به گزارش گروه فرهنگی«خبرگزاری دانشجو»، بر اساس این گزارش بخش حمایت از تولیدکنندگان با عنوان «کامیشن فیلم»، نمایش فیلم به دو صورت حضوری و آنلاین در ساعتهای مختلف برای شرکتکنندگان و خریداران فیلمهای حاضر، عرضهی طرحهای اولیه فیلم با هدف ایجاد فرصت برای معرفی آثار نوآوران به سرمایهگذاران و تجلیل از آنها از دیگر بخشهای این بازار است.
بر اساس این گزارش کانون در کنار عرضهی آثار تولیدی سالهای اخیر خود در حوزه سینمایی، پویانماییهای «قلب مترسک»، «پدر بزرگ»، «مومو» و فیلم زنده «از میان نور و تاریکی» را که از تولیدات جدید این مرکز است نیز در این بازار عرضه کرده است.
در همین حال در اولین روز از برپایی این بازار، غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پذیرای بازدیدکنندگانی از کشورهای هنگ کنگ، فرانسه، چین، لیتوانی، استرالیا و کره جنوبی بود و در زمینهی خرید محصولات سینمایی کانون گفتوگوهایی نیز با برخی از این نمایندگان صورت گرفت.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها شرکتکننده ایرانی در این رویداد بزرگ سینمایی جهان است که به عرضه آثار خود در این بازار پرداخته است.