آخرین اخبار:
کد خبر:۴۰۴۷۵۸
پژمان خبر داد:

بازاریابی ۲۰ تن محصول اقتصاد مقاومتی

مسئول شبکه جمع آوری و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی گفت: تا کنون برای ۲۰ تن محصول اقتصاد مقاومتی توانسته‌ایم بازاریابی کنیم.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، غلامحسین پژمان امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش رسم هجرت که در منطقه رودآب سبزوار درحال برگزاری است با بیان اینکه بحث بازار کار یکی از مباحث بسیار مهم و جدی در فروش محصولات است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان ما در زمینه کد اقتصادی و پروانه بهره برداری توجیه اقتصادی و موافقت اصولی توجه ندارند به همین دلیل در بسیاری از مواقع محصولاتشان به فروش نمی‌رسد.

 

وی با بیان اینکه یکی از وظایف شبکه جمع آوری و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی ارائه مشاوره های تخصصی به تولیدکنندگان می‌باشد، خاطرنشان کرد: در مسیر ارائه محصول به بازار،تولیدکننده باید به بازار محلی نیز توجه داشته باشد و چنانچه به این مسئله توجه کند محصولاتش بی مشتری نخواهند ماند.

 

مسئول شبکه جمع آوری و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی ضمن تأکید بر این مطلب هر فردی که در صدد است وارد بازار کار شود باید دوره های بازار کار را بگذراند، گفت: یکی از وظایفی که شبکه جمع آوری و فروش انجام می دهد معرفی تولیدکنندگان به مکان‌ها و شرکت های که به آنان در جهت فروش محصولشان ارائه خدمت می‌کنند مانند بسته بندی محصولات می‌باشد.

 

پژمان در پایان با یادآوری اینکه حدود شش ماه است این شبکه راه اندازی شده بیان کرد: طی این مدت برای ۲۰ تن محصول اقتصاد مقاومتی بازاریابی کرده‌ایم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار