شمال تهران بر علیه سراسر ایران!
در این میان بررسی دقیق‌تر آرای مردم شهر تهران هم حائر اهمیت است. براساس بررسی نتیجه دقیق صندوق‌های جنوب شهر تهران به این نتیجه می‌رسیم که مردم جنوب تهران کاملا به لیست اصولگرایان رای داده‌اند. 
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Armenia
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
خجالت بکشید به خدا دست برداری از این اراجیف گویی ..امام فرمودند میزان رای ملت است ..واسلام
SiNA
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
عزیزم شما اصلا مطلب رو خوندی؟ یا چون بهت فشار اومده میخوای فقط یه چیزی بگی؟؟

برادر من چه کسی گفته که رای تهرانیها رو قبول نداره؟؟؟؟؟ اون سال 88 بود که 13 بزرگتر از 24 بود

این مطلب فقط داره اتفاقی که افتاده رو بررسی میکنه، مطمئنا اگه انتخابات سراسری بود هیچکدوم از انگلیسی ها به مجلس یا خبرگان راه پیدا نمیکردند. ضمن اینکه شب دراز است... انشاالله که عمری باقی باشه، اونوقت خواهیم دید که این کسایی که سنگشون رو به سینه میزنید براتون چه کار میکنند؟
حامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
اینکه رای شمال تهران با کل ایران متفاوت است درست؛ اما آیا وقعا نمایندگان اصولگرا هم رفتار مناسبی از خود نشان داده بودند که حداقل بخشی از طبقه ی خاکستری را به سمت خود جلب کنند نمایندگان اصولگرا در این دو سال گذشته درست مانند دولت عمل کردند دولت تمام فکر و ذکرش به نتیجه رساندن برجام بود و غفلت از مردم اصولگرایان هم تمام فکر و ذکرشان انتقاد از برجام و غفلت از مردم مناسب است اصولگرایی برای اینکه دوباره در تهران هم رای مردم و جوانان را کسب کند یک خانه تکانی اصولی داشته در تمامی زمینه های سیاسی شخصیتی و اقتصادی داشته باشد.
SiNA
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
اتفاقا مخالفت با برجام برای مردم بود. اگر دولت بجای اینکه 24 ساعت شبانه روز به برجام (بهتره بگیم به زیر سلطه رفتن) فکر کنه تمام عزم و جزمش رو جمع میکرد که به درد مردم برسه به نظرتون الان اوضاع این بود؟؟ آیا واقعا الان تحریمها برداشته شده؟؟؟ آیا اوضاع بهتر شده؟؟ این اشتباه هست که ما فقط یه طرف قضیه رو ببینیم، بحث برجام فقط هسته ای نبود بحث بیکار نشستن دولت و دست روی دست گذاشتنش بود. تا جایی که رئیس جمهور حتی مشکل آب رو هم به برجام ربط داد. حتما شنیدید که همین رئیس جمهور که قبلا مدعی بود مشکلات اقتصادی با برجام درست بشه، در گفتگوی تلویزیونی گفتند ریشه مشکلات داخلی هست!!!! خب این رو که اول رهبری و بعد هم طیف اصولگرا میگفتند، ولی کو گوش شنوا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
این فقط شمال تهران نیس که دغدغه ی روشنفکری داره.من یه دانشجو ام و بیکاری و مشکلات اقتصادی بزرگترین مشکل پیش روی منه.اما دغدغه ی اصلی منم اصلاحاته.واس این کشور اصلاحات از نون شب واجب تره قسم میخورم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
به بی نام :
امام فرمودند میزان رای ملت است وقتی ما رای بیاوریم ؟ کاش هشتاد و هشت هم همین حرف را میزدید و به بیست و چهار میلیون رای تعظیم میکردید.
چرا رگ گردنی نمیشوید ؟ مگر میشود کسی صبح نفر هفتم باشد و عصر نفر سی و یکم ؟ اگر به جای حداد عادل عارف صبح نفر هفتم بود و عصر سی و یکم چه میکردید با حیثیت این نظام ؟ آیا عارف مانند حداد تسلیم رای مردم میشد یا باز زممه تقلب و بازشماری سر میداد ؟ چرا از این استدلال های آبدوخیاری نمیآورید ؟ چرا فایل اکسل ساتگی از صتدوق ها رو نمیکنید؟ جواب این است که هر وقت کاندیدای مورد نظر شما رای اورد میزان رای ملت است اما در غیر اینصورت تقلب شده بریزید تو خیابون ها. اصولگرایی به دلیل ماهیت اصولی و ارزش اش هرگز از این قسم شامورتی بازی ها درنخواهد آورد.
علی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
من فارغ التحصیل دانشگاهی هستم در زمان دانشگاه به تمام برنامه های دکتر سلام نگاه کردم و فک میکردم شما دنبال حق و دنبال عدالت هستید ولی آرام آرام لحن انتقادی و سازنده خودتون رو تبدیل به تخریب علیه شخصیت های مهم و تاثیرگذار جامعه کردید و خودتون حق و اصلاح طلبان رو ناحق ، ضدانقلاب و ... معرفی کردید..
به نظرم هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب بازنده ی اصلی میدان هستند چون اصل مردم هستن و مردم از شرایط به شدت ناراضی
و مربوط به یک دوره خاص نیس
امیدارم دکتر سلام و دکتر سلامی ها به دنبال عدالت در تمام معنا و انتقاد سازنده و به دور از تخریب باشند
SiNA
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
امان از شکم سیری و نفهمیدن درد بقیه
ارسال نظرات
آخرین اخبار