خرده فرهنگی به نام K-POP/ کی‌پاپر شدیم رفت!
گزارش ویژه|
کی پاپ بخشی از صنعت سرگرمی کره جنوبی است که از سال ۲۰۰۰ به بعد پیشرفت چشمگیری داشت و بین مردم کره خصوصا جوانان و نوجوانان کره‌ای حسابی راه خودش را پیدا کرد؛ و حالا دیگر چند سالی هست که گروه‌های کی پاپ در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده اند.
تعداد نظرات: ۱۵۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اگر امثال شادمهرعقیلی و تتلورا جذب کرده بودیم، الان این داستان هارا نداشتیم، گرچه خودم ازجفتشون متنفرم
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
امثال تتلو...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اینکه گفتین مافیا
من باهاش مخالفم
مشهور شدن و پاگرفتن کی پاپ به خاطر تلاش خود خواننده هاشونه و جلوی هیچ سبک دیگه ای هم نگرفته همونطور که گفتین کشورشون داره به شنیده شدن صدای خوب کمک میکنه چیزی که شاید توی کشور ما دیده نشه متاسفانه
حالا این درسته که موسیقی سنتی کره ای خیلی طرفدارش کمتر از کی پاپه اما بازم خودشو نشون داده
موسیقی های دیگه ی جهان هم همینطور
از موسیقی ایرانی که خیلی هارو شگفت زده کرده و از سبک های دیگه ی موسیقی که کم طرفدار ندارن
حالا درسته که این جزو صنعت سرگرمی محسوب میشه اما اینم باید به یاد داشته باشیم که یکی از مهم ترین سرگرمی های دنیا موسیقیه
و زندگی آیدول ها و ستاره های موسیقی هیچ ربطی به طرفدار هاشون نداره و نیازی به فهمیدن راز های زندگیشون نیست اونام زندگی شخصی دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
شما اگر میتونین جایگزین کی پاپ که واقعا خوب باشه پیدا کنین ما هم گوش میدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
گل عشق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
کی پاپ و کی دارما چیز واقعا خوبیه ولی بیشتر زیبایی اونها جذب کنندس واگر در ایران هم خواننده های زیبا و صدای محشر وجود داشت چراک نه ما از خدا مونه مصرف کننده کشور خودمون باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
بنظرم قضیه تا اونجایی که همه فکر و ذهن و وقت نوجوان و جوان هارو نگیره خوبه ولی بعضی وقتها خیلی متعصبانه و خیلیییی سفت و سخت عاشق ایدلای کیپاپ میشن و همه زندگیشونو صرفشون می کنن خیلی از کیپاپرها فکر می کنن آیدلشون بی نقص و بی عیبه و عاشقانه می پرستنش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اول این که ما نوجوان ها علاقه ی به اهنگ های قدیمی نداریم چون بروز بودن رو ترجیح میدیم بعدم موسیقی کشور خودمون قابل احترامه ولی نه یکی مثل تتلو بعدشم شما بجای تومار نوشتن بیاریدشون ایران که ما لاقل بفمیم موسیقی کشورمون واسه ما هم ارزش قاعل بوده وقتی شما واسه ما ارزش قائل نیستید ما هم ازتون بی زار هستیم بی تی اس که پسره اونو بیارید ممنون از این که اهمیت دادید به این موضوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
دقیقا چرا باید به همه چیز ها بد و بیرا بگیم خب الان همین آقایی که میگن خواننده های خوبی داریم برای مثال إلی ، آیا گذاشتن ایران بیاد ؟
برای مثال آیا گذاشتین تو ایران کنسرتی از خواننده های معروف بر گذار بشه ؟ خیر فقط خوانندگانی هستند که خود حکومت از این خوشش میاد اگه نیاد نمیزارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
مرگ بر کره ی جنوبی و کی پاپ و بی تی اس و بلک پینک . به امید نابودی همشون . چشم بادمومی های....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اگر کشور خودمون به موسیقی اهمیت میداد و از هنرمندانش حمایت میکرد، الان موسیقی کشور خودمون هم خیلی زیبا بود...
این کاملا مشخص هست که از بین نوجوانان امروز، کمتر کسی سنتی میپسندد... آن کسانی هم که پاپ گوش میکنند، یک سره باید به متن اهنگ که درمورد عشق و علاقه هست گوش کنند و به نظرم این دیگه خسته کننده شده برای سن اونها... الان توی کشورمون کمتر اهنگی پیدا میشه که توش به نوجوانان خونسرد بودن و شاد بودن رو یاد بده من که فقط دوست دارم زندگیو از سیروان خسروی رو یادمه که دراین مورد بود...
نوجوانان دنبال اهنگ هایی با ریتم زیبا و متن متفاوت و زیبا هستن نه یه عالمه اهنگی که همشون درمورد عشق و علاقه باشه... یکم برای سنشون خسته کننده هست و خب مشخص هست که جذب اون موسیقی هایی میشن که ریتم و متن زیباتری دارن...
اگر خود کشور و هنرمندامون علاقه جوانان کشور رو درنظر میگرفتن میتونستن پیشرفت کننن... حتی همون یک موزیک ویدیوی یکم هیجان انگیز تر میتونه نوجوان رو جذب کنه...
نه موزیک ویدیویی که فقط توی یک مکان باشه اینجوری خسته کننده میشه... حداقل این همه جای زیبا داریم توی ایران. خب برن موزیک ویدیوهاشون رو توی چند جا بسازن با حالت های مختلف نه اینکه فقط خواننده یک جا وایسه و بخونه خب مشخصه این انتظار یک نوجوان از موسیقی نیست... موسیقی ایران باید خلاقانه تر اما در حد فرهنگ ایرانی انجام بشه و همچنین رسانه ها و تلویزیون هم نقش مهمی دارند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
شما اول برو اون تتلو یاس پیشرو... جمع کن اینکه درمورد کیپاپ نظر بدی پیشکشت مرد بودن که به کرک و پشم داشتن نیست که چه گیری کردیم از دست اینا اهنگ گوش دادنم جرمه چرا اینجا هیچکس به علایق دیگران احترام نمیذاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
خب راستش حوصله خوندن اون همه چیزو نداشتم و فق تیکه "مگه خودمون موسیقی خوب نداریم" رو خوندم باید بگم که نه
نمیخوام ب هیچ خواننده ای توهین کنم
ولی الان موضوع اکثرر اهنگای ایرانی شده شکست عشقی و عشق و اینجور چیزا اهنگای شادمونم که بازم دارن راجب یارشون صحبت میکنن
ولی موسیقی های خارجی چ کیپاپ چه هالیوود اهنگاشون خیلی راجع اعتماد ب نفس داشتن و اینجور چیزا اهنگ خوندن
در کل این یکی از معیارام برای گوش دادن اهنگای کیپاپ و هالیووده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
باید به همه ی سلیقه ها احترام گذاشت...وجه ی ایران و موسیقی ایرانی رو هم خود ایرانی ها خراب کردن وقتی صرفا چون خودشون به کیپاپ علاقه ندارن میان و در موردش قضاوت میکنن و به علایق یکی دیگه توهین میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
دلتم بخواد طرفتار کره باشی اصلا به تو چه که نسل جدید چی دوست دارن یا ندارن تازه آهنگاشون از محسن ابراهیم زاده، تتلو و بقیه خواننده ها بهتره باحال تر هست
آرمی ها، اکسوان ها، بلنکی ها و طرف دار های بقیه گروه ها به نظر شما آهنگ های ایرانی بهتر ای کره ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
چرا وقتی زورتون به کیپاپ نمی‌رسه الکی مقاله می‌نویسید آخه یعنی چی که چرا کیپاپ آنقدر طرفدار داره آخه به توچه کیپاپ بهترین چیزی بوده تابه حال تو عمرم دیدم و چرت و پرت های شماهم نمیزاره از کیپاپر بودنم دست بکشم تمومش کنید این مسخره بازیاتونو حسودا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
شاید همه چیزهایی که شما میگید درست باشه ولی من از کیپاپر شدنم ناراضی نیستم چون حداقل تو این شرایط بد کشور خنده رو لبم میارن باعث میشن امید به زندگی داشته باشم و خودم رو دوست داشته باشم و محتوای اهنگ هاشون بشدت سراشر از صلح طلبی است وباوجود اینکه بسیار معروف هستند خودشون رو مدیون فن هاشون میدونن و بسیار خاکی هستند و کار گروهیشون حرف نداره ولی خواننده های ما محتوای اهنگ هاشون خیلی جذاب نیست و تا ۴ تا طرفدار پیدا میکنن مغرور میشن و کار گروهی تو فرهنگ ایران معنی نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اطلاعاتتون تا حدی غلط بود.دلیل اینکه کیپاپ انقدر تو دنیا طرفدار پیدا کرده در اصل چهره و استایلشون نیست.اگر بود همه گروه ها باید اندازه گروه هایی مثل bts وexo طرفدار میداشتند.دلیلش تنظیم دقیق نت های موسیقی و اجراهای بی نقصشونه.مخصوصا موسیقی.شما اگر با کسی که سواد موسیقیایی داره و بشینی آهنگاشونو گوش کنید یا موزیک ویدئوهاشونو تماشا کنی متوجه میشی.درضمن اینکه مردا نمیتونن مو رنگ کنن و با فرهنگ ما تداخل داره و اینا اصلا درست نیست.درضمن ارایش کردن هم فقط روی صحنست.خارج از استیج اصلا آرایش ندارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
درسته شما راست میگین
ما موسیقی خیلی خوبی داریم
هر بار این درو محکم نبند نرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اگر توی ایران هم کمپانی و آیدل های خوب وجود داشته باشه و حرکت آیدل ها هم بتونه مخاطب رو جذب کنه (حرکاتی از قبیل لباس خوب رقص خوب) قطعا ایران هم پیشرفت خواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
هیترا نگران نباشین...
ما کیپاپرا و ایدلامون هم از ادمایی مثل شما متنفریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
کاملا درست و بجا بود حرفاش من خودم یک کیپاپر هستم و خیلی خوب تونستم خودمو در دنیای کیپاپ کنترل کنم و کاملا این حرفارو درک میکنم
امیدوارم همه درک این مسائلو داشته باشن و تعادلو رعایت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
هیترید بخدا واقعا که یعنی غیر مستقیم دارید میگید بشینیم اهنگای عشقم رفت افسره شدم های مردم به دادم برسید رو گوش بدیم یا تتلو که یک سره فوش میده؟واقعا فازتون چیه؟کره ای ها به ما امید دادن حتی اگر بی فرهنگ باشن امید به زندگی حقوق بشری انسان و فرق زن و مرد خیلی زیاده تو کره نمیفهمی خواهشا برسی نکن دلم میخواد فوش بدم ولی بی ادبیه پس خواهشا اول به وضع ایران و خواننده هاش برسید بعد بشینید مث بیکارا کره جنوبی و فرهنگ و سنتشو زیر سوال ببرید واقعا که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
سلام منم باهات موافقم حالا گیردادن به کی پاپ ببینین ما گروه های کی پاپ و بخاطر خودشون دوست داریم نه بخاطر اینکه موهاشون رنگ میکنن نه بخاطر اینکه اونا آرایش میکنن.....
(درسته ما خودمون موسیقی داریم) اما دلیل نمی شه اینطوری راجب اونا اینطور صحبت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
چرا نگفتین کیپاپ زندگیه هممونو نجات داد ها؟؟
چرا از معنی اهنگاشون که راجب دوری از ناامیدی و ناراحتیاس نگفتین؟
چرا این چیزا رو نمیفهمین ها..؟
موسیقی ما؟؟ منظورت همین خواننده های خودمون که همشون با اهنگاشون آدمو دپ و افسرده میکنن
باید راجبشون بیشتر تحقیق کنید بعد بیاین این اراجیف و بگین
اسم خودتونو میزارین مسلمون؟ تو دین اسلام گفته به این راحتی قضاوت کنیم؟
یکم از کمک هایی که به دیگران کردن توجه کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
سلام .من واقعا این مطلب رو با پوست و گوشت درک میکنم چون فرزندم یکی از طرفداران گروه بی تی اس هست به طوری که تمام زندگیش وقف این گروه شده حتی در مورد قیافه این افراد نمی تونیم نظر بدیم و تا چند روز از من ناراحت میشه در صورتی که ما از نظر موسیقی هیچ کمبودی نداریم و چرا نباید در این کشور جایگاه موسیقی به گونه ای باشه که فرزندان ما در اون طرف مرزها دنبال رویاها شون باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
من عاشق بی تی اس و اکسو هستم حاضرم جونم و براشون بدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
حالا بنظر شما رنگ کردن مو و میکاپ جنسیت داره این از مغز بسیار بیخود شماست چون میکاپ و آرایشگری مگ هنر نیست، و هنر هم جنسیت نداره...و اینک اخلاق اونا شاید در باطن بد باشه،من نمیدونم ولی با فن هاشون خیلی خوبه، چن سال پیش هم ک ماکان بند خیلی جنجال بپا کرد بخاطر رفتارشون بود با فن ها و لیاقتشون،خلاصه بگم ریش و پشم فرهنگ و شخصیت نمیشه آقا و خانوم محترم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
وات د هل الان؟؟؟ کی میخواین کله تونو از زندگی ما بکشید بیرون لعنتیا؟؟؟؟ این تو همه ی کشورای جهان وجود داره و اونا نمیان انقد علیهش جبهه بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اتفاقا بنظرم جذب شدن بچه ها و نوجوونا به این سمت خیلی میتونه جو مثبت و پاکی رو بدنبال داشته باشه
بجای اینکه نوجوونا به موسیقی های بی معنی زیرزمینی خواننده های مثلا ایرانی گوش بدن ، برن دنبال فیلمهای خراب هالیوود یا حتی رمانهای بی محتوا میتونن جذب دنیای سالم کی پاپ و کیدراما بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
زندگی نوجوان های امروزی دهه هفتاد و هشتاد اصلا شبیه زندگی های دهه شصت نیست،کاملا متفاوت و پر رنگ و لعاب تر است.چون اجازه انتخاب به آنها داده شده،چون اجازه دارن انتخاب کنند و اختیار خودشون رو به دست بگیرن.این نظریه کاملا درسته اما نتیجه اش میتونه مثبت باشه میتونه منفی باشه این مهمه که چطور انتخاب بشه
کیپاپر ها هم یک سری از دهه هفتادی ها و هشتادی ها هستن که کیپاپ رو به عنوان چهره مورد علاقشون انتخاب کردن
کیپاپ در حال تمام جالب بودن و جذاب بودن خیلی عمق داره
مثل دریایی که هر چی داخلش بریم بیشتر غرقش میشیم
باید حد و حدود کیپاپ رو بدونیم و به عنوان یه چهره مورد علاقه و محبوب خودمون ازش یاد کنیم نه اینکه انقدر درش غرق بشیم که حتی زندگی و ادامه داشتن گروه ها هم به ادامه زندگی ما مربوط باشه
هر گروهی که مورد علاقمون هستن یک روزی ار حرفه خودشون دست میکشن و همه چیز رو کنار میگذارن
اگه کیپاپر ها با این موضوع زودتر کنار بیان و درگیرش نشن،اون وقته که این حد و حدود ها رعایت میشه
فقط به اراده خودمون بستگی داره نمیتونیم چون کیپاپ و چهرشو دوست نداریم، این دوست نداشتن رو به بقیه هم تحمیل کنیم(کار زشتیه)
کیپاپ مورد علاقه من هست،دوستش دارم و همایتش میکنم.(حد و حدودش رو هم میدونم)
ممکنه یه نوجوانی که تازه داخل این چالش افتاده،همه چیز رو باور کنه و به همه چیز اعتماد کنه(اینه که خطرناک میشه)
کیپاپ برای بالای ۱۴ سال هست و شاید بیشتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
شما هر چقدر بگید اونها بد هستند ما اونهارو دنبال میکنیم مثلا الان ما خواننده هایی رو باید دوست داشته باشیم که جز جدایی از چیز دیگه حرف نمیزنن اما اون ها چیز هایی رو به ما یاد دادن که شما باید یاد میدادید به هر حال شما اینکار نکردید اما اون ها هر کدوم با سختی و تلاش به اینجا رسیدن همش استعداد و تلاش بوده نه خریدن مقام و شهرت اونها نژاد پرستی نکردن کاری که شما کردید اونها گفتن چی طوری خودمون رو دوست داشته باشیم کاری که شما ها باید انجام میدادید پس وقتی نتونستید چیز های اصلی رو به ما یاد بدید توقع هم نداشته باشید که ما اونها رو دوست نداشته باشیم چون اونها دنیا و زندگی خیلی ها رو ساختن و بهشون گفتن زندگی کنید با مردن هیچ چیز عوض نمیشه اونها خطر مرگ رو به جون خریدن تا به ما بگن زندگی درست چیه درسته ما شاید اتفاقات بد رو ندونیم اما این چیز ها به خودشون مربوطه اونها نمیخوان ما ناراحت بشیم پس انقدر به پسرامون هیت ندید ولی حتی اگه این کارم بکنید ما بازم تا اخر حمایتشون میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
منم یک کی پاپر و آرمی هستم.عاشق بی تی اسم یعنی هر روز با اسم اونا از خواب بیدار میشم و با فکر اونا میخوابم.توی تمام لایو هاشون شرکت میکنم و همه حوره حمایتشون میکنم.
چون تنها کسایی هستن که توی هر شرایطی حتی غم با صدا و وحودشون آروم میشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
در رابطه با سوال چرا موسیقی خودمان نه باید بگم که بعضیا موسیقی ایرانی دوست ندارن ، خود منم دوست ندارم
و از نظر من این مطلب یه توهین بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
به چندتا آدم پیرو خرفت میگین خواننده ایرانی برو بابا خواننده های ایرآنی فقط به دنبال مشهورات و پول خودشون هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
ددش بخورش ودف هرچقدرم مقاله بزنید ما طرفدارشون میمونیم تازه با این مقاله های چرتتون دستتون درد نکنه طرفدارا بیشتر میشین پس دیگه..... نزنید با تچکر ههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
من‌موندم ب شماها چ‌ربطی دارع هرکسی ی سلیقه ای دارع ب هیچ‌ بنی بشری هم‌مربوط نیس مثلا انگار بیان ب تو بگن چرا ا عاشق فلان زن شدی یا چرا عاشق فلان مرد شدی
علاقه عاشق شدن چیزیه ک تو وجود ادم بوجود میاد و‌نمیشه جلوی اونو گرف با اخرای حرفات کمی موافقم ولی اگ‌کلی نگا کنیم باید بگم بشین سرجات و ب علایق دیگران احترام بزار و دخالت نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
من ۲۷ سالمه و آهنگ هاشونو گوش میدم اونقدر وقتم ازاد نیست که یکسره پیگیر خبرهاشون باشم ، ولی فرقی که من دیدم با خواننده های ما دارند ، اگه کسی تلاش نکنه و صدای خوبی نداشته باشه فوری کنار گذاشته میشه ، ولی تو ایران اینطوری نیست و ما صدای خوب کم میشنویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
من خودم با موسیقی کره ای خیلی آرامش میگیرم کاری هم با معروف بودن خواننده و خوشگلیش ندارم و برام نوع خوندنش مهمه.سبک جالبی دارن حس شادی غم امیدواری و .. باهم ترکیب شده مثلا ost های سریال hotel del Luna واقعاً شاهکاره مخصوصا اونی که heize میخونه آدمو غرق احساسات و رویا میکنه مخصوصا اگه با ترجمه باشه
ولی آهنگای ایرانی که بین جوونای الان مد شده همش از دپرسی و غم و بدبختی و شکست عشقی و این چرتوپرتاس. منی که خودم هنرمندم و آهنگسازم میبینم که اینجور آهنگا ازنظر هنری و بار موسیقیایی هیچ ارزش و اصالتی نداره ولی بازم نمیدونم چرا این دهه هشتادیا خوششون میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
سلام. ممنون از این نظرتون راجب کیپاپ..ولی باید بگم لوازم ارایش فقط مخصوص زنها نیست بلکه خیلی از بازیگران مرد ایرانی نیز انجام میدهند/: که در ایران بهش میگن گیریم. ولی در کره ی جنوبی بهش میگن میکاپ و میکاپ خیلی با ارایش فرق داره.
و یچیز دیگه ما خیلی از کیپاپ چیز میز یاد گرفتیم..اونا دنیایی ساختن برامون(:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
ما کیپاپر ها به کیپاپر بودنمون افتخار میکنیم
و اصلا هم برامون مهم نیست که بعضیا به ایدول های مورد علاقمون میگن شبیه دختران
چون نشون از کور بودن خودشون میده

❤️
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
تا کی می خواین به قضاوت کردن و این چرت و پرتا ها ادامه بدین؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
بی تی اس خیلی پیام خوبی با خودش داره اخلاقشون خوبه صمیمیت و شوقشون خوبه و اما اهنگ هاشون خیلی خوبه و معانی خوبی داره و درسته میکاپم میکنن اما خب چون اونا همرمان دوکار سخت رو انجام میدن یعنی هم رقص!هم خوانندگی! خیلی تحرک دارن برای همینه که میکاپ میشن و اینکه تو شوهای خیلی مهم وگرنه درزندگی عادی خیلیم طبیعی و مردونه و پرفکت هستن. و اینکه طرفداراش فقط نوجوان و بچه کوچیک و اینا نیست از کودک دارع تا حتیی پیرمرد و پیرزن هرچیم باشن خیلی بهتر از بعضی خواننده ها هستن که اهنگاشون فقط عشق و.... و یا مثل بعضیا همش فحشه نه هیچ کدومشون نیست و اینکه اصلا به این ادم های ایرانی مربوط نیست برن ضد اینا خبر بیارن و نمیدونم به قولا نوجوان های نادون رو سر به راه کنن ما خودمون میدونیم داریم چیکار میکنیم .
گروه بی تی ای تو اهنگ هاش امید. هدف.انگیزه و ..... خیلی چیزهای عالی دیگه رو دارن و اخلاقشون کاملا عالی و هیچ برخورد زشتی با هیچ خانومی ندارن و خیلیم باحال و کیوت هستن پس لطفا نظر الکی ندید و ظاهر بین نباااااشید لطفااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اتفاقا تمام کسانی که کیپاپ رو دنبال میکنند به این آگاه اند که اونا زیر چه فشاری از سمت کمپانی ها قرار میگیرند و صد البته سسانگ فن ها
و از این شرایط ناراضین
جدا از اون کیپاپ چیزیه که در تمام جهان در حال گسترش و محبوبیت و این فقط مختص ایران نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خداییش خسته نمیشید هر روز یه چیزی پیدا کنین بهش حمله کنین؟؟؟
من ۱۲ ساله کی پاپر هستم و واقعا هم ازش خوشحالم
چون موسیقیشون واقعا خوبه هم از نظر معنا هم از نظر خود موزیک هم از نظر صدا ها و رقص ها
موزیک ویدیوهاشون که عالین
یعنی تنها کشوری که ۲۴ ساعت داره از اینو اون ایراد میگیره و سرش تو مسائل بقیه کشورا میچرخه ایرانه!
ول کنین بابا! بجای اینکه بقیه رو پایین بکشین یکم خودتونو بالا ببرین
۴ تا موزیک ویدیو درست کنین که توش دنس و رپ و پاپ و هیجان باشه من ب شخصه ۲۴ ساعت همونو پلی میکنم...و اینکه اگه تو کره موسیقی سنتیشون مثل کیپاپ طرفدار نداره همش بحث سلیقه هست و اینکه اونجا چیزی رو به زور تو حلق بقیه نمیکنن پس شما نمیخواد نگران موسیقی سنتی اونا باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کی پاپ خیلی هم عالیه به خصوص اکسو پس الکی حرف نزنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خیلی جالب بود .
به نکات خوبی اشاره کردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خب بردار من کی رو بشینیم استن کنیم موسیقی ایران همش یکنواخته بعد اینکه همین خواننده های قوی و سرشناستون میان از بی تی اس اصکی میرن عکس تهیونگ رو استفاده میکنن تو موزیک ویدیو هاشون ...طرف میدونه کیپاپ تو ایران چقدر طرفدار داره میاد از بی تی اس و بقیه گروه ها بد میگه که شناخته شه کدوم یکی شما رو استن کنیم البته خودم طرفدار بی تی اس نیستم ولی بازم نمونش اینا بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا من درک نمیکنم مشکل شما فقط کی پاپه؟
علاقه به کی پاپ واسه ما فقط ظاهر نیست... موسیقی و لیریک های اهنگاشونم هست ک واقعا میتونه به یه نوجون و جوون و حتی ادمای مسن هم امید و انرژی بده مثلا شما اومدی موسیقی بی تی اس ک بزرگ ترین بوی بند جهانه و پرفروش ترین اهنگ هارو داره با این خاننده های مزخرفتون یکی میبینید؟ اهنگای شما همش تکراریه هیچ خلاقیتی توش نیست حتی معنا و مفهوم درستی نداره..
بعدم اون میکاپ نیست و گریمه چیزی ک سلبای خودتونم دارن... بعدم مردونگی به ریش و پشمه؟ ی
فرق زن و مرد اصن به ریش و پشم نی شما افکارتو به روز کن... الان تو قرن بیست و یکیم یکم افکار خاک خوردتونو چارو بکشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام لطفا درمورد کیپاپ مطلب نزارید(اگر هم میزارید از عکس های bts استفاده نکنین) کشورمون هنوز این فرهنگو درک نکرده حوصله بحث وجدل دوباره نداریم(:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ببینین من خودم کی پاپرم و لطفا یبار قبل توهین کردن و اینکه بگین چرا ما رو جذب کردن برین بیشتر تحقیق کنین
من ارمی ام یعنی فن بی تی اس
من اهنگاشون رو دوست دارم چون اول به زبان کره ای علاقه دارم دوم معنی اهنگاشون همیشه معنی خوبی دارن تو اهنگشون امید میدن حس خوب میدن
اونا واقعا زحمت کشیدن برای چیزی که الان هستن
اینهمه میگین اینها چرا معروفن چی دارن ولی واقعا یبار به اهنگشون گوش کردین یبار رقصاشون رو دیدبن که چقدر سخت و خطرناکن
اره اونا واقعا سخت کوشن
خیلی تمرین میکنن خیلی اذیت میشن
و همه چیزی که الان دارن حقشونه
همیشه حال ادمو خوب میکنن
چطوری ؟ مثلا البوم 2018 بی تی اس درباره ی دوست داشتن خود بودِ
خوب این یعنی همون امیدی که ما نیاز داریم
همون حال خوب
لطفا زود قضاوت نکنین و نگین فلانی چرا معروفه مطمئن باشین اگه حقش نبود تا اون بالاها نمی رفت و محبوب و معروف نمیشدن
اگرم بازم میگین نه حقشون نیست پس نگران نباشین
چون زود به حق واقعی شون میرسن
بالاخره خدایی اون بالاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
منم با اصل این مطلب مشکلی ندارم.
من خودم طرفدار کی پاپ هستم ولی با زیاده روی و تعصب ها و تخیلات بی سرو ته موافق نیستم و به نظرم جوونا باید منطقی با این مسئله برخورد کنند.
این که طرفدار یه سبک موسیقی باشی یه چیز عادیه، یکی از راک خوشش میاد یکی پاپ،یکی فارسی یکی ترکی یکی هم کره ای..به نظرم باید به علاقه بقیه هم احترام گذاشت و اون رو اشتباه ندونست فقط چون چیزی که بقیه انتظار دارن نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کلتونو بکشین بیرون از زندگی کره ایا ب شماها چ ما چی دوس داریم زودتر نسلتون منقرض شه راحت شیم البته زمین راحت شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
میدونین فرق تو خونه بالا بدنتونه ک ماشالاه ندارین شماها
ناشناس
United States of America
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دوست عزیزی که این رو نوشتی
خواننده های کی پاپ سال ها تمرین و سختی میکشن تا بتونن خواننده شن
دوران کار اموزی بسیار سخت و طولانی اینا از دلایلی هست که خواننده های کی پاپ بسیار با استعداد و با دانش موسیقی هستن چرا به اینا اشاره نکردین ؟
مهارت دنس ، اهنگ سازی ، خوانندگی ، نوازندگی و .... همه ی خواننده های کی پاپ این مهارت ها رو دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
متاسفم راجب کیپاپم تحقیق جمع کردید ولی زیادی کم بود اره ما دوستشون داریم اصلا ب شما ها چه یه جمله هست که میگه سرت تو‌ لاک خودت باشه اینجاس که باید عملی بشه باید بگم اره کیپاپرا زیادین ولی اونایی که کیپاپر بمونن مهمن مد نظرتون باشه خواستین مصاحبه کنید بنده در خدمتونم تا کامل شیر فهمتون کنم
آدمی که از دست امثال شما خستس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینا کلا چشم ندارن بهتر از خودشون حالا تو هر زمینه ای که میخواد باشه ببینن
ما هم هرچی بگیم فایده نداره
کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واعی وقتی یادم میاد قبل اینکه کیپاپر شم چه زندگی افتضاحی داشتم :|
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرا اما خواننده داریم اما همشون یه مشت .... بردند درد نخور هستن با اون تتلو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا مقاله بی سر و تهی جمع کردی و اصلا معلوم نیست چی داری میگی.
توی کیپاپ همه ایدول هاشون اینقدر تلاش میکنن واسه ی اینکه مهارت هاشونو بالا ببرن و این همه سختی میکشن بعد شماها میگین مگه موسیقی ایران چی کم داره؟!!!!!!
خیلی چیزا کم داره عزیز. نوجوان الان سبک سنتی رو نمیپسنده ولی شماها ما رو مجبور میکنین که باس بریم حتما سنتی گوش کنیم و صد البته محتوا های اهنگ های کیپاپ خیلی با مفهومه ممنون میشم بری ترجمه هاش رو ببینی بعد مقاله بنویسی.
و اینکه هنوز نمیتونی درک کنی که چرا مردا میکاپ میکن باز مشکل خودته چون میکاپ چیزی نیست که بگیم فقط واس زناس...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
هر چقدرم مقاله ها راجبش بنویسن نمیتونن احساس مارو بیان کنن چون واقعا کیپامر نیستن ک زیبایی زندگیشون ب ایدولشون باشه"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ببین عزیز کمی از مطالبت درسته
ولی واقعا چه اشکال داره که مرد آرایش کنه واقعا موندم چرا ایران مخالفه البته من عاشق کشورم هستم
و عاشقانه دوستش دارم ولی نمیدونم چرا با بعضی از فرهنگ ها و عقاید مشکل دارد
و این کمی آزار دهنده است حتی با اینکه اون ها عمل و یا آرایش می کنند باز هم ما در کشورمان پسر هایی داریم که همچین گاری رو می کنن ولی متاسفانه اون های خیلی دیگه جلوتر پیش رفتن حتی اگه پسر های کره ای اونجا موهاشونو رنگ می کنند بهشون میاد و چون بدن خوشون دست خودشونه دوست دارن موهاشونو رنگ کندد چون بهشون میاد یا آرایش می کنند چون بهشون میاد و این بنظرم اشکالی نداره پسر های ما هم بعصی هاشون دیگه فراتر پیش رفتن و موهاشونو رنگ می کنن و حتی شلوار های تنگ چسون میپوشن و حتی گردنبند میندازن . اول باید به شخصیت خودمان نگاه کنیم و دیگران درسته . و اینکه راجب اخلاق
ما خیلی از اون ها درس گرفتیم و همینطور از خوانند گان کشور خودمون راجب زندگی دوست داشتن . علاقه . امید
و اگر دقت کنیم چه خواننده هاس کشور ما و خواننده های ) کیپاپ اون ها در آهنگشو اگر دقت کنیم معنی آهنگ خیلی زیباست و بعضی هاشون معنی امید و بخش میدن مثل تسلیم نشدن و امید داشتن زندگی کردن
و همینطور از سریالاشون البته ما هم کم چیزی در سریال هامون نیسویم و خیلی درس گرفتیم دز سریال هامون
وهمینطور سریال های اونها
ما یاد گرفتیم از سریال های اونا درس خوندن
عاشق شدن
امید داشتن
تلاش داشتن
حق گرفتن
اینکه بدونیم زندگی چیه و امید چیه
سریال های کشور عزیرمون خودمون هم بهمون یاد دادن همه اینارو
پس بنظرم هردو کشور واقعا از نطر سریال و خواننده عالی کار می کنن
و ما همیشه باید نکات مثبت خواننده ها ی خودمون و یا کیپاپ رو ببینیم
اگه از نظر اخلاق باشه ما خودمون در جامعمون
کم شخصیتی که اخلاق کمی تند و زننده داشته باشه داریم
همه ی کشور ها دارن و فقط اونا و ما نیستیم
پس حتی ممکنه من چند تا اخلاق بد داشته باشم
شاید اونا هم دارن ولی بنظرم کمپانی کار درستی می کنه
چون شاید اون ها اخلاقشون کمی بد باشه ولی بازم خودشونو درست می کنن و سعی می کنن بهتر باشن بخاطره خودشون بخاطره طرفدارشون خانواده و دوستانشون
نا هم همینطور ماهم بخاطره خودمون و خانوادمون دوستانمون سعی می کنیم از بد رفتاری جلوگیری کنیم و به نظر مشکلی نیست که اونا پنهان می کنن چون واقعا از صمیم قلب طرفداراشونو دوست دارن عاشق طرفداراشونن و براشون میخونن
تا امید داشته باشن حتی بعضیهاشون امید دادن و گفتن تسلیم نشید و دنبال رویاهاتون باشید
خوانندگان و بازیگران و خیلی از مردم ما هم به ما یاد دادن به ما درس دادن
و واقعا اینجا دیگه اخلاق بد معنی نداره
ما باید از هم یاد بگیریم
ما باید پشت هم باشیم
درسته ما دینمون اسلامه
اونا دین دیگه دارن
مهم اینکه ما انسانیم
خدا مارو آفریده که زندگی کنیم درس بگیریم
نصبت به هم نوع خود احساس مسئولیت کنیم
و پیدا کنیم . یاد بگیریم . بیاموزیم
محبت کنیم . زندگی کنیم . و عشق بورزیم
ما باید از همدیگه یاد بگیریم
کشور ما عالیه
ما عاشق کشورمون هستیم و میمانیم
ولی اون ها هم عاشق کشور شون هستن
و این عیب نداره که ما هم اون هارو دوست داشته باشیم
مهم اینه که متحد باشیم
و از هم دیگه درس بگیریم
مهم اینه که انسان باشیم و باعث خوش حالیه یک دیگر باشیم
چه خواننده باشیم . چه بازیگر . و غیر مهم خوش حالیه مردم و امیده
مهم لبخند زندگیه
و مخم نیست از چه راهی
مهم اینه
از مطالبتون ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اقا ناموسا برین خداتونو شکر کنین نوجوونا دارن به جای طرفدار خواننده های غربی شدن و دیدن موزیک ویدیو های وحشتناکشون و یا شنیدن اهنگای با اون معنیای مزخرف حداقل اومدن کیپاپی رو استن میکنن که دو تا حرف خوبم یادشون میده
خداوکیلی کلاهتونو قاضی کنین و برین معنی 5، 6 تا از اهنگای بی تی اسو بخونین. بی تی اس برخلاف تمام خواننده های دنیا چه کیپاپ چه غربی اومدن راجب امید، راجب داشتن اعتماد به نفس، راجب دوستی خودتون و خانوادتون، راجب محبت کردن و فراموش کردن اشتباهات میخونن.
ینی با این وضعی که خواننده های ایرانی دارن واقعا مقالتون بدرد نخور بود. اگرم نوجوونا اون اقای علیزاده رو نمیشناسن همش تقصیر رسانه های داخلیه که کم کاری کردن.
چرا کیپاپ ممکنه چیزای بدم داشته باشه ولی بازم صد آب پاک تر از موسیقی های غربیه. بعد اینکه اونجا که نوشتین اسپانسرشون پول داده واسه سخنرانی توی یونسکو :خب اگه این داستان پولیه که دگه الان باید همه ی گروها و بندای دنیا ازین کارا میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرا انقدر نژاد پرست هستید این که جوونا و نوجوون ها به یه کشوری علاقه داشته باشن چه ایرادی داره؟؟؟؟؟
فکر کنم چیزی به عنوان احترام به سلایق دیگران رو درک نمی کنید
بعدش حتی تو کشور امریکا اروپا کشورهای عربی به کره ای ها علاقه دارن
بعدش کیپاپ جهانی هستش یعنی کل دنیا طرفدار داره
بعدش من با دیدن سریال جومونگ و دونگ یی به کره علاقه پیدا نکردم حالا شاید بعضیا که بچه تر باشن اینطور باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خوبه خودتون چند باری تاکید کردین که هر کسی سلیقه خودشو داره چرا باز میخواین سلایق خودتون رو به ما به قبولونین :/
مگه نمیگین موسیقی و ... کشور خودمون بهتره(لازم به ذکر است که فقط میگین کار دیگه ای انجام نمی دین )پس چرا همش ذهتون گیر کی پاپ ؟؟
شاید اگه به جای این کار ها و تحقیقات الکی میرفتین ی اعتراضی برای سنگ نداشتن قبر هنرمندتون میکردین یکم بهتون امیدوار میشدیم که به موسیقی اهمیت میدید اما متاسفانه ن فقط بلدید ی مشت چرت و پرت بنویسید و از اخر بگید ذهن جوانان ما درگیر ایناست و...
پس از نظرم برای یک ماه که شده ارام باشید و این کی پاپ رو ول کنید اخه ما چه گناهی کردیم تو ایرانیم:/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام شما میگید ما همیشه از نوجوان ها و جوان ها حمایت میکنیم اما موسیقی کیپاپ وایدل ها کیپاپ با موسیقی هاشون با حرف هاشون توانستند خیلی از نوجوان ها رو از خودکشی و افسردگی و خیلی چیز های دیگه دور کنند اگه واقعا به فکر ما هستید از ما حمایت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
هرچی هم باشه باید به سلیقه دیگران احترام گذاشت. نسل امروز با ما خیلی فرق دارن ، از همه نظر. حق نداریم بخاطر اینکه سلیقه شون متفاوته مسخره شون کنیم. بیایید بجاش درکشون کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا موسیقیه ایران چی داره ؟؟؟؟ تا قبل سال ۹۷ بهترینا رو داشت از جمله امیر تتلو .شاید خیلیا تون بگید امیر تتلو ادم درستی نیست و فلان و بعمان ولی تا قبل از سال ۹۷ اون بهترین خواننده ی ایران بود که پرپرش کردید رفت .جلا از این خودتون کره رو بهمون معرفی کردید خودتون سریال هاشو وارد صدا سیما کردی و هر سال یا جومونگ یا دونگی رو پخش میکنید .و درباره ی کیپاپ
..کیپاپ یکی از بهترین سبک های موسیقیه جهانه چرا ؟ چون امید به زندگی بهت میده
کیم نام جون لیدر و رهبر گروه بی تی اس بهم یاد گفت خودمو دوست داشته باشم این حرفو این خواننده وبازیگر ایرانی و حتی پدر مادرم هم بهم نگفته بودن کیپاپ دنیایی که توش زندگی میکنمو بهم نشون دداد با همه ی خوبی ها و بدی هاش
درباره ی خطا های ایدول ها اونا هر خطایی کنن دولت خودشون مجازاتشون میکنه .هر افتخاری که بیارن دولتشون بهشون افتخار میکنه .ولی ما چی ما تا به زندگی امید وارمیشیم دولت عزیزمون میخواد از دار دنیا نا امیدمون کنه ... ومهم تریم مسئله ارایش و گریم ایدول ها . مگه خواننده ها و بازیگر های خودمون تو ایران گریم نمیکنن واسه هر فیلم صد بار موهاشونو رنگ نمی کنن؟
لطفاااا به سلیقه ی دیگران احترام بزارید لطفاااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا وکیلی خودتون یه آهنگ ایرانی به ما معرفی کنید که توش درباره درک کردن ما و امید وار بودن به آینده و اعتمادبه نفس حرف رده باشه .
کدوم یکی از این خواننده های ایرانی تو دوران کرونا برای امیدواری ما آهنگ ساختن ؟ هان؟؟؟
بعدشم اگه بحث رنگ کردن مو هاشون هست بعضی از خواننده های ایرانی چرا ریش هاشون رو هم رنگ میکنن؟
اگه بد هستن چرا این خواننده های ایرانی از روی ویدئو ی کنسرت بی تی اس برا موزیک ویدئو هاشون کپی میکنن ؟ یکم فکر کنید ...
اونایی که برا آزمون میرن کره رو به خاطر ایرانی بودنشون رد میکنن نه به خاطر استعداد نداشتن !
ببینید با ما چی کار کردید که از ایرانی بودن باید خجالت بکشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
هرکی به چیزی علاقه داره
شما حق نداری بگی چرااااا
....
یه موسیقی خوب بدیدبیرونو انقد سنگ جلوی پای خواننده های خوب داخلی نندازید
بعد سنگ قلاب کنید به کیپاپ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بابا کیپاپ از صد تای این خواننده های ایرانی بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
آخه مگه خواننده خوب شدن به ریش و سبیله؟؟؟؟
تو ایران ریشرمیزارن ولی موهاشونو عین دختر بلند میکنن........
موقع کرونا کدوم یکی از مثلا سلیبریتی های ایران اومد به مردم کمک کنه؟ولی همین کسایی که دارین پشتشون حرف میزنید ۲۰۰۰۰تا ماسک و پول اهدا کردن به فلان جا کمک کردن و...
واقعا نمیدونم پدرکشتگی ایرانیا با کره ای ها چیه آخه چرا نمیرین به فیلمای خراب هالیوود گیر بدین میایین به آهنگ هایی گیر میدین که معنیش ده برابر بهتر از شکست عشقی های ایرانی ها بهتره...
واقعا اگه به جای اینهمه انتقاد درمورد دیگران رو فرهنگ کشور خودتون کار میکردید الان کشور نمونه بودیم والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من از کره ای بدم نمیاد ولی عاشقشونم نیستم
پس یه جورایی بی طرفم
من بیشتر دوست دارم بجای اینکه جوونای ما به سمت اونا و فرهنگاشون برن کاری کنیم که فرهنگ ما قشنگ تر بشه و ما بقیه رو جذب کنیم
مثل کره ایا که تونستن با نشون دادن اخلاق خوب از آدمهای معروفشون مارو جذب کنن (هر چند هیچ آدمی بدون نقص نیس و قطعا اگه همین خواننده های محبوب و دوس داشتنی چیزی بر خلاف میلشون رخ بده ممکنه از حالت فرشته بودن دربیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ناراحتی از ایران برو بچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نگران نباشین...
ما کیپاپرا و ایدلامون هم از ادمای بدبختی مثل شما متنفریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ببینین شما خودتون مقایسه کنین خاننده ها و بازیگرای ایران و کره رو بعد بیاین اینارو بگین بعدشم کره از نسل مغوله و طبیعیه ک صورتشون صاف باشه و خوشگل باشن چیه این اهنگای ایرانی همش عشق و عاشقیه من اهنگای کیپاپو میگوشم امید ب زندگیم بیشتر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
مدونین کیپاپ عالیه.من خودم یه مولتی فندومم.درسته ما تو ایران هم خواننده های زیادی داریم.ولی این که ایران به خواننده هاش نمیرسه هیچ ربطی به آیدول های ما ندارن.اونا به سلبریتی هاشون اهمیت میدن برا همین اینقدر طرفدار دارن.یه نکته دیگه اینه که آهنگ های ایرانی یا یارو عاشق شده،یا شکست عشقی خورده،یا داره عاشق میشه.کیپاپ هم از این جور آهنگا داره ولی بیشترشون انگیزشی هستن.بیاین از یه زاویه دیگه به قضیه نگاه کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من موندم چرا شما به جای اینکه کمی نوجوانانو درک کنین سلایقشونو زیر سوال میبرید.
ببخشید واقعا الان عصر تکنولوژیه دیگه ما عین شما دهه پنجاهی نیستیم که تفکراتمونم برای عهد بوق باشه..
ما تفکرات خودمونو داریم و جای اینکه شما تفکرات غلطتونو بکنید تو ذهن ماها علایق خودتونو عوض کنید.. یکم به روز بودنم بد نیست..

الان صنعت کیپاپ همه جا طرفدار داره؛ حتی عربستان و کشور های مذهبی و این قائده تنها برای ایران صدق نمیکنه.. کیپاپ صنعت خیلی معروفیه..

گروه هایی که شما نام بردید شامل بی تی اس اکسو و.. همشون عالین اونا به ما درس های ارزشمندی دادن که شاید بعد صد زندگی با تفکرات مسخره شما متوجهش نمیشدیم اونا به ما انگیزه دادن.. تو کرونا نصیحتمون کردن بیرون نریم و...

اما شما بدون درک دارید توهین میکنید چون اونا پسرن و موهاشونو رنگ میکنن؟ ایران کشوری مسلمانه اما کره نه.. پس نیازی نیست به عقاید شما نگاه کنن..

کدوم قانونی گفته پسرا باید ریش بگذارن ؟؟ همون قانونی که میگه پسرا از دخترا برترن؟همون تبعیض جنسیتی مسخرتون؟ چرا نوجوانانو راحت نمیگذارید؟

کیپاپ بخاطر کی دراما مشهور نشد با تلاشش مشهور شد..

شما زندگینامه اعضای بی تی اسو مطالعه کنید و ببینید چه تلاشی کردن بعد تحمت بزنید..

تهیونگ پسر یک کشاورز بود؛ حتی پول کافی نداشتن؛ مادرش براش با کلی سعی یه کت گرون قیمت گرفت که کسی نفهمه فقیره.. یا یونگی و جیهوپ که با کلی تلاش به اینجا رسیدن..

شما فکر کردید همش با پول به اینجا رسیدن؟

کجا بودید وقتی برای اولین کنسرتشون کلی تلاش کردن؟ کجا بودید وقتی بیگ هیتو کمتر کسی میشناخت؟

و الان بدون تحقیق دارید بهشون تحمت میزنید بخاطر اینکه ظاهرشون بهشون حرف میزنید؟

فکر نکنید با این حرف های مسخرتون ما کیپاپو ول میکنیم..

و مسئله دوم ایران موسیقیش به این دلیل طرفدار نداره چون نه متن مناسبی داره نه مناسب نوجواناست.. شما میخواید ما همش پیرو سلایق شما باشیم؟ چرا ما باید با همون موسیقی سنتی زندگی کنیم وقتی اینهمه تنوع موسیقی وجود داره؟

قبول کنید ایران در زمینه موسیقی اصلا خوب نیست..

من ایرانو دوست دارم اما مردمش که با تفکرات عین شمان رو نه..

هر کشوری با یه صنعت پیشرفت کرده.. کره با کیپاپ و کیدراماش.. ژاپن با انیمه هاش.. ایرانم به جای خراب کردن تلاش کشور های دیگه بهتره زمینه پیشرفت خودشو فراهم کنه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کجا ما موسیقی داریم؟؟ مسئولین جواب بدن؟ موسیقی اصیل ایران رو از بین بردید ....حالا هم کره که کیپاپ داره حداقل رو لبای ما یک لبخند میاد یکم شاد میشیم ....انتطار دارید تتلو و ...گوش بدیم؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام به نظر من به هیچ کس ربطی نداره که چه کسی از چه چیزی خوشش میاد . و اینکه وقتی یه کمپانی با یه آیدل قرارداد میبنده موظف از اون آیدل در برابر همه چیز مراقبت این موضوع فقط داخل کی پاپ نیست.. در ایران بیشتر است مثل همون خانم بازیگری که بهش میخواستن تجاوز کنن خبرش پخش شد ؟ نه .. پس آدم اول در مورد کشو خودش میگه بعد درمورد کشور های دیگه پس لطفا چرت و پرت نگید
ناشناس
Italy
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اینکه اون ها چی میپوشن و چ کار هایی انجام میدم نشونه مرد بودن یا نبودن نیست
متاسفانه مردم ما مرد بودن رو به داشتن ریش یا پشم میدونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کیپاپ تنها موسیقی نیست بلکه جان ماست...
وقتی آهنگای ایرانی رو گوش میدید چه حسی دارید؟؟
(عشق،شکست عشقی،ناامیدی...)
اما کیپاپ فرق میکنه....

موسیقی کیپاپ به ما شاد بودن،انگیزه داشتن،و محبت رو یاد میده...
اگر خیلی دوست دارید جوانان رو به قول خودتون سر به راه کنید واااقعاااا نمیتونیدددد...
یعنی ما اجازه نمیدیم کیپاپ دستبازی شماها بشه که فکر میکنین موسیقی فقط مسخره بازی...
البته مطمئنم که داخل ایران واقعا اهنگ های خسته کننده ای داریم ولی سعی کنید دلخوشی ما جوونا رو نگیرید...
اگر امسال این حرف زدید سال دیگه بر علیه موسیقی خودتون وامیستید....
و این واقعا مسخره است..
مگه ما جوون ها چه گناهی کردیم؟؟
یکمی هم به ما فکر کنید نه علایق میانسال ها که چیزی از موسیقی نمیدونند...
درک..درک کنیدددد...
#ما_جوونا_کیپاپ_رو_دوست_داریم✨
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرا وقتی خودتون نمیتونین به بالا برسین از نظر موسیقی لطف کنید و حرفای الکی نزنین
الان همین آقایی ک چنین حرفی زده چند سالشونه چرا حتی ی تار موشون سفید نیست ، چرا صورتشون چروک نداره ...
اول خوتونو ببینین بعد درمورد دیگران حرف بزنین
فکر نکنین چون ماها کیپاپرا طرفدار اهنگ های ایرانی نیستیم با این حرفاتون از کیپاپ و کی داراما دست برمی‌داریم
(شتر در خواب بیند پنبه دانه )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چه قدر خوشحالم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خب الان من یک نوجوان هستم که توی این مملکت داره زندگی می‌کنه و اینو میدونم که هر کی علاقه خودش رو داره و بنظرم به دیگران مربوط نیست
من خودم یک کیپاپرم و راستش اصلا آهنگ ایرانی گوش نمیدونم چون هیچ کدوم از آهنگ های ایرانی نمیتونه ی نوجوان رو آروم و کنه و حرف دل شو بیان کنه پس دوست ندارم قضاوت بشم اینکه بگن نژاد پرسته خوب البته این حرف هارو که میگن ولی من اهمیتی نمیدم
فقط میخواستم بگم که به علایق آینده سازان این مملکت احترام بزاریم و اگر واقعا به نوجوان ها اهمیت میدن بزارن گروه های مورد علاقشون بیان اینجا و براشون کنسرت برگذار بکنن
و اگر میبینیم که نوجوان ها استقبال زیادی از آهنگ های ایرانی نمیکنن ببینین مشکل از کجاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
مرد بودن به ریش و سیبیل نیست.......
اونا فرهنگشون این طوریه و دقیقا مثل بازیگرای تلویزیون خودمون گیریم میشن تا روی صحنه بهتر به نظر بیان .....
اونا توی آهنگاشون از یک کلمه بد هم استفاده نمی کنن و فقط آهنگ های می خونن که امید میده و شاده...
اونا همیشه خودشونن و به طرفداراشون اهمیت میدم همیشه در بین مردمن و مثل خواننده های ایرانی برای معروف شدن با شاخای اینستا را نمی زنن(دنیا جهان‌بخت ،مهراد جم )
شما برید آهنگ های مرد علاقتونو گوش کنید و به شما ربطی نداره که ی آدمی اون ور دنیا داره چیکار می‌کنه..
متاسفم برای این طرز تفکر غلط
تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بابا ما هر چی دلمون بخواد گوش میدیم به کسی ربطی نداره شماها یکسری آدم تازه به دوران رسیده هستین که کاغذ قلم دادن دستتون فقط نظر بدین من آرمی هستم و تا ابد بی تی اس می مونم بلک پینک رو دوست دارم به کسی هم ربطی نداره چی گوش میدم اکسو دوست دارم به کسی ربطی نداره پس نیاین نظر بدید دوست داشتیم کیپاپر شدیم شماها فقط میخواین مارو از همه چی تحریم کنید من کی درما هم می بینم آیا شما یه فیلمی را دوست دارید یک آهنگی رو دوست دارید کسی در موردش نظر میده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ازاینکه آرمی هستم خیلی خوشحالم.به جرات میتونم بگم اون حس زندگی ، زنده بودن و شادی که من ازاهنگای btsبهم دست میده موسیقی ایرانی بهم نمیده.امید به زندگی اعتمادبنفس.روحیه.حس انسان بودن.خودباوری .... باعث میشه جذب اهنگاشون بشم.مشکل شماها اینجاس که ظاهرقضیه رومیبینید.
واقعا درک نمیکنم که چرا کشورما باید همه چیز رو به مردمش تحمیل کنه.راجع به علایقمون هم باید اجازه بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من نمی دونم شما ایرانی ها چرا وقتی ازتون نظر هم نمی خوان فکر می کنید باید نظر بدید
گروه های کی پاپ لااقل شعور دارن فهم دارن به طرفداراشون اهمیت میدم
گوش دادن به موزیکاشون آرام بخشه
کمی خوابن بریم براتون حامد همایون و بهنام بانی گوش بدیم
بیاین شعور اینو داشته باشین که اگه. یه چی رو دست نداریم راجبش حرف نزنین نه اینکه راجبش نظر بدین انتظار داشته باشین همه تاییدتون کنن
بی تی اس گروهیه که وقتی در نهایت بالایی و مشهور به وقتی مجری برنامه ازشون تشکر می کنه و جلوشون زانو میزنه
همشون به نشونه ی احترام زانو می زنن
کدوم از شما ایرانی ها این کارو می کنید
شما ها وقتی معروف می‌شید با شاه فرنی هم نمی خورین
پس بیاین یه ذره شعور داشته باشیم با داشتن شعور چیزی ازتون کم نمی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به نظر من درست نبود.... یکی از دلایل محبوبیت اونا شخصیت محشرشونه.... ما تو کشور خودمون انگشت شمار هنرمندایی رو داریم که غرب زده نیستن و واقعا به فکر کشورن... من راجب همه گروها نظر نمیدم... چون خودم فقط بی تی اسو میشناسم... و اونا واقعا ادمن.....
این ک میگین ارایشو صورت بی مو.... اول اینکه اونا ذاتا مو ندارن و صورتاشون اینطور صافه... بعدم ارایش مردا از اول اولش تو فرهنگ کره بوده....
و به نظرم چیز بدی نیست... مردا هم حق دارن زیبا باشن....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دفعه دیگه راجع به این مقاله بنویسید که چرا یک نفر توسن ۱۵سالگی در کره جنوبی میتونه به هدفش برسه وتو سن۲۳سالگی میلیارد بشه.ولی درایران تو سن۳۰سالگی هم نتونسته به هدفش برسه وچقدرهم برای هدفش تلاش میکنه راه به جایی نمیبره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرا کی پاپ؟چون اهنگاشون ب ادم امید میده و معنای قشنگی داره موزیک ویدیو هاشون شاده و مورد پسندمونه تو این زمونه که کروناهم هس بی تی اس اومدنو با اهنگاشون ب فناشون امید دادن چرا فقط ب کره گیر دادین حداقل از موزیک ویدیوهای غربی که بهتره بعدشم هرکس ی سلیقه ای داره کدوم یکی از ایدلای کره ای به سلبریتی های ما توهین کردن که سلبریتی های ایرانی توهین میکنن؟اونا خودشون زحمت کشیدن ب اینجا رسیدن و برای معروف شدن تلاش کردن من وطن فروش نیستم ولی وقتی شماها همچین چیزایی میگین انتظار نداشته باشید ساکت بشینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اول اینکه من خودم کیپاپر نیستم و فقط بی تی اس رو استن میکنم و طرفدارشم و اگه بخوام با خاننده های ایرانی مقایسشون کنم انگار طلا رو دارم با خاک مقایسه میکنم ! چیزایی که همین گروه کره ای به ما یاد دادن هیچ خاننده ی ایرانی به ما یاد نداد! بی تی اس عشق ورزیدن به خودمون رو یاد داد امیدوار بودن رو یاد داد اینکه اگه تو زندگی شکست خوردیم بازم ادامه بدیم و تلاش کنیم به هم نوع هامون اهمیت بدیم و اونا رو بخاطر نژادشون مسخره نکنیم و نژاد پرست نباشیم اره یه گروه الکی معروف نمیشه و توی جهان الکی انقدر طرفدار پیدا نمیکنه اصلا امار اونایی که میخواستن خودکشی کنن اما بخاطر متن و اهنگای بی تی اس منصرف شدن و ادامه دادن میدونین چقدر زیاده؟؟ حالا شما میگین اهنگای ایرانی؟ متن اهنگای ایرانی چیه یه مشت عاشقتم نرو سیگار میکشم وای دیوونه وای باهم میمونه بارون میاد نم نم پشت خونه عمم اینا هم شد اهنگ؟؟ اینا هم شد امید دادن به ملت؟ رپرای ایرانی هم که خداروشکر تو اهنگشون هزارتا فوش نباشه اروم نمیگیگیرن . اول اگه میخواین مقاله چرت بنویسین یکم تحقیق کنین و انقدر ماجرارو جنایی نکنین شما برین راجب خاننده های داغون و سیاستمدارای داغونتون مقاله بدین نه راجب سلیقه ی نووجوان و جوونا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
حاجی خدایی خندم گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
شما نسبتا درست میگین ما نباید زیادی غرق علایقامون بشیم و زندگی اصلی خودمون رو ول کنیم ولی اینم درست نیست که همین طوری بیاین یه چی به این مهمی رو که یه گروه آیدل رفتن تو سازمان بین المللی و برای همه صحبت کردن رو نادیده بگیریم و اینکه اونا چقدر تلاش کردن که به این جایگاه رسیدن
خب اولا درباره زندگی شخص آیدلی که ما طرفدارشیم مگه باید کاملا برای ما واضح باشه؟ مگه نمیگن زندگی خصوصی شما خودتونم خوشتون میاد حالا یکی طرفدارتونه باید از کوچیکترین جزئیات زندگیتون خبر داشته باشه؟
و اینکه اون گروه آیدلی که رفتن تو یه سازمان بین الملل اونم نه یه بار بلکه دوبار شایدم سالهای بعد برن کی از آینده خبر داره !
خدایی خوده شما اگه میتونی بری سازمان بین الملل بفرما راه بازه جاده دراز مگه جای هر کسیه؟
دقیقا ببینین که اینها از کجا شروع کردن و با چه شرکتی شرکتی که ور شکست شده بوده و به سختی روی پای خودش وایساده بوده الان یکی از بزرگترین شرکت سرگرمی تو کره هست که شایدم حرف اولو بزنه خب این شرکته چطوری از ورشکستگی یهویی رفته بالا مگه الکیه؟
به جز اینکه خود اون گروه آیدل که واقعا تلاش کردن هیچ کدومشون از خانواده پولداری نبودن هیچ کدومشون میلیاردر نبودن که حامی شون باشه خودشون با تلاش های بی وقفه شون به اینجا رسیدن و یه الگو کاملا مناسب برای ما نوجوانانه
که این امید رو تو دلمون زنده میکنه که اگه ماهم از همه وجودمون روی کاری که دوست داریم تلاش کنیم آخر بهش میرسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به نظر من ما کیپاپریا به خوانده های خودمون توهین نمیکنیم شمایین که دارین به اونا توهین میکنین من چند وقت بود خیلی آهنگ ایرانی گوش میکردم یه جورایی معتاد شده بودم تو اون زمان افسردکی گرفتم حالم بد بود پرخاشگر شده بودم بعد اتفاقی آهنگای گرپه بلک پینکو دیده بودم دیگه آهنگای ایرانی برام جذاب نبودن اون آهنگا خالمو خوب میکردن حس خوبی بهم میدادن حالا یه سوال آهنگای ایرانی کجا بهم میگن قوی باش تو خوشکلی اعتماد بنفس داشته باشه همش درمورد شکست عشقی این چیزیه که آهنگای ما ندارن درظمن اونا رفتارشون از صدتا سلبیریتی ایرانی بهتر مثل بازیگرای ایرانی که میان وطنم وطنم میکنن بعد میرن آمریکا عشق وحال اونا یه طرفدارای دیونه دارن که هر هحرذکتی کنن متوجه میشن اگه با یکی قرار بزارن خبرش میپیچه یه چیز دیگه اونا میدونه چقدر کمک پولی میکنن به کشورشون اگه یه اتفاقی بیوفته سریع کمک میکنن یکی دوتاشون نه همشون بعد حالا انتظار داری همچین آدمای خوبی رو دوست نداشته باشیم ما اونارو پرستش نمیکنیم دوستشون داریم بهشون احترام میزاریم شماها با پرستش اشتباه گرفتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من با کلمه مافیا مخالفم گروهای کی پاپ اومدن ک ب جوونا امید بدن من خودم ب عنوان ی بچه 13 ساله افسرده بودم و خانوادم همش منو پیش مشاور میبردن تا بفهمن چمه ولی از وقتی با گروه بی تی اس و کی پاپ آشنا شدم دیگه این مشکلات رو ندارم اونا بهمون یاد دادن خودمون رو دوست داشته باشیم و برای هدفمون تلاش کنیم و واقعا بی تی اس رو میپرستم و شما حق توهین ب اونها رو ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کنار همه ی این حرفا پرسیدین چرا مجذوب شخصیتاشون شدیم؟ مجذوب آهنگاشون شدیم؟
کدوم خواننده ایرانی انقد میگه خودتو دوست داشته باش زندگیتو دوست باش
بابا دست بردارین! انقد اسم ایران رو بد نکنین!
دیگه همه میدونن ایرانیا همه لب و دهنن
اگه ادعاتون میشه یه کاری کنین موسیقی ایران انقد پیشرفت کنه که از کشورای دیگه هم فن داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نخیر باید بگم ما بخاطر قیافشون فنشون نیستیم بخاطر اون حرفی ک پشت اون آهنگه فنشونیم بخاطر متنا و لیریکای پرمعنیو مفهومشون اونا زندگی خیلیااااااارو نجات دادن با حرفاشون میگید خواننده ی خوب زیاد داریم میشه یکیش رو مثال بزنید البته ب غیر از استاد شجریان ک ایشون هم اجازه نداشتن بخونن یکی دیگرو مثال بزنید که خواننده ی خوبیه همشون دارن ناله میکنن و از درد جدایی و عشق میگن و آخرش ادمو افسرده میکنن یا با اهنگای پر فحشو مبتذلشون یجور دیگه ولی آهنگای اونا پشتش کلی حرفه امیدوار کنندس برید درست حسابی تحقیق کنید بعد بیاید حرف بزنید در ضمن فرهنگ کره اصلا شبیه فرهنگ ما نیست و ی چیز دیگه اگر می بینید اونا رفتن سازمان ملل نخیر بخاطر پولی ک اسپانسر داده نیست بخاطر مفهوم آهنگشونه ک رفتن سازمان ملل تو صنعت کی پاپم هیچکس بدون استعدادو تلاشو صدای خوب نمیتونه موفق بشه ک شما میگین مافیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
ب نظرم اینکه شما با اینکه ما کیپاپر نباشیم اصلا درست نیست
ما نظر و علایق خودمونو داریم
به هیچ عنوان هم عوضش نمی‌کنیم
بخاطر اینکه اونها واقعا نسل مارو درک میکنم و به ما امید و انگیزه برای بهتر زندگی کردن و پیشرفت کردن میدن
معنی هوایی ک فقط نسل ما متوجهش میشن
اونا مارو میفهمم و ما هم اونا رو درک می‌کنیم و این رابطه عالیه
و جای هیچ توهین و مخالفتی باقی نمی‌ذاره
چون اونا بهترینم
و هیچ چیز نمیتونه جاشونو بگیره برای ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نگران نباشین...
ما کیپاپرا و ایدلامون هم از ادمای بدبختی مثل شما متنفریم
حس تنفرتون یه طرفه نیس
طرفدار kpop بودن لیاقت میخواد
که خیلیا لیاقتشو ندارن
از خدامونم باشه ادمای بی لیاقت مثل هیترا تو جمع ما کیپاپرا نباشن
انقد دلم خنک میشه میبینم kpop اینهمه معروفه و اینهمه ادم دارن بهشون حسودی میکنن

هیترا چشم و رو ندارن که موفقیت ایدلای مارو ببینن
من ....
تا به حال هیچ گروه رو مثلbts ندیدم که اینهمه پشتکار داشته باشه!
اینهمه به ادم امید،بده
واقعا نمیدونم شما با چ عقلی میگین موسیقی ایران چی کم داره؟
ایا موسیقی ایران تا به حال کسی رو تونسته از خودکشی کردن نجات بده؟!
موسیقی ایران فقط درباره عشق و عاشقیه!!
همین تتلو واقعا اهنگاش....
Bts خیلی سختی کشیده که به اینجا رسیده از ی کمپانی ورشکسته دبیو کرده تا چند سال طرفدار نداشته
ولی الان چی؟!
من عاشق وطنمم
ولی این وطن عاشق ما نوجونا و جوان ها نیست!
یعنی الان واقعا حق ما اینه که bts بره توی عربستان کنسرت برگذاز کنه ولی ایران نتونه بیاد؟
حق ما اینه که کل جهان فکر کنن ما تروریستیم و با شتر میریم اینور اونور؟
ب جای اینکه بیاین بگین کیپاپ اینطوری کیپاپ اونطوری...
یه کار کنین که کشورمون پیشرفت کنه!
امیدوارم این حرفم رو حداقل کسی درک کنه که ماهم حق داریم هنرمند های مورد علاقمون رو ببینیم
Bts خیلی به ایران علاقه منده حتی تو چنتا کنسرتاش بک گراند استیج تخت جمشید بود!
وقتی ازشون پرسیدن کدوم کشور دوست دارین برین گفتن ایران
ولی شما چی؟!
خاننده های کشور من میگن باید فقط توی پایتخت باشه کنسرت ایا ما چون اهل پایتخت نیستیم حق اومدن ب کنسرت نداریم؟
ولی bts نیومده به ایران میگه فقط تو پایتخت نباید کنسرت باشه
فقط بلدین هیت بدین بهشون و به علاقه های ما توهین کنین
باور کنین دیگه الان جذاب بودن ب ریش و پشم داشتن نیست!
وقتی جونگ کوک جذابترین مرد جهان شد ....
حتی بازیگرای خود ما اومدن بهش هیت دادن گفتن این اصلا مرده؟
بازیگرای مرد....
مرد یعنی
کسی که رهبر خانوادش باشه
کسی که مهربون و عاقل باشه
کسی که بتونه از پس خودش و خانوادش بر بیاد
کسی که توی مدیریت زندگیش عالی باشه
کسی که در هر موقعیتی عاقل باشه و آبرو براش مهم باشه
مرد یعنی هر غلطی دلت خاست نکنی
مرد ینی یه دختر دیدی اب دهنت راه نیوفته دنبالش نکنی!
مرد یعنی یکم غیرت داشته باشی و ب علاقه ی نسل جدید احترام بزاری
و خیلی چیزای دیگه
ایا خود تو اینطوری هستی که میگی جونگ کوک مرد نیست؟
جونگ کوک مردیه که هردفعه اخر کنسرتاش بخاطر طرفداراش گریه میکنه
مردیه که از یه خانواده ی فقیر رفته دبیو داده و الان بزرگترین خاننده ی جهانه
مردیه که هر ماه نصف حقوقش رو برای بچه های یتیم میده
بتص گروهیه که وقتی یه خانم میاد طرفشون حتی نگاهشم نمیکنن بهش دست نمیزنن...
ولی مردای ما چی نمایندهای مجلسمون وقتی یه خانم خارجی رفت مجلس چی کار کردن؟
از سر دوش هم میرفتن بالا که باهاش عکس بندازن!
همه ی مردان کشورم که ب قول خودشون مردن شما مرد بودن تو این چیزا میبینین؟
پسرای نوجون کشورم...
شما مرد بودن رو توی این میبینین که هروز با یه دختر برین سر قرار؟
هروز یه نوع سیگار جدید بکشین؟
دل یه دخترو بشکونین برین سراغ یکی دیگه؟
پسری که این کارا رو انجام میدی...
توی اینده میخای چ مردی برا خانوادت ک بچه هات باشی؟!
اگه این مرد بودنه باشه...
میگین ارمی(طرفدار های bts) ها بی لیاقتن؟!
ارمی ها کسایین که وقتی کنسرت bts بخاطر کرونا لغو شد پول بلیط رو پس نگرفتن و گفتن بدین ب بیمار های کرونایی
ارمی بودن لیقات میخاد که خیلیا ندارن!!

میدونین bts چند نفر رو از خودکشی کردن نجات دادن؟
یه نمونش خود منم که افسردگی گرفته بودم و میخاستم خودکشی کنم ...
ولی تنها کسایی که با اهنگ هاشون ب من امید داد همین ۷ تا پسر بودن
چرا بدون اینکه تحقیق کنین هیت میدین؟!
اصلا بر فرض بدتون میاد ازشون باید جار بزنین که همه بفهمین چقدر بدبختین؟!
واقعا دیگه نمیدونم چی بگم:|

به امید روزی که ماام عین دخترای عربستان بریم برای خرید بلیط کنسرت bts صف ببندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کاش به جای این حرفا یکم تحقیق میکردین که کیپاپ و خواننده هاش چه چیزایی به طرفداراشون یاد داده
بعدشم زندگی شخصی خواننده ها به ما هیچ ربطی نداره اونا هم انسانن و حق زندگی دارن
نمیتونیم بگیم که چون خواننده هستن از زندگی شون دست بکشن
به اینم توجه کنید خواهشاً که اونا مسلمون نیستن و خیلی کارا تو دین خودشون مجازه پس با این دیدگاه هم نمیشه قضاوت کرد
خواهشا خواهشاً درک کنید اگه نمی‌تونید قضاوت نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اطلاعاتتون برای کسایی که تازه با کیپاپ و موسیقی کره ای آشنا شدن گیج کنندس
در واقع با این وضع کرونا کمتر کی از ما ‌نوجوانا میتونه امید به ادامه زندگی و‌پیدا کردن یک زندگی ایده آل داشته باشه
ولی با ورود کیپا‌پ به زندگی بعضی،ها از جمله خودم فهمیدم که زندگی بیشتر از اینا می ارزه حداقل میتونم به خودم عشق بورزم و عاشقه بی تی اسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من چهار ساله کیپاپ م و طرفدار گروه اکسو هستم اونا خیلی خوبن و کمک های انسان دوستانه زیادی انجام دادن اونا فرشته های زمینی هستن

عشقم اکسو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کدوم خواننده ایرانی انقدر به فناش اهمیت میده؟
کدوم خواننده ایرانی میگه عشق فقد بین زن و مرد نیست؟
کدوم خواننده ایرانی میاد جلوی فناش به مدت یک دقیقه و نیم تعظیم میکنه که عشقش به فناش رو نشون بده؟که بگه اونا با ارزشن(لی-اکسو)
یکم فکر کنین انقد رو کی پاپرا زوم نشید
دنیای کی پاپرا خیلی با آدمای عادی فرق داره...
زمانی که شما نشسته بودین پای چرت و پرت گفتن آیدل ما داشت با حون و دل تلاش میکرد مارو خوشحال کنه
خواهشا با ذهن مریض و نزاد پرستیتون،ذهن پدر مادرا و آدمای عادی رو خراب نکنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
امیدوارم
بتونید درک کنید ک سلقیه هر کس به خودش مربوطه شما دوس داری شجریان گوش بدی به خودت مربوطه منم دوس دارم طرفدار کی پاپ باشم بازم به خودم مربوطه
پس لطفا اینقدر سعی نکنید بقیه رو خراب کنید
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من خودم کیپاپرم ... میخواستم راجبش بگم ... یادمه خیلی افسرده بودم ، حدودا وقتی دوازده ، سیزده سالم بود از همه جا ترد شدم از خانواده و دوستا و کلا هرکوفتی کسی منو نمیفهمید حتی خودمم خودمو نمیشناختم ... یهو سر و کله ی دوازده تا پسر پیدا شد اسمشون اکسو بود این استارت آشناییم با کی پاپ بود ... ازشون اوایل خوشم نمیومد از استایل لباساشون خیلی بدم میومد چون باتوجه به چیزایی که بهمون از بچگی یاد دادن این چیزا زشته و بده و ... درحالیکه این فقط عقب موندگیمونو ثابت میکرد یه ویدیو دیدم ازشون توش لیدر گروه به ایران سلام کرد حس میکنم اونموقع بود عاشقشون شدم خوشحال بودم از اینکه حداقل اونا مث بقیه کشورا قضاوتمون نمیکنن ... بازم افسردگی باهام بود ولی دیگه سرم گرم میشد زیاد به خودکشی فک نمیکردم ... بعدها با یه گروه دیگه هم آشنا شدم به اسم بی تی اس قسم میخورم حتی باور نمیکنین چه تاثیری روم گذاشت ... اونا باعث شدن فقط بخندم و دیگه گریه و غم تو زندگیم معنی نداشته باشه .. من میفهمیدم من دونه به دونه اشعارشونو که با جون و دل مینوشتن برای طرفدارهاشون رو درک میکردم و الانم میکنم ... من یه دختره مزخرف بودم ، نه درس میخوندم ، نه احترام حالیم بود ، نه هدفی داشتم ، به کسایی ام که مخالف نظر و عقاید من بودن هم توهین میکردم ، یکی از تاثیرایی که بی تی اس روم کذاشت این بود که به هر دین و جنسیت و رنگ پوست و گرایشی احترام بذارم ... خیلیا به کیپاپ تهمتای همجنسگرایی میزنن و مثلا میخوان جلوشو بگیرن ولی کیپاپ هیچکدوم از اینارو نساخته همه ی اینارو طرفدارایی که ذهن مریض دارن درست شده توروخدا بفهمین اینو اینقد چرت نگین به بی تی اس و کیپاپ ... من راجب بقیه نمیدونم ولی من تنها چیزی که بی تی اس روم تاثیر گذاشت همین بود که خودم رو دوست داشته باشم ، اهدافمو دنبال کنم ، به کساییکه ازم متفاوتن احترام بزارم ... اونا منو از نو ساختن و همینطور ما اونارو ساختیم و مطمئن باشین اگه یروز بفهمیم ادمای بدی ان همونطوری هم نابودشون میکنیم ... وقتی وارد یه گروه نشدی و طرفدارش نیستی نمیفهمی چی به چیه تنها چیزی که فکر میکنی اینه : اینا دخترن یا پسر ؟ اینا چی بلغور میکنن؟ ولی وقتی بشناسیشون طوری عاشقشون میشی که حاضری زندگیتو بدی بهشون ‌...
من دوسشون دارم چون یه زندگیه جدید بهم دادن ، یه اسم جدید به اسم آرمی که با اون صدام میکنن ...
ما آرمیه بی تی اسیم و خواهیم بود و این حرف ها هم هیچوقت باعث نمیشه ولشون کنیم چون ما میفهمیمشون ... در ضمن اونجا که گفتین مافیا ، وقتی از تلاشا و زحمتایی که برای درست کردن یه اهنگشون خبر ندارین چرا حرف میزنین؟ اونا وقتی تازه گروه درست شده بود اونقدر تمرین میکردن که توی همون اتاق تمرین غش میکردن و نای حرکت کردن و رفتن به خونشونم نداشتن ... الان شدیدتر شده الان قویتر شدن ... نمیفهمم مشکلتون با بی تی اس چیه وقتی اینقدر باعث میشن حس خوب داشته باشیم ... گریز فرهنگی؟ دیگه فرهنگی مونده برامون؟؟؟ دیگه چی هس؟ از الان حرف بزنین نه از مولوی سعدی اونا دیگه گذشتن ، یکیو بگین توی خواننده های پاپ که یذره غیرت بی تی اس داشته باشه حداقل تلاش کنه یه موسیقیه خوب تحویلمون بده ...
جذب نوجوونها به همجنسگرایی؟ اینت چیکار کردن دقیقا که باعث انحرافات جنسی شده؟
کاش یذره عاقل میشدین خسته کننده این همتون ، کم کم دیگه واقعا داره حالم از این ایرانیا به هم میخوره
راستی یچیزی رفتارشونو میگین کمپانی میپوشونه ، وایسید ببینم نشنیدین کمپانی گفته من فقط ادماییو قبول میکنم که علاوه بر استعداد و قیافه و اندام اخلاق متفاوتی ام دارن؟ اخلاق متفاوت ینی چی ؟ ینی مث نوجوون جوونای دیگه نیستن ، پر تلاشن ، آدمن ، انسانیت دارن کمپانی اینارو انتهاب میکنه نه هرکسیو ... درضمن رفتار و اخلاق و زندگیه خصوصی آیدول به خودش ربط داره من فقط از وجهه ی خوبش الگو میگیرم و برای ایندم استفاده میکنم تا یروز مثل اونها ادم موفقی بشم :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خب اول این که من چند ساله کی پاپرم
خیلی حرفا دارم بزنم که اونا چقدر خوبن ولی خلاصه میکنم.
اونا به ما امید میدن و وقتی ناراحتیم ما رو خوشحال میکنن
ولی موسیقی ایرانی همینطور که خیلیاگفتن همش از عشقه و شکست عشقی ولی آهنگ ها ی کی پاپ چیز های متفاوتی داره
اون ها میگن ما باید خودمون رو دوست داشته باشیم و من از بابت همه چیز ازشون ممنونم و اینکه اونا دلیل زنده بودن من هستن
اون ها مافیا نیستن چه چیزی باعث شده که شما بهشون بگید مافیا
لطفا دست از سر ما بردارید علایق ما با قدیمی ها فرق داره و شما نمی تونید افکار قدیمیتون رو به ما بگید و ما هم سریع قبولش کنیم و لطفا درمورد کی پاپ تحقیق کنید و بعد حرف بزنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
واقعا وقتی این جملرو خوندم که ما اونارو به خاطر رفتارشو ن دوس داریم واقعا خوشحال شدم که بعضیام هستن که درکمون کنن و با بی احترامی باهامون صحبت نکنن و بفهمن ما دلایل خودمونو واسه دوس داشتنشون داریم و سلیقه ها فرق میکنه
هیترا هیچ اطلاعاتی ازشون ندارن و بدون اطلاع فقط هیت میدن
نمیدونن که اونا از خودکشی خیلیا جلوگیری کردن
خیلیایی که امید به زندگیشونو از دست داده بودن
اونا به ما یاد دادن و گفتن که خودمونو دوس داشته باشیم
اونا گاهیی اوقات با حرفاشون به ما آرامش و امید دادن
و یه سری آدم که این اطلاعاتو ندارن به کیپاپ و کیپاپر ها توهین میکنن
اونا باید بدونن که ما واسه اخلاقشون و باطنشونه که دوسشون داریم
بعضیاشون به خاطر هیت مردم خود کشی کردن و این واقعا ناراحت کنندس
کاش یه روزی برسه که همه به سلیقه های دیگران احترام بذارن و بفهمن که اینکه از یه چیزی بدشون میاد لازم نیس جار بزنن و احساسشونو بروز بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
چرا اینطور میگین
شما از کیپاپ خوشتون نمیاد درست
ولی اجازه ندارین اینطور بگین
کیپاپه که ما رو توی این وضعیت بد و روزای کرونایی از افسردگی نجات داد
مثلا آهنگ life goes on بی تی اس رو گوش کنین یا آهنگ دینامیتش یا آهنگ لایت یا آهنگ میک ایت رایت یا ...
معنیشم بخونین
بعد میفهمین که امیدی که بهمون دادن کم نیست
ما با اینا از افسردگی در میاییم
با اینا امید به زندگی میگیریم و برای ادامه ی راهمون تلاش میکنیم
توی این شرایط باید ممنونشون باشیم
واقعا امید میدن بهمون
حتی من به عنوان یه کنکوری خیلی وقتا که حالم خوب نیست میرم سراغ ویدیو های فانشون و انرژی میگیرم
واقعا من درکتون نمیکنم که چرا اینطور میگین
هر سبکی برای خودش محترمه
خواننده هاش محترمن
استایل و رنگ مو و اینا واقعا چیز مهمی نیست که زنونه و مردونه اش میکنین این افکارتون با افکار نسل جدید متفاوته
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یه سوال تو ایران خواننده به غیر از ثروت و پول و شهرت به چی فک میکنه؟ هوم؟ اصن اونقد دلم پره نمیدونم از کجا شروع کنم !!!
اقا اصن یچیزی من الان بیست و دو سالمه خب؟ هفده سالم بودم که جذب کیپاپ شدم وقتی دانشجوی رشته ی پزشکی شدم باورم نمیشدددد همینا باعث شدن منی که حتی روی کتابم وا نمیکردم توی یسال اینقدر امیدوار بشم که ... اونا باعث شدن دست از رویاهام برندارم باورم نمیشد همینایی که دارین مسخرشون میکنین و ازشون به عنوان گریز فرهنگی یاد میکنین باعث بشن من یروز با افتخار جلوی پدر و مادرم وایسم بگم من تونستممم !
من ممنونشونم تا ابد هم ممنوشون خواهم بود حتی اگه نقش بازی کردن حتی اگه فقط برای معروفیت یا ثروت و...( که مطمئنم اینطور نیس ) اینکارارو کردن بازم ممنونشونم چون فقط من نیستم ! میلیونها نفر الان با این هفت تا پسر یاد گرفتن زندگی کنن ... باورم نمیشه خیلی راحت اومدین میگین فراموششون کنیم؟ کسایی که دلیل خنده ی روی لبامونن رو ؟ کسایی که مدیونشونیم رو؟ کساییکه دنیای زیبا و بنفش رو برامون ساختن رو؟ ... کاش یذره مردونگیو از بی تی اس یاد میگرفتین کاااااش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
من نمیدونم این موزیکای ایرانی چه معنی دارن؟؟؟
موسیقی باید ادمو به ارامش برسونه نه اینکه بدترش کنه متاسفانه اهنگای ایرانی روزبروز دارن بدتر و بی محتواتر میشن همش شکست همش ناامیدی.اما یکم راجب موزیکای کیپاپ بررسی کنید بیت موزیک های نوتای بینظیر و از همه مهمتر اهنگای بامفهومشون موسیقی کره رو به سطح بالایی رسونده طوری که الان توی چارتای برتر بیلبورد هستن و رقابت جهانی دارن.اما ایران چی؟؟؟
چی به سر موسیقی اصیل ایران و اون صداها و موسیقیهای شاد اومده؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اره راست میگید. باید نوجوانارو از اهنگایی ک بهشون امید میدن دور کرد. باید اونارو از حرفایی که لبخند میاره رو لبش و بهش امید میده دور کرد. باید وقتی فکر خودکشی زد به سرش بره آهنگای وطنی گوش کنه که بیشتر دلش بخواد بمیره. اره نوجوان ابرانی حق نداره اهنگ خوب گوش بده و شاد باشه. نباید بخنده نباید به کسایی که هروز بهش امید میدن دل بسته بشه و دوسشون داشته باشه. نوجوان ما باید با اهنگای شکست عشقی بزرگ شه. با اهنگایی که همش دارن به عشقی که رفته بد و بیراه میگن. به اهنگایی که امیدشو ازش میگیره. ما کیپاپرا ایدولمونو قدیسه نمیدونیم ولی میدونیم که از خیلی از شماها و امثال شما بهترن. مدونگی به ریش و سیبیله؟ به اینکه مثل اکثر مردای خودمون صداتوکلفت کنی و سر بقیه داد بزنی؟ یا اینکه بقیه رو کتک بزنی؟ اینا نشونه مردونگیه؟ شماها با این حرفا و مقاله هاتون مارو از کیپاپ و ایدولامون دور نمیکنید. فقط خودتونو احمق جلوه میدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
وقتی که به سلیقه آدم میگین بت وقتی ک معیار مرد بودن براتون فقط ریشو پشمه هیچ انتظاری از هیچ کس نباید داشت کلش قبل نقد! کردن یکم راجب کارای انسان دوستانه این ادما تحقیق میکردین
اخه به چیه اهنگ ایرانی دل خوش کنیم وقتی همش بدبختیو شکست عشقیه
جوون 17ساله بشینه راجب عشقو عاشقی گوش کنه ک چی بشه
همه جا دارن پیشرفت میکنن ما دقدقمون یه اهنگه ک امید خیلیاس
هرچند ما عادت داریم به آکبند شدن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
شما خیلی ناراحتی گوش نکن لازمم نیست آنقدر مقاله بنویسید اگرم کی پاپ بده خواننده های خود ایران ازشون تغلید نمیکنن یکم موسیقی ایرانو بروز کنید که شاید یکم طرفدار پیدا کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به نظر من کیپاپ عالیییه چون خواننده هاش با آهنگ هاشون وقیافه شون آدمارو جذب میکنه اگه به ایران هم‌بیان عالی تر همیشه.❤❤❤❤❤❤
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
اره والله چقدرم موسیقی ما خوبه اگر ایرانم مثل کشورایی دیگه اصن کره ن کشورایی دیگه یکم فرهنگشو میبرد بالا و باعث پیشرفت مردمش مییشد مااز خدامون بود که طرفدار هم وطن خودمون باشیم والله اینجا ن قیافه دارن ن صدا همشم که دارن از عشق میگن این چیزی نیس که مورد دلخواه ما جوونا یا نوجونا‌ باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یه سوال اونا به شماها توهین کردن که اینو میگید من بی تی اس رو گوش میدم اکسو رو گوش میده بلک پینک رو گوش میدم آیو رو گوش میدم پاور گلو و گوش میدم همه اینا به من چیزی رو یاد دادن که خواننده های ایرانی یادم ندادن اونا به من گفتن خودتو دوست داشته باش در اوایل قبول نکردم ولی الان زندگیم عوض شده با عشق به زندگی نگاه می کنم سر امتحانم آهنگ شون رو میخونم چون بهم آرامش اونا در وضعیت کرونا هم عاشق فن هاشون هستند اونا در شرایط کرونا آهنگ امید خوندن و فقط به فن هاشون امید دادن چرا باید داخل کشور کره پره عکسهای اونها باشه بااین که انها در ایران ۱۱ میلیون فن دارند جین داخل لایوش گفته دوست داری به ایران سفر کنه ولی به دلیل رسم و رسومات نمیاد اینجا نامجون گفته از کتاب شاهنامه خوشش آمده و نصف اون رو خونده کوک گفته از طرح لباس های ایرانی خوشش میاد آرزو داره به خیابان‌تهران واقعی سفر کنه شوکا گفته بستنی فروشی مورد علاقه‌اش توی شهر سئول داخل خیابان تهران هست گفته دوست داره شهر تهران رو بگرده ولی نمیتونه جین عاشق اینه که قرمه‌سبزی را امتحان کنه ولی نمیتونه جیهوپ عاشق گربه های ایرانی جیمین گفته اون بیشتر به فن های ایرانی اعتماد داره تافن های کره ای وی عاشق اینه که بره برج میلاد را از نزدیک ببینه اونا از ایران خوششون میاد ولی به دلیل اینکه ما قدر اونها رو نمیدونیم نمیان از نظر شما اگر اونا الان این خبر را بشنوند در مورد فن های ایرانی شون چی فکر میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کاملاااا باهتون موافقم و ممنون بابت مقاله عالی و کاملتون
من خودم اکسو الم و میشه گف کی پاپر ولی فرهنگ کشور خودمو ب هرچیزی ترجیح میدم..هرچقدم ک اوضاع کشورم الان خراب باشع هیچ وق کشور دیگ ای ک فرهنگ غربی داره رو ترجیح نمیدم!
متاسفانه بعضی دوستان خیلی متعصب شدن و اگه نقدی راجب کیپاپ ببینن برخورد میکنن اونم بدون داشتن اطلاعات کافی ازش..
ب جرعت میتونم بگم خیلی از کیپاپرا چیز زیادی از کیپاپ نمیدونن ولی ازش دفاع میکنن..
همه جا تو همه ی صنف ها مافیا هست..چ تو ایران چ تو کره
توی کره هم ماشالا مافیای زیادی وجود داره و خیلی از ایدلا و گروه ها نتونستن مطرح بشن..چرا؟ مافیا و دست های پشت پرده و خیلی کارای دیگ ک برای مشهور شدن میکنن..
میتونم اسم ببرم ولی اینکارو نمیکنم ک ب دوستان برنخوره..
درکل مقاله عالی بود..خسته نباشین دوستان
ممنون ک حقایقُ بیان میکنین♥️
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
به نظرم بهتره که عاشق اونا نشیم و فقط در حد یه طرفدار بمونیم اما به هرحال هرکسی علایق خودشو داره و میتونه که حداقل خودش انتخاب کنه که چ آهنگی رو دوست داشته باشه و طرفدار کی باشه حالا اینکه کی پاپ و کیدراما فرق دارن یا نه به بقیه مربوط نیست البته راجب کیدراما باید گفت اگه ایران سریال هایی جز پایتخت و وارش و... که پر از بدبختی و تکراری هستن رو پخشنکنه و سریال های جدید و متنوع بزاره مطمئنا مردم هم به جای دیدن فیلم های خارجی میشینن همونارومیبینن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
نظر منم اینکه خیلی اشتباهی فکر می کنید خواننده های ایرانی فقط احساسات و حس های عاشقانه رو توی آهنگ های خودشون توضیح میدن و شما از این خبر ندارین که اون ها با حس های غمگین مانند حس شکست عشقی همه نوجوان و جوان های امروزی رو افسرده میکردن و ما به کی پاپ پناه بردیم و گرنه اکثریت مرده بودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
البته ناگفته نمونه
نظام ما داره تکرار نظام شاه خائن میشه

مسئولین به جای دزدی از سرگذشت شاه عبرت بگیرید اگه اینطوری پیش بره احتمال انقلاب تا قبل از دوره ریاست جمهوری بعدی وجود داره

البته احتمال زیاد این کامنت فیلتره توسط نظام دیکتاتوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
موسیقی های ایرانی همه مثل هم هستن حتی مال دو تا خواننده جوا کاملا شبیه به همه ریتم و مخصوصا موصوع همه یا شکست عشقیه یا عشق!!!
اما کیپاپ حتی اهنگهای خود خواننده شبیه به هم نیست چه برسه به دو تا خواننده!
شما حتی میتونین توی یه اهنگ انواع سبک ها رو بشنوین : رپ پاپ راک کلاسیک و...
باید یکم موسیقی بدونی بعد بیای مطلب بنویسی اوتم مطلبی که هزاران نفر قراره بخوننش تا با اینا اگاه بشن!
نمیگم غلط اطلاعات میدید که البته یکم اینطوریه اما همه چیزم نمیگید که نکه یه وقتی صرر کنید!!!
خب واقعیت رو بببینید بس کنید این مسخره بازیا رو
و مفهموم و میکس اهنگا و ... واقعا حرفه ایه اونا واقعا تلاش میکنن و کلی پول خرج میکنن برای مردمشون هم هست الان کره با برنده شدن یه گروه موسیقی تونست 4 نوع واکسن کرونا برای مردمشون بخره!!
الان نوجوونای ما 90% اخلاق و اعصاب درست ندارن بقیه کشور ها مخصوصا کره نوجوونای شادی دارن چون همه چیز براشون بوده!!
بیاید به جایه مخفی کردن حقیقت حقیقت ها رو بگیم تا همه بدونن و ببینیم مشکل ها کجاست که انقدر از دنیا عقب موندیم و درستشون کنیم!! هرچی بیشتر مخفی کاری کنید کنترل اوضاع بیشتر از دستتون خارج میشه
واقعا برای طرز فکرمون متأسفم واقعا که جهان سومی هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
ببینید شما یه چیز هایی رو میگید که با عقل جور در نمیاد . می خواین خواننده های خوب کشور رو نام ببرین کسایی رو نام می بریم که موسیقی نواحی کار می کنن در حالی که باید قبول کرد قرار نیست مردم تا چهارصد هزار سال دیگه همون موسیقی رو گوش بدن که چهارصد هزار سال قبل انجام می‌شده . الان نوجوان ها و جوان ها به موسیقی سنتی علاقه ای ندارن. خب حق هم دارن . آیا خود شما کسایی که بزرگ هستید در حال حاضر وقتی نوجوان بودین موسیقی ها یا سریال های که مادر و پدرتون دوست داشتن رو دوست داشتین ؟ خب صد البته که این تعداد که دوستش داشته باشن خیلی کمن . دلیلش هم کاملا مشخصه وقتی نسل نو میشه دنبال چیزای نو می گرده و این اصلا بد نیست . بعد اینکه شما میگین اونا در فرهنگ اصیلشون اینجوری نبوده که آرایش کنن یا این ها باید بگم صد درصد در اشتباهین . اون ها از قدیم در فرهنگشون این بوده که هم زن ها و هم مرد ها میکاپ کنن . و در ضمن می‌فرمایید که این که مرداشون میکاپ می کنن بهره گرفته از فرهنگ غربی هاست ؟ ولی اگه شما یه نگاه به بازیگرای مرد آمریکایی یا اروپایی بندازین میفهمین که سخت در اشتباهین . مثالش تام کروز ، برد پیت ، مایکل جکسون و خیلی های دیگه و درضمن اینکه شما میگین خبر بدی از آیدل ها پخش نمیشه دروغ محض هست . اگر نگاه کنین میبینین که هفته ای نیست که هیتر های بی شعور برای یکی از آیدل ها دردسر درست نکنن و بهشون تهمت نزن و درضمن اینکه بعد از اینکه این تهمت زده میشه برخلاف تو ایران که تا حواشی بد یک نفر زیاد میشه فالوراش و طرفداراش زیاد میشن اونجا حواشی بد باعث کاهش هوادار ها میشه و وقتی هم که یه حاشیه پخش میشه اون خواننده و کمپانیش وظیفه دارن پاسخ گو باشن . و در خیلی از موارد باید به دادگاه برن . درضمن نه ما و نه خود آیدل ها نمی گن که بی نقص هستن . مثلا خودشون وقتی تو ورایتی شو ها حضور پیدا می کنن ویژگی های بدشون رو میگن . مثلا میگن من زود عصبانی میشم یا مثلاً عادت دارم موقع خواب فلان کار رو بکنم یا مثلاً اینکه ظرفیت شوخیم بالاست یا نه . پس لطفاً باز از ساخته های ذهنتون مقاله ننویسین بی زحمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
من با کلیات حرفتون مشکل دارم.
ما فقط بخاطر ظاهر و قیافشون جذبشون نشدیم. بلکه بیشتر به خاطر صداهاشون. معنی اهنگ هاشون که مجذوبشون شدیم. خود من به شخصه از این همه اهنگ ایرانی که فقط راجب عشق هست خسته شدم. ما بیشتر از اینکه نیاز به دوست داشتن کس دیگه ای داشته باشیم ناز به دوست داشتن خودمون داریم. و این مسئله رو کسی بلد نیس بهمون یاد بده.
من خودم بعد از کیپاپر شدن بود که به زندگیم امیدوار شدم و هدف های بلند مدت برای خودم تایین کردم.
لونا کلی چیز به ما یاد دادن.
من بعد از کیپاپر شدن شروع به عشق ورزیدن به خودم کردم.
اگه این جنبه هارو هم در نظر بگیرید بد نیست.
و نکته اخر اینکه اونا به ما اینکه باید به سلیقه بقیه احترام بزاریم رو هم یاد دادن. چیزی که اکثر ایرانی ها رعایتش نمیکنن.
به نظر من بجای اینکه عیب و ایراد بزارید روی بقیه سعی کنید این چیزا رو که خیلی مهمتر هست به همدیگه یاد بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
خیلی خوبه که به سلیقه افراد احترام بذاریم و چیزهای بی ربط رو به هم ربط ندیم. خیلی ها موسیقی سنتی گوش میدن و خب دلیلی هم نداره بهشون ایراد گرفت چون اینجا واژه ای هست به اسم سلیقه، کیپاپ هم همینطوره، سلیقه افراد حکم میکنه چه چیزی رو دوست داشته باشن، از چه چیزی لذت ببرن و چه چیزی رو دنبال کنن. فکر نمیکنم انقدر موضوع مهمی باشه که پاشین این همه مقاله رو بنویسین و تهشم بگین چرا آهنگای خودمون نه!
مثل این میمونه که بگیم چرا داریم عربی یا انگلیسی یاد میگیریم وقتی زبان خودمون هست یا چرا صدا و سیمامون فیلم های خارجی نشون میده وقتی فیلم های خودمون هست‌. نژادپرستی اصلا چیز قشنگی نیست، مسئله ای که یک مقاله نویس باید خوب درباره اش آگاه باشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
ببین دوست عزیز تا حدودی با حرفات موافقم
درسته نباید آدم زندگیشو وقفشون کنه و ازکنترل خارج بشه
ولی شما حق نداری به سلایق کیپاپر ها توهین کنی
ما ازخدامونه موسیقی ایرانی گوش بدیم ولی نه موسیقی که از شنیدنش انرژی منفی بگیریم ما موسیقی گوش میدیم تا حالمون بهتریا عوض شه
و اینکه به استایلشون گیر میدید،هرکشوری یک سنتی داره و ارایش مردان از دوران قدیم بوده مثل مصر
مرد بودن به موی صورت نیست امیدوارم اینو متوجه بشین:)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
بی تی اس در وضعیت کرونا آلبوم BE رو فقط برای امید دادن به طرفدارهاش خوند.در حالی که اونطرف تتلو هنوز داره فحش میده یا داره دعتمون میکنه به خودکشی و افسردگی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
کی پاپ همه چیز مونه وقتی خانواده هایی که دارن بخاطر گرونی طلا و سکه طلاق میگیرن و ما بچه ها داریم نابود میشیم .وقتی همه دارن سرکوفت میزنن .وقتی رئیس جمهورمون اونم روحانی مملکت کلیدش رو گم کرده (واضح بگم ریده آب هم قطعه) . وقتی استرس داریم . پول نداریم چیزی بخریم بخوریم از بس همه چی گرونه. به بابام حقوق نمیدن تو خونه اجاره ای زندگی میکنیم . داریم بچه طلاقی میشیم . کسی نیست درکمون کنه . داریم با اوج سختی و بی پولی زندگی میکنیم. یکی نیس حالمون رو بپرسه . تو خونه هم داریم کپک میزنیم نمیشه بریم بیرون چون بعد کسی نیست خرج دوا درمونمون رو بده . ما مث شما پولدار نیستیم آقا . همین چشم بادومیا ای که شما میگی شده ووجود مون . نون نداریم بخوریم خودمون رو مشغول رای دادن و طرفداری میکنیم . تویتیوب بازدید میزنیم و اون عشقی که تو لایو اینستا یا کنسرت هاشون بهمون میدن بهشون بر میگردونیم. این عشق تا ابد حداقل تا وقتی که بمیریم من اگه بمیرمم قول میدم با قلب منجمد شدم هم بازم دوستشون داشته باشم.
چون اونا کسایی بودن که از فرسنگ ها دورتر چیزی رو بهمون دادن که شما والدین و خانواده های با احترام بگم بی مسئولیت یا مسئولینی که با اینکه میبینن ما دوسشون داریم نمیزارن بیان ایران و کنسرت برگزار کنن .(که البته خانواده ها اینقدر چشم تنگن نمیزارن بریم)
این مشکل از خودتونه پس سعی نکنین کع ما رو از کره و کیدرما و کیپاپ بزنین حداقل حداقل بزارین تو خودمون خوش باشیم باورررر ککنینننن ماهنوز بچه ایم و دلیل نمیشه شما بچه بودین عاشق فوتبالیست ها یا خواننده ها بودین و به جایی نرسیدین ما نباید سمتشون بریم .
ولمونننننن کنینننننننن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
تو کشوری که حتی ما نمیتونیم رشته ای که دوست داریم انتخاب کنیم، همه چیز گرونه، پر از تشنج.... کیپاپ و گروه هایی مثل اکسو باعث لبخندمون میشن.... شما میدونید چقدر تو این کشور نوجوون افسرده داریم؟ میدونید همین کیپاپی که شما میگید چ کمکی بهشون کرده؟؟؟؟
من یه نوجوونم که هنوز 18 سالمم نشده ولی انقدر دعوا و تشنح تو خونه و بیرون و مدرسه و کشور و جامعه دیدم که افسرده شدم
من بارها به خودکشی فکر کردم... بارها قرص خوردم... بارها پیش روانپزشک رفتم اما بر هیچکدوم فایده نداشت.... اکسو و کیپاپ منو از مرگ نجات داده....
من زندگیمی رو مدیون اکسوام....
تنها دلیلی که باعث میشه صبحا از هیجان پاشم فقط اینکه ببینم اکسو امروز چه فعالیتی داره
شبا تا صب برای استریم زدن بیدار میمونم چون عاشقشونم....
نظرات شما نمیتونه عشق ما رو کمتر کنه
تو کیپاپ ما همه پشت همیم
چ اکسوال چ ارمی چ بلینکی... ـ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
یه سوال کدوم موسیقی ایرانی اومده بگه زندگی ادامه داره...؟

کلا موضوع اهنگای ایرانی به سه دسته ی
1. عاشق شده
2.تو مرز کات کردنه
3.کات کرده
تقسیم میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
نه خوب بود نه بد. اما کاش اینم قید می کردی گروه هایی مثل بی تی اس که توی آین صنعت هستن جون چند میلیونفر رو با موسیقی شون نجات دادن. متن موسیقی اونها پر از عشق و امیدواریه
اونا نقص های جامعه رو به رخمون میکشن در ادامه اش راه چگونگی برخورد با اون رو یادتون میدن
در صورتی که موسیقی های ایرانی ۹۹ درصدشون شامل آهنگ های عاشقانه شاد یا عاشقانه غمگین میشه!!!
بیاین قبول کنیم موسیقی کشور مون در سطحی نیست که با بین المللی مقایسه بشه.
کیپاپ به خیلی ها درس زندگی و سخن کوشی داد. چیزی که این روزا واقعا بهش نیاز داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
به جای این مقاله های بی معنی تون که با عقل جور در نمیاد برین به موسیقی های ایرانی رسیدگی کنید که همش از عشق و عاشقی و شکست عشقی و از این دسته هست من خودم چند وقت پیش اومدم یه اهنگ ایرانی دانلود کردم، گوش کردم افسرده شدم والا اهنگ های بی تی اس همش از عاشق خودت باش ، اعتماد به نفس داشته باش ، گذشته تموم شود و رفت رو آینده تمرکز کن و ... چرا باید کی پاپ گوش ندم وقتی بهم امید میده و خوشحالم میکنه بیام شکست عشقی گوش بدم یا تتلو که هزار و یکی فوحش میده که نصف طرفداراش معنی فوحش هاشو نمیدونن.به جای این نژاد پرستی ها برید یه فکری کنید که نوجوانان ما حسرت یه کنسرت رو دارن .
بی تی اس عربستان رفت بعد ایران نزاشتید بیان چرا چون میرقصن!!!رفتن عربستان خیلی از رقص هارو انجام ندادن.یکی از اعضا که میکرفتنش طلایی بود رو پوشوند چون میدونست تو اسلام رنگ طلایی برای مرد حرامه.تمرینشونو بخاطر وقت اذان قطع کردن.ماه رمضون رو به مسلمان ها تبریک گفتن و ...
من نمیفمم واقعا فازتون چیه که میان این حرفارو میزنین ازتون خواهش میکنم قبل از نوشتن مقاله ای که قراره کلی آدم ببینن برید دو تا تحقیق بکنین متن اهنگ هاشونو بخونین کار های انسان دوستانه شونو ببینید بعد مقاله بنویسید.
دیگه حرف های دیگه هم دوستان آرمی و کی پاپر گفتن نیاز به گفتن من نیست چون خیلی طولانی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
من امسال رفتم هفتم تو کلاس شیشم که ۵نفر می پاپر داشتیم الآنم فعلا۷ نفریم همینجوری داره به گروهمون اضافه میشه حتی بچه های که همه وقتشونم درس میخونن هم کی پاپر هستن این اعدادی که میگین خیلی کم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
چه بخای چه نخای تو هر زمینه ای مافیا وجود داره البته تو موسیقی
یه طرف تلاش خودشونه یه طرف دیگه هم اسپانسر های خیلی قوی هست پس فقط تلاش خودشون نیست
الان تو کل جهان مرحوم استاد شجریان معروف تره یا گروه های کره ای مثل بی تی اس و... معلومه گروه های کره ای بخش خیلی عظیمی از شهرتشون مربوط به اسپانسر ها میشه که اصلا تو ایران چنین اسپانسرایی وجود نداره
آره زندگی آیدول ها به فن ها ربطی نداره ولی اونایی که فن هستن باید بدونن اون آیدول چه شخصیتی داره به فرض مثال اگر یک آیدول مخالف اسلام باشه و از ایرانی ها متنفر باشه تو میری فن اون بشی؟؟پس شخصیت و ذات اون آیدول هم باید مشخص باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
اینکه به سلیقمون احترام گذاشته نمیشه همیشه بوده
وقتی به من احترام گذاشته نمیشه چطور انتظار میره من عاشق موسیقیشون شم.؟
البته که من موسیقی های سنتی خیلی دوس دارم و نوازنده سنتی ام

اینکه یه مرد موهاشو رنگ کنه به خودش مربوطه
کاش یاد بگیریم به هم احترام بزاریم
همونطور که پیامبر به هر کسی با هر دینی احترام میزاشت!!

مگه ما به شما توهین میکنیم که شما اینقدر از ما خوشتون نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
یه جور میگید انگار یکی از اهدافمونه
خودتون هم میگید سرگرمی،ما به عنوان سرگرمی دوس داریم هر کاری کنیم.زندگی شخصی خواننده ها اصلا به ما مربوط نیست یعنی دارید قضیه همون تخته سفیدی رو میگید که فقط یک نقطه سیا داشت و همه فقط نقطه سیای اونو میدیدن،ماداریم از جمله ها،صداشون در اهنگاشون لذت میبریم این کجاش اشتباه هس
بعدم کی گفته فن خواننده های کشور خودمون نیستیم قضاوت نکنید لطفا
از اونجایی که گفتید دختر و پسر باید فرق داشته باشند کاملا مخالفم چون تبعیض به نظر میاد
مافیا؟!_ وا خب هر کشوری مافیا داره این چه ربطی به کی پاپر و کی دراماو... داره
ناشناس
Germany
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
ببینید اینکه کفتید چرا موسیقی اصیل ایرانی زیاد رواج ندارع من تکذیب نمیکنم ولی ما نوجوون ها دنبال چیز های جدید ، دنیاهای جدید من هستیم توی کیپاپ به میگن که خودمون رو دوست داشته باشیم و درباره دوست داشتن خودمون حرف میزنن ولی توی موسیقی پاپ ایران درباره عشق مدام حرف زده میشه با این وضع اقتصادی و فشار ها ما نوجوون ها خیلی در فشاریم پس احتیاج به چیزی داریم که به ما بگه یه روزی همه این مشکلات تموم میشه و خودتو دوست داشتع باش
درباره ارایش و اصلاح مردان هم باید گفت که هیچ چیز جنسیت نداره و چون نسل قدیم با این موضوع کنار نمیان ما نوجوون ها نباید افکار قدیمی داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
مقالتون به هیچ وجه درست نبود و معلوم بود که تحقیق نکردین درباره کیپاپ فقط یچیزایی سرسری سرچ‌کردین و البتتته که از روی ظاهر قضاوت کردین
من خودم به شخصه متن و ریتم اهنگ برام خیلی مهمههه و حتی اهنگهای ایرانی رو هم اگرررر گوش بدم متنشون مدنظرمه ولی وااقعا سبک موسیقی پاپ ایران تکراری شده همش شکست عشقی و ..ولی اهنگهای کیپاپ محتوای خوبی رو به مخاطبهاشون ارائه میدن
و اینکه شما میگین به خاطر ظاهرشون ما دنبالشون میکنیم کاملا اشتباهه چون فقط ظاهر ملاک نیست برای کیپاپرها
خواهش میکنم به سبک های موسیقی بی احترامی نکنید و قبلش یه تحقیقی دربارش بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
به نظرم نظر هر نفر به خودش مربوطه شاید یه نفر نخواهد موسیقی ایرانی گوش بده حتی در صورتی که ایرانی باشه یا سنتی گوش بده اصلا به کسی مربوط نیس علایق هر نفر به خودش مربوطه چون یه نفر ایرانیه به این دلیل نیست که باید موسیقی ایرانی رو به کره ای ترجیح بده
موسیقی ایرانی هم بد نیست اما به تازگی همه ی موسیقی های ایرانی خیلی مفهوم ها به هم نزدیک شده و ریتم ها و همه و همه دست به دست هم دادن تا علایق بعضی ها به کیپاپ بیشتر شه
البته بگم کیپاپ واقعا عالیه و از نظر من خیلی با سلیقه من جور در میاد خیلی اهنگ های احساسی هستند شاید چون نمی تونیم بعضی هاش رو معنی کنیم خیلی از نکات به چشم نیاد ولی ریتم و خود آیدل ها خیلی تو سلایق ما تاثیر دارن البته صنعت موسیقی ایران بد نیست ولی خب برای ما جوانان که پر شور و اشتیاق تریم کیپاپ خیلی بیشتر به چشم میاد
امیدوارم که به نظرات همدیگه احترام بذاریم و نخواهیم نظرات بقیه رو به خودمون تحمیل کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلام همین دیروز این مقاله رو خوندم من خودم بیش از ۴ ساله کی پاپرم اصلیتش آرمی و بلینکم ولی بیشتر گروهای دیگه رو هم دوس دارم و میشناسم. بخشی از حرفاتون درسته ولی من به اینکه کی پاپرم افتخار میکنم کی پاپر بودن بهتر از طرفدار هالیوود یا بالیووده که امویاشون رو باید با چشم بسته دید. در مورد آهنگای ایرانیم باید بگم میشه گفت همه آهنگای ایرانی درباره عشق و شکست عشقیو سیگاره آخ من دوستت دارم بدون تو نمیتونم میمیرم واست رپاشونم که نگو اصن همش پر فحشه (البته یاس یه بار یه آهنگشو شنیدم خوب میگفت) خواهر من آهنگ ایرانی زیاد میذاره به خاطر همین میگم شنیدم که میگم وگرنه من خودم هیچ وقت آهنگ ایرانی گوش نمیکنم ولی آهنگای کی پاپ همش درباره عشقو عاشقی نیس خب اونا هم همچین آهنگایی دارن ولی آهنگای خوب و انگیزه بخشم کم ندارن مثال بارزش آهنگای بی تی اس که بعد گوش دادنشون کلی انگیزه به آدم میده اصن همینکه با کلی تلاش و جون کندن و عرق ریختن به یه همچین جایگاهی رسیدن موفق شدن و کلی طرفدار پیدا کردن همینم بهم کلی اشتیاق حرکت میده، در حالیکه من آهنگ ایرانی انگیزه بخش فقط دوس دارم زندگیو از سیروان رو میشناسم. بعد اینکه الان کی پاپ تو کل دنیا محبوب شده نه فقط ایران در مورد علاقه افراطی میتونم بگم درسته ولی همه کی پاپرا این علاقه افراطی رو ندارن خب خیلی از فنای هالیوود یا حتی فنای خواننده های ایرانی هم اینجوری رو فیوشون متعصبن و دوسشون دارن و آرزوی دیدنشونو دارن فقط کی پاپرا که اینطوری نیستن. و خب بله درباره ساختن بت از آیدلا کاملا باهاتون موافقم حتی بعضیا اعتما به نفسشون رو از دست میدن از بس آیدلا خوب و بی نقص به نظر میان. ممنونم که نظرمو خوندین قصد بی احترامی به هیچکس رو هم ندارم⁦❤️⁩⁦☺️⁩
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
واقعا برات متاسفم
اینکه نمیتونی به سلیقه ما کیپاپرا احترام بزاری
من نمیگم موسیقی خودمون بده ، من عاشق موسیقی ایرانیم
من یه پیانیستم
اما ... کیپاپ ، بی تی اس گ بلک پینک ، اکسو ، مامامو و همه ی گروه های پیاامر رو دنبال میکنم
آره من آرمی م
آره من بلینکم
آه من اکسوالم و به اینا افتخار میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
ما از بی تی اس و کی پاپ یاد گرفتیم خودمون رو دوست داشته باشیم
استعدادهامونو شکوفا کنیم
انگیزه داشته باشیم
نا امید نشیم
آدمای اضافی رو از زندگیمون حذف کنیم و....
از موسیقی ایرانی هم یادگرفتیم اگه به کسی ابراز علاقه کردیم واون گفت نه
افسرده بشیم
از همه دوری کنیم
زندگیمونو تباه کنیم
یاحتی خودکشی کنیم!!!!


قضاوت با خودتون
شما باشین کدومو گوش میدین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
فارق از همه ی این چیزا
یه چیزی هست به اسم سلیقه
بفهمید
ناشناس
Singapore
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
طبیعتا هر آدمی خوبی و بدی داره اونام مثل ما انسانن و خوبی و بدی دارن اما زندگی شخصیشون به ما هیچ ربطی نداره ما از لیریک و کانسپت شاد و انگیزه بخش بودنشون خوشمون میاد رنگ مو و میکاپ اصلا جنسیتی نیست چرا هر چیزی رو جنسیتی میکنید؟ همه ی اینا از نظر من یه انگیزه ایجاد میکنه شاد بودن و خواننده ی ایرانی خوب ندارین سنتی خوب داریم اما باب میل نسل امروز نیست انقدر توهین غیرقابل فهمه دوست نداری نبین گوش نکن اما انسان مختار حق انتخاب داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
شمایی که این مقاله رانوشتی بشین یه باردیگه قشنگ ازاول تاآخربخونش
اطلاعاتیم که کیپاپریاتونظرات بتون دادنم بادقت بخون
بعدازاینکه بادقت خوندیشون(البته یکمیم درباره ی کیپاپ تحقیق کن)خودت به مقاله ای که نوشتی خندت میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
کی پاپ بهترین موسیقی دنیاست خیلی چیزا می تونی ازشون یاد بگیری وقتی کی پاپ هست چرا باید موسیقی بی محتوایی مثل موسیقی ایرانی گوش داد؟ خواننده های ایرانی یه روز قدیمی میشن حتی به مرور زمان اهنگهای ایرانی قدیمی میشن و دوست نداری دیگه به اهنگ ایرانی گوش بدی ولی آهنگهاش کره ای هیچوقت قدیمی نمیشن دوست داری هر روز به اهنگهای کی پاپ گوش بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
حوصله خوندن مزخرفاتی که راجع به کیپاپرها مینویسین رو ندارم..
اوووغ..
دست از سر کیپاپرها بردارید و اگه جرات دارید به موضوعات دیگه‌ای بپردازید..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
عارع آرایش و زیبایی از نظر ما پسندیده نیست چون عقب مونده ایم شما بهتری بری ب ریشت افتخار کنی داداچ
تو گوه میخوری ک ب علاقه ما احترام نمیزاری
اگر بی تی اس نبود من خودکشی میکردم
جا اینکه بشینم آهنگای افسردن طور ایرانی و گوش بدم
آهنگایی ک مسیر ما رو ب سمت آینده میسازن و گوش میدم
آهنگایی ک امید میدن
کیپاپ توی ایران ۲۰ میلیون طرفدار داره پ بسیک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
چیزی که مارو جذب اونها کرده نه قیافه اشون بوده نه هیکل و لباساشون و نه حتی شهرتشون تنها چیزی هایی که مارو بهشون جذب کرد صداهای بهشتی و افکار زیبای اونها بوده شما دارید میگید که مگه ایران موسیقی خوب نداره ؟باید بگم نه نداره والا ما هرچی آهنگ شنیدیم از دوری عشق بوده در صورتی که این گروه ها در هر موردی آهنگ میخونن در مورد امید به زندگی میخونن در مورد راه موفقیت میخونن در مورد عشق هم میخونن بعدشم هرکسی در زندگی خودش حق انتخاب داره شما نمیتونید بیاین بگین چرا انقدر جذب اینا شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
خیلی مسخرست که میگید مافیا الان صنعت نفت مافیاست؟صنعت مد مافیاست؟
بنظرم نوجونا میرن سمتشون چون امید بخش و جذابن براشون از بس زندگی هاشون رو خانواده _جامعه_مدرسه و... خاکستری کرده دیگه افسردگی و حال بد خفشون کرده که میرن سراغ دنیای رنگی کی پاپ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
متاسفانه اون قدری بیکار نیستم که مقاله ی بیکار ها رو بخونم ولی در همون حدی که خوندم باید بگم متاسفم برای چنین آدمایی
آدمای کوته بین با افکار قدیمی دارن روز به روز بیشتر میشن در ایران
که فکر میکنن چون حالا مثلاً خودشون یه موسیقی دارن که همش در مورد عشق و عاشقیه باید همه نوجوانان و جوانانشون برن سراغ همون
و دچار توهم خودبزرگ بینی شدن
آدم نمی دونه چی بگه
کی پاپ خیلی موسیقی خوبی هست
خیلی بهتر از موسیقی بی شور و حال ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
آخه چرا به کی پاپ توهین می کنید مگه چه بدی بهتون کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
من واقعا فکر نمیکرد که ایرانی ها حمچین چیزی رو دباره ما بگویند ما اگر هم پیشرفتی در موزیک داشته ایم هم از روی تلاش های خواننده های کشور ما بود و هیچ پنهان کاری در کمپانی ها وجود نداشت و این که موزیک شما در بین جوانان شما محبوب نبود نباید به خواننده های ما توهین کرد
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار