پایان‌نامه؛ «گاوبندی» اساتید، «چشم‌بندی» دانشجویان
عملیات تولید علم با رمز تقلب (۱)
بخشی از جامعه دانشگاهی ما، درحالی از مقاطع عالی گواهی دانش‌آموختگی می‌گیرند که هرگز نقشی در تولید و تحول، حتی در سطحی اولیه و حداقلی، نداشته و عملا فاقد هرگونه مهارت و ابتکار پژوهشی هستند. بروز و ظهور این کاستی در رساله پایان‌دوره (پایان‌نامه) کاملا مشهود است...
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
با سلام.
متاسفانه کیفیت تحصیلات تکمیلی روز به روز کاهش می‌یابد. متاسفانه فساد علمی به دانشگاه رخنه کرده است و دیر یا زود بد حاصلی برای کشور به بار خواهد آورد. چقدر تو ین کشور چوب بی فکری را باید بخوریم. امان!
هما
United States of America
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اصلا از پایان نامه جعلی که بگذریم، بسیاری از اساتید برای دانشجو وقت ندارن چه زمان تدریس و چه زمان پایان نامه!!!!
انگار دانشگاه استخدامشون کرده فقط خودشون مقاله بدن و تدرس و تربیت دانشجو هم به اونا مربوط نمیشه!!
و آخرش دانشجو سر جلسه دفاع ضرر میکنه!! که این مسائل در دانشگاه های تراز اول بیشتر هست!
و امان از استاد بخیل که علمش رو واسه خودش میخواد!!!!!
یک درس خون بیچاره
Netherlands
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
واااااااااااااااااااااااااااااااااا اسفااااااااااااااااااااااااااااا
یکی پیدا بشه جلوی این مراکز علمی کاربردی رو بگیره که حیف اسم دانشگاه و دانشجو. بی کیفیتی بی داد می کنه . راه انداختن تا کارمندها بروند و مدرک بگیرند بعد با یک دانشجوی دانشگاه سطح یک کشور هم سطح بشوند . یک عده هم که از دانشگاه های داخلی و مجازی و مکاتبه ای برای ورود به مجلس و.... من که یک کار مشخص دارم نمی رسم درسهام و درست بخونم بعد آقایون با 100 تا مسئولیت یهو می شوند دکتر فلانی . وا اسفا . اونوقت بگید علم بهتر است یا ثروت معلومه که ثروت . چون دوستان درس نخونده من رفتن بازار آزاد الانم لیسانسیه علمی کاربردی و حالا هم دانشجوی پولکی تو دانشگاه آزاد با کلاسهای 1000 نفری .
رضا
Netherlands
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
علمی کاربردی که واقعا توهین به علمه .قرار بود مرکزی باشه برای تولید کنندگان تا متخصصین و مهندسین دوره های آموزشی برای کارگران بگذارند تا کیفیت تولید شان با تعامل تجربه و علم بالا بره نه اینکه بشه مرکز صدور مدرک اون هم عموما در رشته های غیر صنعتی . تو هر کوچه یک مرکز علمی کاربردی زدند . اساتیدشان مزتبه علمی ندارند چه برسد به دانش آموزان!
ارسال نظرات
آخرین اخبار