همایش برگزار شده در دانشگاه منابع طبیعی گرکان پیاده‌روی بود، نه اردوی مختلط/ برخی فقط به دنبال سیاسی‌کردن مسائل هستند
توضیحات هزارجریبی درخصوص یک برنامه دانشجویی:
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان در خصوص یک برنامه دانشجویی در قالب همایش پیاده‌روی توضیحاتی را به خبرگزاری دانشجو ارائه داد.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
لاتقف مالیس لک به علم
افراد خونسرد و بی اعتنا خاصه آنهایی که همه چیز را از دریچۀ مصالح و منافع شخصی ببینند در جهان زیاد هستند علی الخصوص در جغرافیای این مرز و بوم و سایت گلستان ما
نقطه نظرات مغرضانه ی برخی از طرفداران این سایت مرا به یاد جمله ای بس زیبا و در خور تامل مختار ثقفی در فیلم مختارنامه می اندازد . به قول مختار :
بن شداد! من بنا ندارم ثمره ی قیام شیعه را با تندروی ها و ندانم کاری ها نابود کنم. شیعه از فتواهای امثال شما کم غرامت نداده. هیچ وقت ضرورت های زمانه ی خود را درک نکردید. اگر بگویم خون مسلم ابن عقیل به گردن امثال شماست، اغراق نکرده ام. هیچ وقت، هیچ وقت بر صراط عدالت حرکت نکرده اید؛ نه در عین الورده، نه در کربلا و نه امروز. همیشه یا افراط کرده اید یا تفریط. اگر خودتان را شیعه ی علی می دانید و اگر می خواهید حکومت یاران علی بعد از ۳۰ سال شکست و تلخ کامی نتیجه بدهد، بروید و با خود و خدایتان خلوت کنید و در کاری که به آن جاهلید و علم ندارید دخالت نکنید و فتواهای صد من یه غاز ندهید.
اینکه این رسانه ( گلستان ما ) به دنبال جریان سازی و سیاسی کردن این مساله هست بر هیچ انسان عاقلی پوشیده نیست . مسئولین این سایت بهتر است ندانسته به هر نیت سیاسی که دارند کسی را متهم به نقض قانون نکنند . قطعا سیاسی کردن این دست مسایل سقف ازادی این ملت رو از اینی که هست هم کوتاهتر خواهد کرد و فراموش نکنید انسان های بزرگ این مرز و بوم ( انسان های شایسته غیر سیاسی و علمی جامعه ) زیر این سقف کوتاه سرشان از بس به این سقف خورده دارند تا کمر خم می شوند . وقتی ارتفاع این سقف رو به هر دلیلی کوتاه کنید زیر این سقف کوتاه یادتون باشه ملت همه قوز می کنند و دیگه نمی تونند قد راست کنند .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار