تولید سانتریفیوژ‌های جدید را از فردا در نطنز آغاز می‌کنیم/ برجام معیوب را قبول نداریم
صالحی در نشست خبری:
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دستورالعملی که آقای رئیس‌جمهور اعلام کردند، ۳ مورد مشخص از جمله تولید UF۶، کارخانه تولید UF۴ و بحث مرکز جدید تولید سانتریفیوژ بود و قرار است ما تولید سانتریفیوژهای جدید را فردا در نطنز آغاز کنیم.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Germany
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
اروپائیها با وعده های سرخرمن دستان ما را برای هر اقدامی بسته اند و آمریکا با خروج از برجام همچنان شلاق تحریمها را به ما اعمال میکند. هدف آمریکا با اروپائیها یکی است و هرکدام نقش جدا گانه را در سیاست بازی میکنند بطوریکه آمریکا بسرعت تحریمها را احیاء میکند و اروپائیها ایران را سرگرم مذاکرات بیهوده و تو خالی مینمایند تا بدینوسیله ایران را در شروع غنی سازی به عقب بیاندازند و قبل از آغاز غنی سازی تحریمها بطور صدرصد صورت گرفته باشد همانگونه که مستحضرید اغلب شرکتها خارجی قراردادهای خود را در ایران لغو و یا به حالت تعلیق در آوردند؟ نباید گول خورد غنی سازی را با سرعت بالا دنبال کنید قبل از اینکه ما را محاصره کنند. انگلیس - آلمان و فرانسه هیچوقت منافع خودشان را قربانی ایران نمیکنند این را کسیکه حتی هیچ دانش سیاسی ندارد بخوبی میداند.
ناشناس
Germany
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
دکتر فریدون عباسی ، جزام دارد که ایشان را از دسترسی به تکامی اجزاء سازمان انرژی هسته ای منع کرده اید؟ دوستان شهدای هسته ای الان در کجای سازمان شما فعالیت می کنند؟ مردم این حرف های شما را با قسم جلاله باور کنند یا بدون آن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
دکتر جون اگه راست میگی اول بگو کارشناسان هسته ای اخراجی مثل مهندس خونساری رو کجا فرستادی تا حرفاتو باور کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
خیر ببینی درست راه بندازید... از برداشتن تحریم کذشتیم هسته رو درست بشکن بریم جلو مردونه و روراست...
ارسال نظرات
آخرین اخبار