به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: فروش محصولات مطابق برنامه ریزی صورت گرفته اجرا میشود.
وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ مانند سال گذشته، برنامه زمانبندی برای فروش محصولات تصویب کرده ایم که مطابق آن خودروها را در قالب طرحهای فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید به بازار عرضه خواهیم کرد.
وی با اشاره به دومین برنامه فروش فوق العاده در ابتدای خردادماه گفت: طبق برنامه ماهانه یک برنامه فروش فوق العاده درنظر گرفته شده بود، اما به دلیل تاخیر در ابلاغ قیمت از سوی شورای رقابت اجرای برنامه اردیبهشت ماه به اوایل خردادماه موکول شد.
رحمانی با تاکید بر این که به محض ابلاغ قیمتهای جدید، دومین برنامه فروش فوق العاده امسال به اجرا گذاشته شد، گفت: امسال نیز مانند سال گذشته، طرحهای فروش متنوعی را تدارک دیده ایم که با اجرای آنها و عرضه مستمر خودرو، پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان را دنبال میکنیم.