آسایش مرفهین امروزی حاصل استقامت روستاییان است
باشگاه دانشجویان/
آقای هاشمی یادشان رفته که خود نیز زاده‌ی روستا هستند و اگر امروز در بالا بالا ها سیر می‌کنند و جای گرم و نرم دارند از صدقه سری همین روستاییان است.
تعداد نظرات: ۵
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
دوست عزیز,با تحلیل هایی که کردید و مطالبی را که نصف ونیمه گرفتید,از آخرت خود بترسید,آقای هاسمی از ذخایر انقلاب هستن در واقع از ستون های انقلابند,اگر واقعا دلتان برای انقلاب می سوزد,اگر واقعا نسبت به خون شهدا احساس دین می کنید,از نشر چنیت تحلیل هایی بترسید,اگر به قول یکی از علما معادباور بودید هیچ وقت چنین مطالبی رو نمی نوشتید,بر اسای نظذات اندیشمندا جامعه سناسی سیاسی یک حکومت از بین نمی رود مگر با از بین رفتن اندیسمندان و پایه گذاران آن,که دقیقا سما دارید با دسمن همسو می شوید,بترسید از روزی که باید جوابگوی خون شهیدان باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
آقای هاشمی از ذخایر انقلاب بود، اما دیگه نیست. بنده خدا دیگه از رده خارج شده است با این رفتار و حرف هایی که میزنه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
این چیزایی که در مورد آقای هاشمی فرمودین، درسته. ولی ایشون قبلاینجوری بودن؛ الان خیلی نیستن.
بعدشم خب مام یه چیزایی داریم می بینیم که این حرفا رو می زنیم دیگه. مثلا از نظراتشون احساس می کنیم که دارن از نظرات مردم انقلاب و امام فاصله می گیرن.
اون مطلبی که از جامعه شناسا گفتین رو هم:
-بفرمائین ازکجامیگین؟
-اگردرست باشه،کامل نیست.چون حکومت ایران، علاوه براینها، وقتی ازبین میره که مردم نخوانش.وچندتاعامل دیگه.
-تازه مگه اندیشمندان حکومت جمهوری اسلامی، یه نفره؟ و اون هم آقای هاشمی هست؟نه.مانظریات مختلف رودیدیم وبررسی کردیم و اون چیزی که انقلابمون روبرمبنای اون قراردادیم،نظرامام والان هم نظررهبری بوده.حالااگرآقای هاشمی نظرمتفاوتی دارن،اشکالی نداره.فقط نبایدبه زوربه به عنوان نظرات حکومت مطرح بشه.
علیرض
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
پایه گذاران این حکومت، هم اندیشمندان حکومت بودن و هم مردمش. مردم اگه مهم تر نباشن، کم اهمیت تر نیستن.
بر اساس بیانات رهبری، اون چیزی که باعث خوشحالی دشمن می شه، این هست که ببینه تو رده ی اول حکومت، بر سر نظرات کلی، اختلاف وجود داره.
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
جمله‌ی «از ستون های انقلاب» هستند، یعنی چی؟
ما بر اساس یک سلسله نظریات، انقلاب کردیم و بر اساس همون ها هم جلو اومدیم. حرف های کلی ما هم از اول انقلاب تا الان، یکی بوده. منتها ایشون دارند حرفهای متفاوتی می زنند که با 35 سال گذشته ما فرق داره. حالا این «ستون انقلابی» که با نظرات کلی «انقلاب» دچار اختلاف هست، چطوری می تونه ستون محکمی باشه؟ اون هم ستون «انقلاب».
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار