کد خبر:۱۴۲۰۵۰۲
پاکستان: برای اجرای مؤثر تفاهمنامه بین ایران و آمریکا تلاش میکنیم
وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد: برای اجرای مؤثر تفاهمنامه بین ایران و آمریکا تلاش میکنیم.
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که در حال برقراری ارتباط با طرف آمریکایی و ایرانی برای اجرای مؤثر تفاهمنامه است.
وزارت خارجه پاکستان همچنین گفت: مذاکرات فنی در سطح کارشناسان با میانجیگری پاکستان و قطر هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا