
کد خبر:۱۰۴۶۴۵۶
با پایان تولید فاز اول؛
«طناز» کمال تبریزی صاحب لوگو شد/ گفتگوهای جدی درباره طنز
بعد از پایان تولید فاز اول رئالیتی تاکشوی «طناز» لوگوی این پروژه گفتوگومحور با اجرای کمال تبریزی رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی تاک شوی «طناز»، این پروژه از لوگوی خود که با طرح اولیهای از ابوالفضل محمدیان و اصلاح آن توسط مهدی میرباقری آماده شده است، رونمایی کرد.
«طناز» عنوان رئالیتی تاکشوی جدیدی است که با میزبانی کمال تبریزی نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون و در اولین تجربه او در کسوت مجری، گفتگوهایی متفاوت و عمیق را با جمعی از چهرههای مطرح سینما و تلویزیون رقم میزند.
این برنامه در فاز اول خود با نگاهی جدی و در عین حال سرگرمکننده به مقوله طنز، تصویربرداری شده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.