به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی ابراهیمی کردلر در نخستین همایش ملی بانکداری شرکتی افزود: انتظار بخش خصوصی از بانکداری شرکتی، ارائه خدمات با سرعت، امنیت و دقت بالا و تعیین خدمات خاص است که البته الان به دلیل ضعف در it، این سرعت و امنیت عملیاتی نمی شود.
وی پیش بینی مشکلات را پیش از بروز آن از دیگر انتظارات بخش خصوصی دانست و افزود: بانکداری شرکتی باید در مواقعی مثل تحریم، جلوتر از ریسک های ممکن، پیش بینی لازم را انجام دهد تا در زمان بروز مسئله بتوان با مشکل بدون اختلال مواجه شد.
این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به نقش موثر مدیران حسابدار ادامه داد: کسب شناخت از مشتریان و نیاز های آنان و طراحی خدمات و سرویس های جدید، از جمله اموری است که مدیران حسابدار برای فعالیت موثرتر در بانکداری شرکتی باید انجام دهند.
ابراهیمی گفت: انعطاف پذیری در ارائه خدمات متنوع و مورد نیاز مشتری، اعتبار سنجی مشتری، ملاحظات مرتبط با هلدینگ، باشگاه مشتریان و شناخت مشتریان وفادار که سبب تخصیص منابع و کاهش معوقات خواهد شد و توسعه بانکداری الکترونیک، کاهش لایه های سلسله مراتب بانک از دیگر انتظارات مهم بخش خصوصی از بانکداری شرکتی است.
وی افزود: برای صنایع جدید هم باید تسهیلات در نظر گرفته شود تا جان بگیرند.