اگر می‌توانستند تأسیسات هسته‌ای را از بین ببرند مذاکره نمی‌کردند/ برجام معجزه نمی‌کند
عراقچی:
معاون وزارت امور خارجه کشورمان گفت: کشورهای بزرگ اگر می‌توانستند تأسیسات هسته‌ای ایران را از بین ببرند مذاکره نمی‌کردند و باوجود موشک‌های ما بود که مجبور به برگزاری چندین رزمایش برای نشان دادن قدرت خود شدند.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
اگه ارزنی به گفته هاشون اعتماد داشتند عوض اینکه به زحمت کشان راکتور بتن پرکن مدال طلا و سکه می دادند با اهدای یکیش از زحمت کشان نیروی دریایی و هوا و فضای سپاه تقدیر می کردند. همه ی حرفای اینا وقتی تغییر کرد که دیدند ملت به این نهاد بیش از دولت اعتماد داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
اگر برجام معجزه نمیکند چرا رئیس دولت میگفت مشکل آب خوردن مردم به تحریم گره خورده است؟ اگر برجام معجزه نمیکند چرا دستاورد این ملت را به ثمن بخس فروختید؟ اگر این برجام معجزه نمیکند چرا کشور را متلاشی کردید؟ وای به حال دولت مردم فریب و عاشق فروش
u
Spain
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
و اگه برجام معجزه نمیکند چرا معجزه هسته ایی دانشمندان ما را نابود کردی
با دگر مگوییم نه تسلیم نه سازش نبرد با آمریکا/اسرائیل / انگلیس
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
ما هم میدونستیم معجزه نمیکنه ولی مشکل اینه که شما الان فهمیدی!!! رهبرمون بارها و بارها گفت و شما خط قرمز رد کردید ... حالا حق بجانب اینطور میگید؟ شماها با برجام جیب دوختید برای انتخابات آتی و دروغ مصلحتی رو ترجیح دادید به منافع ملی. بعد صرف این همه وقت شرم آوره که به ملت بگید دست از پا درازتریم ... لااقل ادب سیاسی داشته باشین و از ملت عذر بخواهید و تکرار نکنید کاری که حامیانتون نتونستن انجام بدن تا در سیاستمداران نهادینه بشه.
الف رسول پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
یه زمانی مفهوم نون به نرخ روز رو اصلا متوجه نمیشدم ولی متاسفانه این دولت با این وزرا و سرش کاملا برامون معنی فرمودند. واقعا حیا دارد با وجود همین تاسیساتی که می دانستید دشمن را به زانو درآورده با بتن ریزی در قلب تاسیسات، ملت رو به زانو درآورید؟ نه باریکلا ............. ن.........ه باریکلا نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه باریکلا.اجرتون با خدا.
ناشناس
Italy
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
کیهان درست میگفت که: دانستن حق مردم است اما بعد از انتخابات
فدایی نظام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
ظربف الممالک: آمریکا با یک بمب کل سیستم دفاعی کشور را از بین ببرد و.....!!!
مشاور ارشد رییس جمهور ، ترکان: ایرانی ها فقط در آبگوشت و قرمه سبزی تخصص دارند و...!!!
معاون ارشد ظریف الممالک :سه توانمندی در کشور موجب شد این کشورها پای مذاکره با ایران بنشینند، ادامه داد: اولین مورد توانمندی دفاعی کشور بود و کشورهای بزرگ وقتی پای میز مذاکره آمدند که از تهدید کردن ایران ناامید شدند و اگر می‌توانستند تاسیسات هسته‌ای را با حمله نظامی از بین ببرند مذاکره نمی‌کردند و به خاطر موشک‌های ما بود و مورد بعدی تخصص دانشمندان ما بوده است.
.
.
.
که به کیه توی این دولت.
seyyed
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
آقای عراقچی یادشون رفت بگن که معجزه که چه عرض کنم حتی در حد چشم بندی هم نمی تونه کاری کنه
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار