کارگردان «رستاخیز» به اشتباهش اعتراف کرد/ درویش: نیمه پر لیوان را هم ببینیم
در جمع خبرنگاران:
کارگردان «رستاخیز» گفت: در بحث تشبه بارها نظر متخصصان این حوزه که مراجع هستند مورد نظر قرار گرفت و نمایندگان برخی از مراجع بارها فیلم را دیدند. در این فیلم سینمایی با این حجم، اشتباهاتی نیز وجود دارد. قبول دارم در بخشی اشتباه شد اما اصلاح نیز صورت گرفت و باید نیمه پر لیوان را هم ببینیم.
تعداد نظرات: ۳
علی جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
فقط مشکل چهره حضرت عباس نیست نمایش چهره حضرت علی اکبر که در تمامی روایات شبیه ترین افراد به پیامبر معرفی شده را چگونه توجیح میکنید.....عشق بازی هایی که در این فیلم صورت گرفته چطور....وهب به خاطر عشق امام حسین از نو عروس خود گذشت ولی در این فیلم چیزهای دیگری دیده میشود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
جدای تحریف ها فیلم خسته کننده ایه... از بس درگیر جلوه های ویژه و موسیقی از فلان کشور و این چرت و پرتا می شید فیلمنامه و قصه یادتون میره واقعا فیلمسازید من تعجب می کنم از احمدرضا درویش که فیلم دوئل و ساخته و با روضه امام حسین بزرگ شده چنین اشتباهاتی رو می کنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
بعدم همون یه اشتباه است؟؟

کدوم نقطه قوت؟ واقعه عاشورا رو با فیلمبرداری فلان و موزیک فلان و تحریف ببینیم نیمه پر لیوان و دیدیم نه واقعا نوع فیلمبرداری رو موسیقی و اینطور چیزا اصله یا قصه و حقیقت؟ طبق کدوم تاریخ فرزند جناب حر رو خاطرخواهی به کربلا کشونده و با یزید میره تو حوض و یزیدم کم مونده بهش دست درازی کنه؟!

طبق کدوم روایت حرمله وجود نداره؟؟!!

آخه یکی دو تا است؟؟؟!! یه فیلم خسته کننده که به زور به اسم عاشورا بودن تو جشنواره نگاهش کردم!!! یک هزارم مختارم نیست این فیلم با این همه هزینه!!!! تو کدوم مقتل این چیزا رو خوندید؟؟؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار