لغو تحریم بانک سپه بخشی از توافق آزادی زندانیان آمریکایی در ایران بود
ادعای نشریه امریکایی
مقامات ارشد دولت آمریکا اعلام کردند که لغو تحریم‌ها علیه بانک سپه به عنوان بخشی از توافق صورت گرفته میان واشنگتن و تهران برای آزادی زندانیان آمریکایی و انتقال ۱.۷ میلیارد دلار از پول‌های ایران به این کشور صورت گرفته است.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
قابل توجه اقای ظریف و کسانی که میگفتند آزادی جیسون رضاییان ربطی به برجام و رفع تحریم ها نداشته !!!! اخیرا هم آزادی هما هودفر متهم به جاسوسی با وثیقه ۵۰۰ میلیونی ، ازادی کمال فروغی جاسوس انگلیسی در مرداد ، و قرار وثیقه برای ازادی دری اصفهانی جاسوس تیم هسته ای هم قبلا مطرح شده / از مسئولان بپرسید مگر حکم جاسوسی اعدام نیست که با پول یا همان قرار وثیقه عوض میکنید!!؟؟؟ اگر با پول میشود یک جاسوس را ازاد کرد پس یکباره بفرمایید کاپیتولاسیون رو هم اجرا کنید !!! اصلا هم خجالت نکشید!!! همینطوری ادامه بدهید کشور ما به مکان امنی برای جاسوس ها تبدیل خواهد شد / وقتی سفیر انگلیس جزو MI6 باشه و دولت هم اون رو بپذیرد دیگه نمیشه توقع برخورد با جاسوسان رو داشت /
ناشناس
United States of America
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
نباید این دولت تکرار شه باید ساله دیگه دست در دست هم دهیم ما مردم و با این دولت .... بای بای کنیم
یا علی
دوکتر جلیلی حمایتت میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
ورود اینهمه جاسوس به کشور اون هم در ماه های منتهی به انتخابات چه معنایی میتواند داشته باشد!!؟؟؟؟ / اینکه اصلاح طلبان مرتب اعلام میکنند که قصد ایجاد ستاد انتخاباتی برای اقای روحانی ندارند پس لابد ستاد های مخفی و اصلی انها در سفارتخانه های انگلیس و.. خواهد بود چرا دولت درخواست ازادی جاسوسان را دارد؟؟؟؟ / اینکه یکی از فرماندهان سپاه میگوید انگلیسی ها و دشمن برای انتخابات برنامه دارند بی دلیل نیست. / اولین قدم برای پیروزی روحانی و اصلاح طلبان برگزاری الکترونیکی انتخابات اتی است که احتمال نفوذ دشمنان و جاسوسان در ان وجود دارد / مسئولان به هوش باشند ورود این جاسوسان و ازاد شدن یا درخواست ازادی انها توسط دولت نمیتواند با انتخابات مهم ریاست جمهوری بی ارتباط باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
یعنی با این کار خودمون داریم اطلاعات میفروشیم به دشمن ؛ اول میایم جاسوس ها رو راه میدهیم داخل کشور بعد دستگیرشون میکنیم بعد در مقابل پول و یا امتیاز دیگری آزادشون میکنیم / بعد هم که از کشور خارج میشوند وزارت خارجه خیلی شیک و مجلسی میگوید ما نمیدانستیم که او مثلا سناتور یا جاسوس بوده !!!!/ آیا کشور اینهمه بی در و پیکر شده که هر جاسوسی که خواست وارد و راحت خارج میشود! این هم دستپخت دولت و وزارت خارجه برای امنیت کشور/ به خدا قسم که اگر دستگاه های اطلاعاتی سپاه و ارتش نبود کشور اینقدر امنیت نداشت ؛ سپاه وارتش تلاش میکنند اون وقت دولت راحت جاسوسان را ازاد میکند انگار نه انگار که اطلاعات مهم از طریق این جاسوسان به دشمن مخابره شده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
چه باحال بانک سپه سازمان های نظامی ایران رو تحریم کرده بعد آمریکا اومده تحریم علیه اش رو برداشته !!!! حالا برگردوندن جاسوس به آمریکا که اصلا دیگه نمیشه حرفی زد بجه های گمنام میان خون میدن این جاسوس های کثیف رو بگیرن بعد به این راحتی بر میگردونیم.
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
مرگ بر آمریکا _ مرگ بر آمریکا محور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
شاید افرادی در بدنه دولت با این جاسوس ها سر و سری دارند که اگر محاکمه شوند برملا میشود و به ضرر دولت تمام میشود که اینقدر راحت انها را ازاد و در واقع فراری میدهند!!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار