سفیری: اگر فقط دو فرصت شغلی وجود دارد، نباید حتما آن را به مردان سپرد/ همیز: اگر نقش مادری را طبق نظر اسلام آموزش دهیم هرگز زنان به جامعه نمی‌آیند
مناظره مکتوب- 12
در این شماره از مناظره مکتوب به بررسی نظرات کارشناسان مسائل اجتماعی پیرامون اشتغال زنان می‌پردازیم.
تعداد نظرات: ۳
محمد
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
يکي از والاترين ارزش براي زنان تربيت فرزندان به بهترين روش ممکن هست اين اشتباه هستش که فکر کنيم حقي از زن ها سلب شده که مثلا در اجتماع حضور پيدا نمي کنند اولا راه بسته نيست براي اين حضور در اجتماع اما واقعا وظيفه بسيار خطيري برگردن مادران هست که آن هم تربيت نسل آينده است.
خداوند مرد و زن رو با خصوصيات خاص خودشون آفريده که هيچ کدوم نسبت به هم برتري ندارند بلکه هر کدوم توانايي هايي دارند که ممکنه ديگري نداشته باشه به طور مثال مرد قدرت بدني بيشتري داره و زن عواطف و احساسات بيشتري اين زوجيت بايد به درستي در کنار هم قرار بگيره تا موجب تعالي هر دو بشه.
اگر واقعا ما خودمون رو شيعه ميدونيم بايد تابع اهل بيت باشيم اونم نه تابع تو يک قسمت در تمام مراحل بايد تابع باشيم.
لرستاني
-
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
فرصت هاي شغلي امروزه در حد وسيعي از مردان گرفته شده و به زنان سپرده شده و همچنين موقعيت هايي مانند رشته هاي مهندسي در دانشگاهها که در بسياري از موارد نه تنها به سود زنان و جامعه نيست بلکه اثرات نامطلوبي را به همراه دارد اين گونه رشته ها بايد به مردان سپرده شود زيرا مردان هم نان آور خانواده هستند و هم از پس اين رشته هاي سنگين بر مي آيند ولي مي بينيم در خيلي از موارد رشته هاي مهندسي خانم هايي با جثه هاي نحيف در اين رشته ها مشغول تحصيل هستند که اين کار جز به هدر دادن فرصت هاي تحصيلي و بيت المال سود ديگري ندارد
پس تا دير نشده بايد اين نقيصه را رفع کرد
بدون نام
-
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
چند سال پيش خواهر عزيزتر از جان من که من ميدونم چه موجود نازنيني هست يه خواستگار نه خيلي اعلي که خوب داشت، ما راضي اونا راضي، مادر آقاپسر فرمودن دختره کارمند رسمي نيست! فکر ميکنين مشکل واقعا از کجاست؟ از اونجا که ما موقع حرف زدن يه چيزي ميگيم و موقع عمل عکسشو انجام ميديم!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار