رییس دانشگاه الزهرا (س) طی حکمس سعید رضایی شریفآبادی را به سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا (س) ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندساله مهدی سیف برقی، طی حکمی «سعید رضایی شریف آبادی» را به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب کرد. متن حکم ابلاغی رئیس دانشگاه الزهرا به شرح زیر میباشد:
«جناب آقای دکتر رضایی شریف آبادی
با سلام و احترام
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور علمی، آموزشی و اجرایی به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب میشوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تلاش بی شائبه و همکاری و همراهی سایر همکاران محترم شاهد ارتقای کیفی برنامهها و عملکرد آموزشی دانشگاه در سطح ملی و بینالمللی باشیم. از جنابعالی انتظار دارد با تلاش در انجام وظایف اختصاصی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به شرح مندرج در آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و نیز برنامه راهبردی و برنامه عملیاتی دانشگاه در امور زیر برنامهریزی و اهتمام ویژهای مبذول فرمایید:
۱. افزایش کیفی فعالیتهای آموزشی، خصوصاً آموزشهای مجازی.
۲. ارتقاء جایگاه دانشگاه در سطح ملی و بینالمللی در حوزه آموزش.
۳. تقویت شهرت و اعتبار دانشگاه در جامعه از منظر آموزش.
۴. گسترش همکاریهای بینالمللی در زمینه آموزش و استفاده از زیر ساختهای مجازی برای استفاده از اساتید بینالمللی توانمند.
۵. سیاستگذاری در راستای هدفمندسازی پایاننامهها و رسالههای تحصیلات تکمیلی به سوی حل مشکلات و نیازهای جامعه.
۶. ایجاد رشتههای جدید و میان رشتهای متناسب با شرایط دانشگاه و تقاضای جامعه.
۷. اعتلای کیفی آموزش از طریق ارتقاء کیفی پایاننامهها و تنوع بخشی به شیوه آموزشی.
۸. استفاده بهینه از زیرساختهای آموزش مجازی در دوره کرونا و پس از آن با هدف دگردیسی شیوهها و روشهای آموزش و بالندگی دانشگاه.
۹. مهارت افزایی اعضای هیات علمی برای برگزاری کلاسهای مجازی، تولید محتوا، برگزاری آزمونهای معتبر و مطمئن مجازی، رهبری کلاسهای مجازی و ایجاد انگیزش در دانشجویان.
۱۰. ارتقای فرهنگ سازمانی، همدلی و کارگروهی در گروههای آموزشی با هدف هم افزایی در حوزههای آموزشی، پژوهشی، ارتباط با صنعت، نوآوری و کارآفرینی و تعاملات بینالمللی.
۱۱. انعطاف پذیری برای بازنگری در برنامههای درسی به منظور انطباق با پیشرفتهای علمی هر رشته و تغییر تقاضای بازارکار.
۱۲. کمک به ایجاد محیط پویا، خلاق و جذاب آموزشی در دانشگاه به منظور افزایش رضایت دانشجویان و جذب استعدادها.
۱۳. پایش و ارزیابی مستمر فعالیتهای آموزشی در سطح گروهها و اعضای هیات علمی و انجام اقدامات اصلاحی و بهبود با همکاری روسای دانشکده ها.
۱۴. بکارگیری دستورالعملهای دولت الکترونیک در فرآیندهای آموزشی به گونهای که حداکثر خودکارسازی انجام و امور با حداقل مراجعه و مصرف کاغذ صورت گیرد.»