«کیفیت خودرو» همین است و بس، مشتری محترم قانع باش!
مروری بر شاخص‌های ارزیابی کیفیت در صنعت خودرو؛
«کیفیت» در صنعت خودرو ایران به چه معناست؟ آیا ذهنیت خودروسازان از «کیفیت»، همانی است که در ذهن مشتری می‌گذرد؟ چرا خودروسازان از روند کار خود راضی‌اند و مشتریان نه؟
تعداد نظرات: ۳
بدون نام
-
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اي کاش براي هميشه در خودروسازان داخلي را گل مي گرفتند.
معلوم نيست درامدشان به جيب چه کساني مي رود.....
بدون نام
-
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
حالا هي زير نويس داخل شبکه هاي مختلف نشون بدهند که مصرف سال گذشته ما 65 ميليون ليتر بود .
مگه چند درصد مردم بيشتر از نيازشان مصرف مي کنند
چند درصد مردم اصراف مي کنند
ماشيني که 10 ليتر در 100 کيلو متر مي سوزاند چه نقشي در اين اصراف دارد
اگر 10 به 5 تبديل شود مصرف بنزين چقدر مي شود ؟
اسماعيل حمزه خاني
-
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
با سلام بنده برج دوازده 92 با3 ماه تاخير ماشينو به من تحويل دادن اونم خودم بايد ميرفتم تهران تا تحويل بگيرم موقع تحويل به من ميگن يه ربع صبر کن تا ماشينت اماده شه دليل شو پرسيدم ميگن باتريش خوابيده شما بگين چرا باتري ماشين صفر ميخواب غير اينه که اين ماشين حداقل 6 يا 8 ماه پيش توليد شده .من که از يکي از کارشناساسي نمايندگي سوال کردم چرا اين ماشين صفر رو من بايد يه سره بيارم نمايندگي جهت رفع عيب ميگه اين ماشينا چند ماه توليد شده برق تو تمامي سيستم ماشين در جريان بوده زده کليه سيستم ماشين رو بهم ريخته الان يکي يکي قطعات خرابي خودشو نشون ميده من که کلافه شدم هيج جا هم به داد مشتري نميرسن
ارسال نظرات
آخرین اخبار