جنگ در شبه جزیره کره قریب الوقوع است/ بازنده این جنگ هر دو طرف خواهند بود
هشدار چین به طرف های درگیری؛
وزیر خارجه چین با پیش بینی این موضوع که ممکن است درگیری بین آمریکا و کره شمالی هر لحظه اتفاق بیافتد، درباره بازنده بودن هر دو طرف هشدار داد.
تعداد نظرات: ۵
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
چین خیلی خیلی غلط کرده که این حرف زو زده ! شما برین جورابتون رو ببافین شما رو چه به میانجی گری ! بازنده این جنگ فقط و فقط رژیم صهیونیستیه ! چون اگر آمریکا فروبپاشه که همین الآن هم خیلی از ایالتهاش تقاضای خودمختاری و جدا شدن دارند ، دیگه هیچ کثافتی نیست که از اسراییل حمایت کنه ، اونوقت ما هم یه دل سیر غذا میخوریم ، اسراءیل رو عرض میکنم ، یه لقمه ی چپش میکنیم .
حمید
Saudi Arabia
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
آرزوی قشنگیه دوست عزیز - ولی اینو در نظر داشته باشید که کره مثل ایران نیست که آمریکا ازش بترسه چون جنگ ایران و آمریکا قطعا به یه جنگ بین المللی تبدیل میشه ولی جنگ کره و آمریکا الزاما این ویژگی رو نداره - درسته که آمریکا در این جنگ متضرر میشه ولی احتمال نابودی آمریکا در این جنگ بسیار خوش بینانه و یا حتی رویاپردازانه ست - در مقابل اگه آمریکا پیروز جنگ بشه اونوقت باز یه عده تو کشور خودمون مرعوب میشن و گرفتارمون میکنن - جنگ آمریکا و کره با جنگ آمریکا و ایران خیلی فرق داره
afafaf
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
دوست عزیز یکم مودبانه تر هم میشه صحیت کرد.کاری با اونایی که بهشون بذو بیراه میگی ندارم .الان نثار ماهم نکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
اگه جلوی آمریکا را از یکه تازی نگیرند مطمئنا سوریه و کره شمالی اولی و آخری نخواهد بود.
All contries must condem US from bigining a war without permision.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
دولت چین در پیروی از سیاست عدم مداخله خود در مناقشات جهانی ، خود را به آن راه زده است . چین میداند که هدف غایی امریکا حود چین است نه کره شمالی . حالا از کره شمالی شروع کرده است .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار