زمان پهلوی هم قراردادهای نفتی را به مجلس می‌بردند/ دولتی‌ها پشت‌پرده با «توتال» بستند
خادمي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو:
عضو كميسيون انرژي مجلس گفت: هنوز نمی دانیم چیزی که ارائه کردند همین است یا ابعاد پنهان دیگری هم درباره قرادادهاي نفتي وجود دارد.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
خدا نگذرد از کسانی که برای پیشبرد اهدافشان حاضرند وطن فروشی کنند سرمایه مملکت را به باد فنا بدهند او از برجام که هیچ نصیبمان شد و این هم از قراردادها نفتی اگر اینها ریگی در کفششان نیست چرا مجلس غیر علنی می گذارند و برای مردم شفاف سازی نمی کنند آِینده همه چیز را روشن می کند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
خوب وقتی میگویید این قراردادها خسارت برای کشور بار می اورد وقتی میگویید هدف سرمایه گذاران خارجی متعهد کردن ایران است وبه بیان بهتر میخواهد هر موقع خواست برای محقق شدن اهدافش از آن به عنوان حربه فشار علیه کشور استفاده کند پس چرا از حق قانونی خود به نفع نظام استفاده نمی کنید؟ چرا وزیر را استیضاح نمی کنید؟ بالاخره اقای وزیر بعد از استیضاح نیاز به رای اعتماد نمایندگان دارد. چرا باید بعضی ها خود را از استیضاح مصون بدانند؟ نکند خدای ناکرده ....... اگر خسارت متوجه کشور است پس این موضوع جناحی نیست و ملی است و در مسائل ملی جای هیچ مسامحه و کوتاهی نیست .
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
زنگنه تقریبا همه نماینده ها را خریده و استیضاح زنگنه غیر ممکنه.فقط شاید فانی استیضاح بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اقای طرفدار ، اگر بقول شما اقای زنگنه تقریبا همه نمایندگان را خریده باشد ، و عملا چنین چیزی اتفاق بیافتد این یعنی اولا نمایندگان با یک مساله ملی جناحی برخورد کرده اند ثانیا این امر نشان خواهد که چقدر پروژه نفوذی که حضرت اقا از ان خبر داده بود ، اتفاق افتاده است؟ / ابتدا نفوذ در مجلس بعد شورای نگهبان بعد مجمع تشخیص بعد خبرگان بعد..../ نفوذ در مجلس بمعنای نفوذ اقتصادی نفوذ سیاسی و فرهنگی است خیر چنین چیزی براحتی صورت نمی گیرد نهایت تلاش دولت این خواهد بود که تصویب قراردادها رو به مجمع تشخیص بفرستد آن وقت مردم منتظرند ببینند که چه میشود و قضیه از کجا آب میخورد
رضا مندالو خویی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
saeres
Germany
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
ما کلی شهید بابت انقلاب دادیم تا استقلالمون حفظ بشه اونوقت به خاطر منافع مالی استقلال کشور رو زیر سوال میبرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
یعنی آقای زنگنه با بیست سال سابقه در نفت صلاح مملکت را نمیفهمد و شما میفهمید؟
لطفا به دولت اعتدال اجازه دهید کارش را بکند
درود بر اعتدالیون
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
آقای روحانی و دولت دکتر حجه الاسلام روحانی به کجا چنین شتابان می روید؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار