ظاهرا فشارهای «ایمیلی» شما و همکارانتان اثری نداشت/ به مردم بگوئید در برجام چه می‌گذرد/ نکند سیف هم به جرگه بی‌سوادان می‌پیوندد!
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای به ظریف:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به ظریف نوشت: شایسته است گزارشی از روند اجرای برجام در اختیار عموم مردم قرار دهید و راهبردهای دستگاه دیپلماسی با بدعهدی‌های طرف مقابل را ذکر کنید.
تعداد نظرات: ۷
بت شکن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
احتمالا فشار ایمیل ها کمه. یک کم فشارش را بیشتر کنید. مثلا از شکلک وحشتناک استفاده کنید. یا حتی میتوانید بعضی حروف را Bold کنید. حتی در سطح وزرای خارجه میتوانی از فشار این شکلی هم استفاده کنید.
آقای ظریف شما که بهترین دیپلمات دنیا هستید حتی میتوانید این نکته را هم به آمریکایی ها گوشزد کنید.
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
به نظر من فشار ایمیلی به تنهایی کافی نیست... آقایان که بلد هستند . میتونند سفرهای ایالتی بگذارند و هفته به هفته یه سفر بروند و شکلک دربیاورند و با ادا و اطوارهایشان دل ملتها را شاد کنند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
فشار دولت به شکایت از مخالفان خود بیشتر شده نه امریکا. سخنرانی حسن عباسی را به خاطر شکایت دولت
, در تبریز لغو کردند. این دولت لیبرال تمام عیاره . این دولت با ولایت فقیه زاویه داره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
دیگه همه میدونن چی کار کردید... چی دادید و چی گرفتید... خون شهدا دادید و هیچ نگرفتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
اقای ظریف از شما می خواهبم بعد از این همه دروغگویی به مردم شریف ایران حقیقت را بگوییدوازمردم طلب بخشش کنید شاید اگر حقیقت رابگویید مردمشماراببخشند
امیرزرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
دولت فکر میکنه که چون همه ی جریان های وابسته بهش که عمدتا پولدار هستند و توی رسانه ها و توی همه جا عمل میکنند شیر اقتصادی مملکت رو ببنده و همه ی مشکلات مملکت رو ربط بده به بحث تحریم و توافق پس موفق میشه . نخیر دیگه زمان اقدام و عمل هست آقایون دولت . وزیر خارجه ای که میگه مرزهای دیپلماتیک ما مرزهای جغرافیایی مون هست از این وزیر چه انتظاری میشه داشت ؟ میخوان یه عده به مردم فشار بیارند چون شهرهای نوار ساحلی و شهرهای مناطق آزاد تجاری رو میخوان از حکومت بخرند . ما منتظر جواب روحانی و ظریف هستیم که طرحهایی که برای توافق داره انجام میشه تو این دولت در ۱۰ سال آینده منجر به تجزیه میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
تو دولت یازدهم مردم کیلو چند ؟!
ارسال نظرات
آخرین اخبار