۲سناریوی دولت برای معلق گذاشتن روسای دانشگاه‌ها/ لاپوشانی سرپرست سومین دانشگاه بلاتکلیف کشور از اتفاقات دانشگاه!
در چنین شرایطی، دانشگاه اصفهان به عنوان یکی از دانشگاه‌های مادر، نزدیک به ۱۸ماه است که بر خلاف دستور صریح قانون، توسط سرپرست اداره می‌شود.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Japan
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
چه خوب بوداین خبرگزاری به استخدام پرساله یکی ازوابستگان هیات رییسه دانشگاه اصفهان نیزاشاره میکرد.الیته این آقایان سریع می گویندسوادش خوب بوده که استخدام شده!اما سوال اینکه چطوربین این همه آدم این شخص ازهمه باسوادتربوده وچطورآن هم به صورت تصادفی!ازوابستگان مسوولین دانشگاهی بوده.دروغ وخدعه بس است.دانشگاه جای پارتی بازی به اسم اعتدال نیست.تادیرنشده استعفا دهید.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
ترو خدا بیایین ببینید در دانشگاه علوم اقتصادی چه بلایی درست کردن دو سرپرست غیرقانونی دانشگاه ما و خوارزمی. کی باید جواب بده برای اینهمه بلاتکلیفی و تعطیلی. اصلن کسی هست ببینه چه میگذره در دانشگاه علوم اقتصادی. به خدا همین رفتارهای غیرقانونی و خلاف موازین، دانشجوها را به کل نظام بدبین می کند. وزیر علوم چگونه ولایت مداری است که چنین ادغامی شبانه، حقوق تمام دانشجویان پایمال شده. ولوله ای هر روزه در یک دوره زمانی دوماهه در وجود تمامی دانشجویان و کارکنان و هیات علمی ایجاد شده با یه تصمیم منفعت طلبانه عده ای خودخواه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار