معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور از راه اندازی سامانه پیشخوان خدمت در این دانشگاه خبر داد و گفت: این سامانه سریعترین راه برای پیگیری تقاضای ارباب رجوع است.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیامنور، حسن علیزاده معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور ضمن معرفی سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور به عنوان سالمترین و سریعترین راه پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: همکاران، دانشجویان میتوانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه از طریق پیامک میتوانند آن را پیگیری کنند.
وی افزود: در راستای سیاستهای ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کروناویروس و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری از تاریخ دهم اسفندماه، کارمندان (عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود میتوانند درخواستهای خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس pishkhan.pnu.ac.ir ارسال نموده و از همان طریق میتوانند نتایج آن را دریافت کنند.
وی ضمن برشمردن مزایا و قابلیتهای سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور گفت: این سامانه با هدف حذف و یا به حداقل رساندن عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه/ حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری و همچنین امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسیهای متنوع کاربران دبیرخانه دانست.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامههای دریافتی و امکان ورود به سامانه از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامههای ارسالی برای ارباب رجوع را از دیگر شاخصهای این سامانه معرفی کرد.
معاون اداری مالی دانشگاه پیامنور تصریح کرد: جهت استفاده از این سامانه نیاز است از مرورگرهای Internet Explorer نسخه ۱۱، Firefox از نسخه ۵۲ به بعد، Chrome از نسخه ۴۹ به بعد، Safari نسخه ۱۱ به بعد، Opera از نسخه ۵۰ به بعد و Edge از نسخه ۱۶به بعد برای نمایش بهینه استفاده کنید. در صورتی که نسخه مرورگر پایینتر از موارد ذکر شده باشد ممکن در استفاده از برخی امکانات این سامانه مشکلاتی رخ دهد.