کودتای ترکیه ساختگی بود
مرکز اطلاعات انگلیس:
یک روزنامه ترکیه‌ای نوشت: مرکز اطلاعات انگلیس به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد کودتای اخیر در این کشور ساختگی بوده است.
تعداد نظرات: ۹
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
آقا جان،سندنمی خواهد.من کم سوادهم می دانم کارخوداردوغان یهودی است تامخالفانش رابرکنارکندویکه تازقدرت شود.ازاول هم معلوم بود.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
ای بابا پس اینکه اقای روحانی فرموده بودن اردوان تو که در ان شب بیدار بودی ما هم نگار بودیم و خوابمان نبرد .یعنی بی جهت نگران اردوان بوده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
ایشان اگر به مسایل روز آگاه بود که اوضاع کشورمان خیلی بهتر می شد
ناشناس
Germany
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
آقا محمد خان قاجار به جانشینش گفت میخواهی بر این مملکت حکومت کنی آنها را در فقر و بیسوادی و .. /// بعضی ها برای در قدرت بودن به هیچ عنوان براشون مهم نیست مردم در چه وضعی باشن فقط قدرت براشون مهمه و بس آقای اردوغان هم داره همین راه رو میره و برای این کار امنیت کشورش اقتصاد کشورش و ... رو هم داره از بین میبره فقط به خاطر اینکه چند صباحی بیشتر حکومت کنه اما خون به ناحق ریخته مردم سوریه و عراق و ایران و افغانستان و .... و حتی کشور خودش دنبالشه و انشا الله یه روزی چوبشو میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
مگه میشه کودتا فقط 2 ساعت طول بکشه!؟ صد در صد ساختگی و چیزی جز کینه توزی اردوغان نبوده تا بتونه تمامی مخالفین خودش رو به بهانه کودتا حذف کنه.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
این چه تفسیری هست که میگن کودتا ساختگی نیست صد البته که ساختگی بود اردوغان با این کار تمامی مخالفان خودش رو در همه اقشار مردم با این بهونه سرکوب و قوانین خواست خود رو تصویب خواهد کرد و یک دیکتاتوری جدید رو به کشور ترکیه تحمیل خواهد کرد .
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
دروغه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
در کودتای واقعی معمولا در شروع کودتا باید بالاترین مقام را که اردوغان باشه دستگیر می کردند نه این که اردوغان از جای دیگه آزادانه خودنمایی کنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
ازهمون موقع که بدون انقلاب روسری سر کردن خانم ها که جرم بود ،ممنوعیتش برداشته شد . وهمان زمان که در دربار صهیونیست ها اردوغان فیلم بازی کرد وبه خاطر گوجه فرنگی مثلا به حمایت از فلسطینیان بلندشد جلسه راترک کردو بعدا با توجه به کشته شدن صلحدوستان ترکیه درکشتی صلح توسط صهیونیستها.....بازهم طرح دوستی و کولی دادن به رژیم صهیونیستی را امضا کرد معلوم بود این حقه باز کاسه ای زیر نیم کاسه داردو البته خود انگلیسی ها و المانی ها و سعودی ها و امریکایی ها هم با رژیم صهیونیستی طرح کودتارا برای اردوغان نوشتند الان مثلا دارن بازی سیاسی (البته ازنوع بی پدرو مادرش) درمی آورندکه مثلا ما با اردوغان نیستیم ./...کلید آزمایش کشورهای خوب وبد الان نوع واقعی برخوردشان با داعش است که میتوان مشخص نمو د جه کسی قابیل است
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار