
کد خبر:۹۰۴۱۷۸
پخش مسابقه تلفنی «دو در دو» از تلویزیون
مسابقه تلفنی «دو در دو» از دوشنبه ۲۲ دی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما میشود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مسابقه تلفنی «دو در دو» با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط اجتماعی، ارتقای دانش عمومی و تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان از دوشنبه ۲۲ دی پخش میشود که شامل بخشهای اطلاعات عمومی، مسابقه حافظه، سوالات هوش و بازی با حروف است.
این مسابقه که از شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد در ساخت و اجرای دکور و نرمافزار از طراحی متفاوتی بهره برده و سوالات آن در حوزههای مختلف ایرانشناسی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، تاریخی، جغرافیایی و فرهنگ ایرانی-اسلامی طراحی شده است.
«دو در دو» کاری است از گروه اقتصاد و دانش به تهیهکنندگی و کارگردانی مجتبی صدخسروی و اجرای کیمیا گیلانی که طراحی و اجرای دکور متفاوت مسابقه را نصیر قواعد برعهده داشته، طراح سوالات پیمان شوقی است و طراحی نرمافزار توسط شایان رنجبر صورت گرفته است.
مسابقه تلفنی «دو در دو» از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۴۵ با اهدای جوایز مختلف و بخشهای گوناگون و با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۲۲۱ در ارتباط مستقیم با بینندگان شبکه دو روانه آنتن این شبکه خواهد شد.
این مسابقه که از شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد در ساخت و اجرای دکور و نرمافزار از طراحی متفاوتی بهره برده و سوالات آن در حوزههای مختلف ایرانشناسی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، تاریخی، جغرافیایی و فرهنگ ایرانی-اسلامی طراحی شده است.
«دو در دو» کاری است از گروه اقتصاد و دانش به تهیهکنندگی و کارگردانی مجتبی صدخسروی و اجرای کیمیا گیلانی که طراحی و اجرای دکور متفاوت مسابقه را نصیر قواعد برعهده داشته، طراح سوالات پیمان شوقی است و طراحی نرمافزار توسط شایان رنجبر صورت گرفته است.
مسابقه تلفنی «دو در دو» از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۴۵ با اهدای جوایز مختلف و بخشهای گوناگون و با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۲۲۱ در ارتباط مستقیم با بینندگان شبکه دو روانه آنتن این شبکه خواهد شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۱
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.