محمد میرچی، مسئول کارگروه اقتصادی معاونت سازندگی بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تشکیل شبکه روستا کالا توسط دانشجویان جهادی گفت: شبکه روستا کالا که در ابتدا قرار بود به صورت مجازی فعالیت کند مسیر آن تغییر کرد و به فروشگاههایی حقیقی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی تبدیل شد.
وی افزود: در این شبکه دانشجویان جهادی به مناطق روستایی بخصوص، مناطق محروم می روند و محصولات کشاورزان را با قیمت مناسب خریداری و به صورت مستقیم بدون حضور دلالان با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسانند.
میرچی اضافه کرد:با توجه به اینکه استقبال خوبی صورت گرفته گروههای جهادی این آمادگی را دارند که در هر استانی یک واحد از این شبکه روستا کالا را راه اندازی کنند.
مسئول کارگروه اقتصادی معاونت سازندگی بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: این طرح در آینده نزدیک با شناسایی ظرفیت ها موفقیت هایی زیادی در پی خواهد داشت.