کد خبر:۳۸۱۳۷۴
همراه با نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی-4؛

عدم برندسازی محصولات داخلی یکی از مهم‌ترین مشکلات صنعت است

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری با تاکید بر اینکه یکی از مشکلاتی که صنعت امروز ما از آن رنج می‌برد عدم برندسازی مناسب برای محصولات تولیدی است، گفت: نوع بسته بندی، شبکه بازاریابی و تبلیغات مناسب از جمله مولفه‌هایی است که در زمان تجاری سازی یک محصول باید مورد توجه قرار گیرد.

امیری، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در مشهد، در حاشیه افتتاح نمایشگاه پژوهش‌ها و دستاوردهای خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان داشت: یکی از دستاوردهای دانشگاه حکیم سبزواری ساخت دستگاه «تخلخل هلیومی» است که در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این دستگاه با استفاده از ازت، میزان تخلخل موجود در یک حجم را فشرده می‌کند، خاطرنشان کرد: امسال نخستین حضور خود را در نمایشگاه دستاوردها تجربه کردیم و امیدواریم که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ادامه دار باشد.

 

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری ضمن تاکید بر اینکه ساخت این دستگاه به صورت انبوه مانع از خروج بی‌رویه ارز جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: این دستگاه از نظر هزینه‌ای به صرفه است؛ زیرا نمونه خارجی آن حدود 40 تا 50 میلیون تومان است؛ اما کاربران این دستگاه می‌توانند با پنج تا هفت میلیون تومان این دستگاه را خریداری کنند.

 

امیری با تاکید بر این‌که این نمونه قابل رقابت با نمونه خارجی خود است و ساخت آن منجر به بومی شدن دستگاه در داخل می‌شود، بیان داشت: در حال حاضر این دستگاه تنها در آزمایشگاه دانشگاه مورد استفاده قرار می‌‌گیرد که امید است بتوانیم آن را به تولید انبوه برسانیم.

 

وی در ادامه گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که صنعت امروز ما از آن رنج می‌برد عدم برندسازی مناسب برای محصولات تولیدی است.

 

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری در پایان تصریح کرد: نوع بسته بندی، شبکه بازاریابی و تبلیغات مناسب از جمله مولفه‌هایی است که در زمان تجاری سازی یک محصول باید مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است.
    
 

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار