
در حوزه برندینگ و بازارسازی؛
صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس میشود
هیئت امنای شهرک عملی و تحقیقاتی اصفهان در جلسهای با حضور وزیر علوم با تاسیس صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر موافقت کرد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی امین نشست هیئت امنای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور منصور غلامی، وزیر علوم برگزار شد.
در این نشست، جعفر قیصری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این شهرک، استقرار ۵۱۹ شرکت فناور و دانشبنیان، اشتغال بیش از ۷۱۰۰ نفر فارغالتحصیل دانشگاهی، کارآفرینی برای ۵۰۰ نفر با مدرک دکترای تخصصی و ۱۷۰۰ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، گردش مالی بیش از ۱۴۷۰ میلیارد تومانی، تجاریسازی بیش از ۲۶۰ فناوری، صادرات ۴.۷ میلیون دلاری محصولات دانشبنیان و سرمایهگذاری ۳ برابری بخش خصوصی در شهرک نسبت به بخش دولتی را به عنوان برخی از مهمترین شاخصهای فعالیت این شهرک برشمرد.
در ادامه این نشست، هیئت امناء با مشارکت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان جهت تأسیس یک صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر (VC) موافقت کرد و درخصوص برندینگ، بازارسازی و افزایش فروش محصولات فناورانه و نیز تقویت حضور شرکتهای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بازارهای بینالمللی تأکید شد.
در این نشست، جعفر قیصری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این شهرک، استقرار ۵۱۹ شرکت فناور و دانشبنیان، اشتغال بیش از ۷۱۰۰ نفر فارغالتحصیل دانشگاهی، کارآفرینی برای ۵۰۰ نفر با مدرک دکترای تخصصی و ۱۷۰۰ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، گردش مالی بیش از ۱۴۷۰ میلیارد تومانی، تجاریسازی بیش از ۲۶۰ فناوری، صادرات ۴.۷ میلیون دلاری محصولات دانشبنیان و سرمایهگذاری ۳ برابری بخش خصوصی در شهرک نسبت به بخش دولتی را به عنوان برخی از مهمترین شاخصهای فعالیت این شهرک برشمرد.
در ادامه این نشست، هیئت امناء با مشارکت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان جهت تأسیس یک صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر (VC) موافقت کرد و درخصوص برندینگ، بازارسازی و افزایش فروش محصولات فناورانه و نیز تقویت حضور شرکتهای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بازارهای بینالمللی تأکید شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.