قرارداد با شرکت فرانسوی توتال را برای حفظ عزت ملی به تعویق بیندازید/ دهن کجی این روزهای فرانسه توهین به ملت است
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) خطاب به روحانی:
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای ضمن هشدار به رئیس‌جمهور، در خصوص قرارداد توتال نوشت: قرارداد با شرکت فرانسوی توتال را برای حفظ عزت ملی به تعویق بیندازید.
تعداد نظرات: ۵
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
آقای حسن روحانی؛بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) ،حرف حق می زنند،به صلاح خودتان و امت اسلام است که،به این هشدارها توجه کنید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
سلام. شما هم از این دولت دیگه خیلی انتظار های الکی و نشدنی دارینا! هر کشور خارجی با هر لحن و توهینی هم به ملت ما بکنه، دولت ما کاری نداره و با شرکت هایی از اون کشور به راحتی قراردادشو می بنده و اهمیتی براش نداره! حالا اگه ما یه حرفی به یه کشوری زده باشیم، اون کشور به راحتی اگه قراردادی با ما داشته و یا می هواسته ببنده، به راحتی و با اعلام انزجار از کار ما، اون رو یا تعلیق می کنه و یا لغو! به این میگن کار درست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
دولت ی روحانی عملا با این قرارداد یکی از برگه برنده های ایران برای پاسخ متقابل به تحریم های اروپا و امریکا را از دست داد و خدمت بزرگی به اروپا کرد / دیگر نه روسیه و نه خودمان نمیتوانیم صادرات گاز را به اروپا متوقف کنیم و اروپا را در این زمینه تحریم کنیم / حالا خود اروپایی ها از این میدان بزرگ گازی بمدت 20 سال برداشت میکنند و سود بالای 50 درصدی هم نصیب آنان میشود
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
سلام
توقع ندارید که به شما یا عاقل دیگه ای گوش بدن اره؟!!!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
آقای حسن روحانی حقوق دان؛این چه قراردادی ست ؟که توتال ۵۰.۱ درصد سهم دارند،وشرکت پترو پارس ۱۹.۹ درصد،وشرکت سی ان پی سی چین ۳۰ درصد ،این یعنی .......................................................................................................................
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار