؟
آيا لوازم کدخدا بودن آمريکا و لزوم جاري و ساري بودن خواست او را در اين دهکده مي پذيريد؟
و سئوال آخرک به نظر شما زور کدخدا بيشتر است يا خدا؟ بهتر است به کداميک تکيه کنيم؟
مصطفي
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
هميشه ايستادگي در مقابل کدخدا است که ظلم و ستم را به پايان رسانيده است . اگر به نظر شما بود هنوز هم شاه در ايران اسلامي شاهي مي کرد.
حميد م.
-
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
من واقعا نمي دونم چي بگم. من تا اين لحظه آقاي کواکبيان رو يک انسان نسبتا قابل احترام مي دونستم که در اصول با هم توافقاتي داريم.
با خوندن اين کاملا از ايشون دلسرد شدم.
ايشون فرمودن که براي عدم رابطه بايد دليل بياريم: اگه کسي هزار تومن جنابعالي رو بالا بکشه، شما تا آخر عمرتون باهاش حرف نمي زنين و هرجا که مي شينين لعنتش مي کنين. حالا عدم ارتباط در مقابل دولتي که بيش از 60 سال لحظه به لحظه در حال توطئه براي مردم مملکت شما بوده دليل مي خواين؟
کدخدايي امريکا: شما هر طور بخواين مي تونين فکر کنين. شايد بخواين امريکا را چيزي بالاتر هم بدونين، اما امام خميني (ره) مشي شون هيچ وقت اينگونه نبود. ايشون هيچ وقت در زمين بازي غربي ها بازي نکردن که بعدش مجبور باشن رئيس اون زمين رو هم به عنوان کدخدا قبول کنن..
مجيد عزيزي
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
کواکبي غوغا سالار به گفته خودت آمريکا ادعاي کدخداي جهان را دارد شما چرا پذيرفته ايد ! ! ! و چرا به دروغ دم از مردم سالاري مي زنيد ؟ ! ! مگر نميداني نظام مردم سالاري با کدخدا سالاري در تظاد است ! ! ! مگر نميداني که کدخدا مظهر استبداد و نفاق ورياء و شقاوت و بدبختي است ! ! ! و مگر نمي داني آرمانهاي امام ره و شهدا با مطامع کدخدا مغايرت دارد ! ! ! ! ! ! وما اگر کدخدا لازم داشتيم چرا انقلاب کرديم چرا اينقدر شهيد داديم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. ! ! ! ! ! ! ! !
ارسال نظرات
آخرین اخبار