کد خبر:۷۴۴۵۱۲

«سریع و خشن» در تبلیغات از «رابین‌هود» جلو زد

نهمین فیلم از مجموعه «سریع و خشن» برای دو مورد تبلیغ مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است. پیش از این فیلم سینمایی «رابین‌هود» بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار داشته است.
 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام کمپانی «آی‌اسپات دات تی‌وی» فیلم «سریع و خشن:هابز و شاو» برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات «سوپر بول» در شبکه‌های «سی‌بی‌اس» و «ای‌اس‌پی‌اِن» مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است.

فیلم «رابین‌هود» با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی «چطور اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان» نیز با صرف هزینه ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار برای تبلیغات این فیلم به تعداد ۱۳۶۰ مورد در ۵۱ شبکه جایگاه سوم پرهزینه‌ترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

فیلم‌های «کاپیتان ماروِل» و «انتقام‌جویان: بازی آخر» هرکدام با ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، «داستان اسباب‌بازی» با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در رتبه‌های بعدی این فهرست قرار دارند.

در این میان فیلم «کاپیتان ماروِل» بهترین بازدید را داشته و با ثبت رکورد ۹۱ درصد کمترین تغییر کانال و شبکه را حین پخش آگهی‌اش داشته است.

«انتقام‌جویان: بازی آخر» در شبکه‌های اجتماعی در زمان آگهی‌های بین بازی‌های «سوپر بول» توانست ۳۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تایید (لایک) دریافت کرده و توسط ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آن‌لاین دیده شود. «کاپیتان ماروِل» نیز ۱۷۸ میلیون تایید در شبکه‌های اجتماعی داشته و توسط ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آن‌لاین دیده شده است.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار