کد خبر:۱۴۲۰۶۲۴
بقایی: تناقضگویی آمریکا بدگمانی ایرانیان را کاهش نمیدهد
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتقاد از اظهارات متناقض مقامات آمریکایی درباره یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی گفت این مواضع کمکی به کاهش بدگمانی ایرانیان نسبت به آمریکا نخواهد کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتقاد از اظهارات متناقض مقامات آمریکایی درباره یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی گفت این مواضع کمکی به کاهش بدگمانی ایرانیان نسبت به آمریکا نخواهد کرد.
وی تأکید کرد ایران با وجود بیاعتمادی تاریخی، با حسن نیت وارد روند دیپلماتیک شده و این تفاهم را امضا کرده است.
به گفته او، تجربه ۵ دهه گذشته نشان میدهد بیاعتمادی ایرانیان نسبت به آمریکا ریشهدار است و اظهارات اخیر تنها یادآور بدعهدیهای گذشته خواهد بود.
لینک کپی شد
گزارش خطا