امضای اوباما در اروپا خریدار ندارد/ بروجردی‌ها نمی‌گذارند از حوزه دیگری شرکت کنم!
بروجردی در ستاد انتخابات:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گام های بعدی یعنی مبادله سوخت و اورانیوم غنی شده و در مقابل آن به میزان ده برابر کیک زرد که این اتفاق افتاد قبل از این که ما ارسال کنیم روس ها آن را ارسال کردند.
تعداد نظرات: ۴
علیرضا
Japan
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
من از کلاس چهارم تا الان که سال آخر ارشد هستم یادمه ایشون نماینده بروجرد بودن و هیچ ... خاصی هم برای بروجرد نکردن

...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
آقای بروجردی !
ببخشیدا این حرفها و اظهار نظر های شما دیپلماتهاست که خریدار نداردو نیز گلایه وزیر خارجه از این رفتار آمریکا و رئیس جمهورش و گرنه اروپائیان هم پیمانان و متحدان آمریکان پس دستشون تو یه کاسه است ؛ آمریکا مصوب میکنه و اروپائیان خیلی سخت بگیرن و ادعای دموکراسیشون بشه اعتراض کرده و متأسف میشن و شما سیاستمداران و دولتمردان ما هم فقط گلایه و اظهار نظر کرده و کارخاصی از دستتون بر نمیاد و عملاً غرب کار خودش رو با تئوری راه بانداز جا بنداز به پیش برده و شما منفعلانه برو بر تماشا خواهید کردید!
این رفتار دیپلماتیک شما و همکارانتون بی فایده و به ضرر کشور و خارج از منویات و فرامین نه گانه مقام عظمای ولایته پس بهوش باشید که ملت هوشیار و با بصیرتند و شما و اعمال و رفتارتونو بدقت تحت نظردارنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بله...اقایون تا ته برجام میرن اما امریکایی ها سنگ می اندازند...هی سنگ میندازن و هی ما ادامه میدهیم...هی تحریم ها بیشتر میشه و ما با پررویی برجام را ادامه می دهیم...هی ما را تحقیر می کنند و هی ما ادامه میدهیم...مرده شور ببره این دیپلماسیتون رو
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
"فکر می کنم برجام مسیر خود را ادامه خواهد داد و سنگ اندازی آمریکایی ها نمی تواند تغییری در روند اجرای آن ایجاد کند." آفرین به جناب بروجردی!!! شما نابغه سیاست هستید!!! حتی اگر آمریکایی ها دیگر نخواستند مذاکره کنند شما با این پشتکار میتوانید آن ها را برسر میز مذاکره بیاورید و راضی کنید.آفرین به این همه شعور سیاسی!!! حتما به خاطر این همه نبوغ هست که در خود احساس تکلیف برای حضور می کنید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار