
کد خبر:۸۸۴۹۷۰
نویدادهم در گفتگو با «دانشجو»:
معلمها را نقد کنید اما نه در فضای مجازی / والدین ایرادات کلاس آنلاین را منتقل کنند
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: نمی گویم از معلم نقد نکنید و اشکال نگیرید اما این ماجرا باید با رعایت اصول اخلاقی باشد.
مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره شکایت والدین از آموزشهای مجازی گفت: والدینی که از نوع و نحوه آموزش مجازی فرزندانشان راضی نیستند در ابتدا مشکل را با مدیران؛ معاونین و معلمان مدارس مطرح کنند و اگر نتیجه نگرفتند به اداره آموزش و آمایش منطقه خودشان بروند.
وی ادامه داد: اداره آموزش منطقهای وظیفه دارد بر عملکرد مدارس نظارت داشته باشد و اگر از این صورت نتیجه نگرفتند با اداره کل استانی مراجعه و مشکلات خود را مطرح کنند و در پایان نیز میتوانند شکایت خود را به وزارت خانه بگویند.
نویدادهم بیان کرد: در وزارت خانه میتوانند به ۲ بخش مراجعه، مکاتبه و یا مذاکره کنند اول اینکه اداره رسیدگی به شکایات و دیگری معاونت آموزشی ذی ربط میباشد اعم از ابتدایی، متوسطه و غیر دولتی هستند.
وی اضافه کرد: انتظار خانوادهها حد ندارد و باید کیفیت آموزشهای آنلاین متناسب باشد اگر ابهام، نظر و نقد دارد خانواده میتواند تمام مراحل را ابتدا از معلم و مدیریت مدارس پیگیری کند و اگر این پیگیریها صورت نگرفت و از پاسخ همکاران ما راضی نشدند میتواند شکایت کند.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به انتشار صوتهای معلمان در فضای مجازی توسط والدین گفت: ارتباط عاطفی گرفتن از طریق آنلاین بین دانش آموز و معلم سخت است و اگر خانوادهها نتوانند در این راه کمک کنند کار سختتر هم میشود، اما همین فعالیت کوچک هدایت فرزند خودش است، اگر بخواهیم هر اشکالی را از معلم بگیریم و در فضای مجازی منتشر کنیم باعث از بین رفتن شخصیت و آبروی معلم بشود اولین قربانی این مساله فرزند خانواده خواهد بود.
نوید ادهم بیان کرد: نمیگویم از معلم نقد نکنید و اشکال نگیرید، اما این ماجرا باید با رعایت اصول اخلاقی باشد معلم کلاس جایگاه خاصی دارد که باید همه کمک کنیم تا در کلاس آنلاین هم جایگاه حفظ شود.
وی ادامه داد: اداره آموزش منطقهای وظیفه دارد بر عملکرد مدارس نظارت داشته باشد و اگر از این صورت نتیجه نگرفتند با اداره کل استانی مراجعه و مشکلات خود را مطرح کنند و در پایان نیز میتوانند شکایت خود را به وزارت خانه بگویند.
نویدادهم بیان کرد: در وزارت خانه میتوانند به ۲ بخش مراجعه، مکاتبه و یا مذاکره کنند اول اینکه اداره رسیدگی به شکایات و دیگری معاونت آموزشی ذی ربط میباشد اعم از ابتدایی، متوسطه و غیر دولتی هستند.
وی اضافه کرد: انتظار خانوادهها حد ندارد و باید کیفیت آموزشهای آنلاین متناسب باشد اگر ابهام، نظر و نقد دارد خانواده میتواند تمام مراحل را ابتدا از معلم و مدیریت مدارس پیگیری کند و اگر این پیگیریها صورت نگرفت و از پاسخ همکاران ما راضی نشدند میتواند شکایت کند.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به انتشار صوتهای معلمان در فضای مجازی توسط والدین گفت: ارتباط عاطفی گرفتن از طریق آنلاین بین دانش آموز و معلم سخت است و اگر خانوادهها نتوانند در این راه کمک کنند کار سختتر هم میشود، اما همین فعالیت کوچک هدایت فرزند خودش است، اگر بخواهیم هر اشکالی را از معلم بگیریم و در فضای مجازی منتشر کنیم باعث از بین رفتن شخصیت و آبروی معلم بشود اولین قربانی این مساله فرزند خانواده خواهد بود.
نوید ادهم بیان کرد: نمیگویم از معلم نقد نکنید و اشکال نگیرید، اما این ماجرا باید با رعایت اصول اخلاقی باشد معلم کلاس جایگاه خاصی دارد که باید همه کمک کنیم تا در کلاس آنلاین هم جایگاه حفظ شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.