مسئولین دانشگاه شریف با من خصومت دارند/ در مدیریت فعلی دانشگاه عقلانیت نمی‌بینم
استاد دانشگاه شریف از پشت‌پرده‌ی حکم بازنشستگی‌اش می‌گوید:
دکتر گلشنی گفت: ظاهر قضیه بازنشستگی من، بهانۀ سن است. اما افرادی هستند که هیچ کدام از ویژگی های استاد ممتاز و استاد نمونه را نداشتند و به‌علاوه درمحیط داخل و یا خرح از کشورچندان تاثیر گذار نبوده‌اند، ولی این قانون برای آنان اعمال نشده است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
واقعا تاسف بار هست.
ایشان فوق العاده در کشور در تمام حوزه ها و در جهان مخصوصا در حوزه علم و دین اثرگذار و مطرح هستند. شاید بتوان گفت یکی از معدود اساتیدی در شریف که میتوانید پیدا کنید که واقعا کشور و پیشرفتش را قلبا مهم بداند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
وزارت علوم که کارش نظارت بر جریان علمی کشور است شده باشگاه سیاسی احزاب و کمر به نابودی اساتید متعهد بسته و داره اشخاص نفوذی را وارد سیستم می کند. باید با اعتراض همه جانبه دانشجویی خود مقابل آنها ایستاد. حق را باید گرفت. تا کی مصلحت اندیشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
این اولین بار نیست که دانشگاه شریف یک استاد دل‎سوز را کنار می‎گذارند!
مورد قبلی آقای دکتر آرش رستگار بودند (دارای مدال طلای کشوری المپیاد ریاضی، فارغ‎التحصیل دکتری دانشگاه پرینستون و ....). جرم دکتر رستگار این بود که به جای اینکه مثل خیلی‎ها به چاپ مقالاتی بپردازند که تقریبا هیچ تاثیری در جامعه‎ی علمی ندارند، به تصحیح آموزش ریاضی در آموزش و پرورش ایران همت گماردند. اگر ایشان توی امریکا چنین کاری کرده بودند، رئیس جمهور ایالات متحده نشان لیاقت به ایشان می‎داد. اما، دانشگاه‎های ما، چنین فردی را عملا بیرون می‎کنند: چون ایشان مقاله کم دارند!!!
حالا هم نوبت دکتر گلشنی است. ظاهرا در شریف پرسش‎گری جرم است! اگر کسی سئوال بنیادی بپرسد به او می‎گویند سئوال فلسفی پرسیدی؟ شاید تنها رسالت دانشگاه شریف آماده‎سازی نهایی نخبگان برای ارسال به آمریکاست؛ و لابد پرسش‎گری هم کار انسان‎های نادان است.
مهدی گلشنی به تنهایی و شجاعانه خاری در چشم این تفکر بود. حالا دانشگاه خار را از چشمان خود خارج کرده‎است؛ مبارک باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار