اگر قانون ISA متوقف نشود نقض فاحش برجام صورت گرفته است
عراقچی در پاسخ به خبرگزاری دانشجو:
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: رئیس جمهور امریکا به عنوان شخصیت حقوقی طبق برجام متعهد است که قوانین تحریم هسته ای کنگره مربوط به ایران را متوقف کند و در غیر این صورت نقض فاحش برجام صورت گرفته است.
تعداد نظرات: ۹
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
مسئول ارشد ماله کشی بر بدعهدی ها، دبه کردن ها، نقضی کردن های شیطان بزرگ؟!؟!؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
قافیه چو تنگ اید شاعر به جفنگ اید!!!! چی میگی!؟! قانون مسخره امریکا بما چه !!! گول خوردید یا دارید ملت رو گول میزنید یا هر دو؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
آقای عراقچی : بیخودی خودتان را علاف وسرگردان نکنید آمریکائی جماعت به هیچ قول وعده وسند و قراردادی پایبند نیست که نیست حق این ملت را زایع نکنید وقت کشی را تمام کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
امریکا اگر میخواست تحریم های ISA را لغو کند ۹۹ نفر از نمایندگان مجلس امریکا به آن رای نمیدادند یا حداقل اقای اوباما آنرا وتو میکرد هرچند فرقی هم نداشت البته تعلیق ۱۲۰ روزه آن بدین معنی نیست که آنرا بمدت طولانی اجرا نکند از آن گذشته امریکا بر کدام عهد خود پایبند بوده که حالا بخواهد باشد این همه کشتار غیر نظامیان در عراق و افغانستان و پاکستان و.... آیا مطابق قوانین بین المللی است!!!؟ امریکا حق زندگی انسان ها را براحتی در سرتاسر جهان نادیده میگیرد کشتار وحشیانه رژیم سعودی با چراغ سبز امریکا صورت میگیرد ان وقت شما خوشخیالان اصلاح طلب میگویید برجام یک تعهد بین المللی است و امریکا ملزم به اجرای ان است اگر تعلیق کرده، بخاطر حمایت از جریان خاص در انتخابات ۹۶ است
م ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
خود آقای روحانی تو سخنرانی روز دانشجو گفته بود اگه ISA تبدیل به قانون بشه و رئیس جمهور آمریکا اجرای این قانون رو بلااثر کنه (همین اتفاقی که الان افتاده)، بازم نقض برجام محسوب میشه! و حالا جناب عراقچی یه حرف دیگه ای میزنن!
به هر حال باید مواظب «مکانیزم ماشه» باشن! واقعاً چقدر این توافق متوازنه و حقوق ایران رو محترم میشماره!
#خسارت_محض
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
دولت امریکا از خودکار پرتاب کردن شما ترسیده یا از فشار های ایمیلی اقای ظریف ، که تحریم های ISA را تعلیق کرده !!!!؟؟؟؟ نه اقا، امریکا از التماس های بعضی ها که نگران از دست رفتن جایگاهشان در بین مردم و انتخابات ۹۶ هستند ، حاضر به تعلیق ۱۲۰ روزه آن شده است گربه محض رضای خدا موش نمیگیره در حالیکه تحریم ها هنوز به بهانه های موشکی و حقوق بشر پابرجاست بیخود به دلتون صابون نزنید مردم دیگر فریب ارزانی های نزدیک به انتخابات و قول های توخالی و نمودار ها و آمارهای ساختگی را نخواهند خورد مردم آماری که نتیجه اش رو سر سفره شان نبینند باور نمیکنند البته سفره ای که فقط یکی دو ماه برای مردم پهن باشه و بعد از انتخابات چهارسال برای نجومی بگیرها چرب و نرم پهن بشه آخه چه فایده ای داره !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
چه عجب پیداشون شده؟!!!!
ماله کجاست؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
اگر قانون ISA متوقف نشود نقض فاحش برجام صورت گرفته است خب قرار نیست متوقف بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
خخخخخخ
چقدر شیک و باحالن اینا
باشه بابا درو... های تو را باور کردیم مثلا الکی
ارسال نظرات
آخرین اخبار