کد خبر:۱۰۴۳۳۷۶

در رکود این روز‌های گیشه‌‎های سینما / «لوپتو» با استقبال کودکان دو میلیاردی شد

انیمیشن سینمایی «لوپتو» در مدت کمتر از دوهفته اکران توانست به فروش بیش از دو میلیارد تومانی در گیشه سینما‌ها دست یابد. همزمان با دو میلیاردی شدن این فیلم به پاس توجه مخاطبان کودک به این اثر، جشنواره جوایز لوپتویی آغاز شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه که اکران خود را از ۱۱ آبان در سینما‌های سراسر کشور آغاز کرد، توانست در دو هفته اکران، با استقبال خانواده‌ها و دانش‌آموزان با جذب نود هزار مخاطب به فروش دو میلیارد و سیصد میلیون تومانی دست یابد.

همزمان با ثبت رکورد دو میلیاردی توسط «لوپتو» در شرایط سخت فروش سینمای ایران، به پاس قدردانی از توجه ویژه مخاطبان کودک به این انیمیشن، جشنوار بزرگ جوایز لوپتویی برای مخاطبان کودک این انیمیشن آغاز شد. در این جشنواره، به ازای هر میلیارد فروش به تعدادی از مخاطبان پک‌های هدیه لوپتویی اهدا می‌شود. برای شرکت در این جشنواره مخاطبان می‌توانند از طریق سامانه گیشه ۷ اقدام به خرید بلیت نمایند.

«لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

سینما فلسطین تهران پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به عنوان «سینمای لوپتو» در قالب رویداد «فیلم‌بازی» با برنامه‌هایی متنوع میزبان کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان خواهد بود. فیلم‌بازی کودکان یک رویداد مفرح کودکانه است که جهت ایجاد نشاط و شادی برای کودکان در راستای شعار این انیمیشن یعنی "شادی ساختنی است" طراحی شده است.

کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار