
کد خبر:۷۴۳۲۶۷
مسابقه «کی هنرپیشه است؟» در شبکه دو ساخته میشود
مسابقه خانوادگی «کی هنرپیشه است؟» با فضایی معمایی و ساختاری نو در شبکه دو سیما در مرحله پیش تولید قرار دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «کی هنرپیشه است؟» با محوریت خانواده و با ساختاری جدید و ویژه طراحی شده است. هفت شرکت کننده در این مسابقه با شغل خود شرکت میکنند و از میان آنها دو شرکت کننده یکی هنرپیشه است و دیگری نقشی مکمل دارد که برای آنها یک سناریوی از پیش تعیین شده در نظر گرفته شده. هنرپیشه نقش یک شرکت کننده واقعی را ایفا میکند و نقش مکمل نیز باید اذهان را از شناخته شدن هنرپیشه منحرف کند.
در مسیر مسابقه، بینندگان، شرکت کنندگان و تماشاچیان باید هنرپیشه را پیدا کنند. برای این مسابقه که هم اکنون پیش تولید آن را انجام میدهیم ۶ مرحله در نظر گرفته شده. شرکت کنندگان طی این مراحل ضمن معرفی خود و پاسخ به پرسشهایی که سایر شرکت کنندگان از آنها میکنند باید متوجه شوند که چه کسی هنرپیشه است.
در هر مرحله با رای گیری توسط سایر شرکت کنندهها یکی از شرکت کنندگان حذف میشود تا زمانی که تنها دو شرکت کننده باقی میمانند و هنوز هنرپیشه واقعی شناخته نشده است.
«کی هنرپیشه است؟» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیهکنندگی پیمان پورمقیمی که در ۶۳ قسمت به زودی از شبکه دو سیما روانه آنتن میشود.
در مسیر مسابقه، بینندگان، شرکت کنندگان و تماشاچیان باید هنرپیشه را پیدا کنند. برای این مسابقه که هم اکنون پیش تولید آن را انجام میدهیم ۶ مرحله در نظر گرفته شده. شرکت کنندگان طی این مراحل ضمن معرفی خود و پاسخ به پرسشهایی که سایر شرکت کنندگان از آنها میکنند باید متوجه شوند که چه کسی هنرپیشه است.
در هر مرحله با رای گیری توسط سایر شرکت کنندهها یکی از شرکت کنندگان حذف میشود تا زمانی که تنها دو شرکت کننده باقی میمانند و هنوز هنرپیشه واقعی شناخته نشده است.
«کی هنرپیشه است؟» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیهکنندگی پیمان پورمقیمی که در ۶۳ قسمت به زودی از شبکه دو سیما روانه آنتن میشود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.