دست‌دادن با افرادی که دستشان تا ارنج در خون مسلمانان منطقه فرو رفته چه معنی دارد؟
فعال دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند:
فعال دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با بیان اینکه دولتمردان باید در مقابل دشمنان اسلام و نظام راسخ و قوی عمل کنند، گفت: مگر دولتمردان آمریکایی با پشتیبانی از آل سعود بدنبال از بین بردن مردم مسلمان یمن نیستد؟ اگر هستند پس دست دادن با شخصی که دستشان تا آرنج به خون ملت‌های مظلوم سوریه و یمن و عراق رفته، چه معنی‌ای می‌دهد؟
تعداد نظرات: ۲
سید محمد علی صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
در پاسخ به آقای مهدی رضایی عزیز فعال دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند
دوست عزیز بیان فرموده اید که مردم نگران آینده انقلاب هستند و بهمین دلیل در مقابل مجلس و سایر شهر ها تجمع می کنند باید خدمت شما دوست گرامی عرض کنم که چنین موضوعی و چنین نگرانی اگر وجود داشته باشد یقین بدانید که در سطح مقامات ارشد نظام از آن بطریق خود جلوگیری خواهد شد پس اگر از جانب مقامات ارشد این نظام چنین امری جلوگیری نگردیده نگرانی شما بیهوده می باشد .
در بخش دیگری گفته اید که اگر قرار است تحریمی لغو نشود پس توافق بی معناست به اطلاع شما برسانم که اگر همان مقامات ارشد پیش گفته چنین امری را احتمال میدادند کار توافق به اینجا نمی کشید
سخن کوتاه می کنم چون محدودیت ارسال پیام نوشتاری وجود دارد
سید محمد علی صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
در ادامه نظر قبلی که بعلت محدودیت حجم پیام ادامه آن میسر نشد به اطلاع دانشجوی عزیز جناب آقای مهدی رضایی میرسانم که چرا شما در این مصاحبه همه مسائل کشور خودتان را در موضع انفعال نسبت به آمریکائیان قرار داده اید .آیا مقامات ارشد نظام نباید بفکر مسائل استراتژیک نظام باشند که مثلا در 20 سال بعد چه موضوعاتی وجود خواهد داشت که از الان بایستی مد نظر قرار بگیرند و آیا برای شما اقتصاد و معیشت مردم هیچ اهمیتی ندارد .تعطیلی کارخانه ها و ..... از نظر شما آنقدر مهم نیستند ؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار