دانشگاه شهید عباسپور؛ ادغام یا انحلال
«خبرگزاری دانشجو» گزارش می دهد؛
پس از انتقال دانشگاه شهید عباسپور از وزارت نیرو به وزارت علوم و زمزمه های ادغام آن با دانشگاه خواجه نصیر، حال سخن از ادغام آن با دانشگاه شهید ...
تعداد نظرات: ۳
بدون نام
-
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
فعلا تا اطلاع ثانوي اين خبر منتشر نشه! دانشکده ي هوافضاي دانشگاه شريف هم به دليل تخلفات علمي- سياسي درونگروهي اساتيد اين دانشکده و به خواست دانشجويان و هماهنگ با مجلس و وزارت در حال بررسي ادغام با دانشکده مکانيکه اما به دليل وجود تعداد زياد اساتيد جديد الاستخدام با سطح بسيار پايين دانش به طوري که حتي براي دانشجوهاي سال پاييني قابل درکه (!) و ورود غير قانونيشون به اين دانشکده اون هم با حمايت و زد و بند يک استاد با مافياي قدرت (اصلا فکر نکنيد منظورمون خاندان دانشگاه آزاد نيست)، دانشکده مکانيک حاضر به پذيرش اونها نيست و کش و قوسي بين اين دانشگاه و مجلس و وزارتخونه درگرفته ديدني و شنيدني! انتطار است در موقع لازم ياري هاي رسانه ايتون شامل دانشجويان اين دانشکده هم بشه. با تشکر.
كارمند
-
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
صرف نظر از صحت و سقم مطالب عنوان شده بايد اذعان كرد ادغام دانشگاه شهيد عباسپور بدون انجام كار كارشناسي صورت گرفته است و نشانه بلاتكليفي محض واحدهاي مختلف دانشگاه براي برنامه ريزي سال تحصيلي جديد است. از نظر كاركنان دانشگاه درصورتي كه ادغام دانشگاه باعث بركناري مديران بي كفايت و اعضاي هيأت علمي فاقد وجاهت علمي آن شود مناسب و در صورت ادامه كار با همين نفرات بسي عبث و بيهوده خواهد بود.
ناتواني مديران فعلي دانشگاه كه عده قابل توجهي از آنان براي فرار از رسوايي غيرقانوني بودن مدارك تحصيلي خود در روز اعلام ادغام دو دانشگاه بازنشسته شده اند دانشگاه شهيد عباسپور را كه ثمره تفكرات انقلابي و زحمات كاركنان آن بوده است را بر باد داد.
(جمعي از كاركنان دانشگاه)
بدون نام
-
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
متاسفانه مديريت فعلي دانشگاه شهيد عباسپور از سر بي کفايتي پس از به باد دادن تمام دسترنج هاي مديران قبلي در آخرين اقدام کل دانشگاه را به باد داد. ودانشگاهي که به تدبير شهيد دکتر عباسپور تاسيس شده بود تا نيروهاي متخصص برق وآب کشور را تربيت کند اينک مانند دانشگاه هاي ديگر نيروي عمومي در رشته هاي برق وعمران ومکانيک تحويل جامعه مي دهد بايد به آقايان دستمريزاد گفت که در حاليکه کل دنيا به سمت تخصصي کردن امور و ارتباط دانشگاه با صنعت پيش ميروند ما عقب گرد مي کنيم ومعدود دانشگاهي که در اين امر موفق بود را از نفس مي اندازيم بگذريم از اينکه در چند ساله ي مديريت فعلي دانشجويان دانشگاه عباسپور از مشکلات شديد صنفي وفرهنگي رنج مي بردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار