هدف اروپا از ماندن در برجام ایجاد بلاتکلیفی در اقتصاد ایران است
صمصامی در جمع دانشجویان:
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی گفت: انتظار و بلاتکلیفی در اقتصاد یکی از معضلات اصلی برای برنامه ریزی و سرمایه گذاری است با این وجود هدف اروپا از ماندن در برجام ایجاد بلاتکلیفی در اقتصاد ایران است.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
مردم ایران اسیر داعش داخلی و خارجی هستند جنگی پنهان و مردمی اسیر و قربانی مفسدین داخلی و خارجی بنام اسلام و کفر.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
سلام ، بنظرم یک بار باید برای همیشه ، برخی باید به ندای وجدان خود گوش کنند و در بیان نظرات و آن هم از جایگاه یک متخصص ، خدا و انصاف و حقیقت را در نظر بگیرند . بخدا خسته شده ایم از اینکه هر کسی حرف خودش را می زند و عملا کشور ملوک الطوایفی شده و هرکه راه خودش را می رود و این وسط ملت بدبخت باید جور تقابل و لجبازی و رقابت و بی خردی و ... آقایان را بکشد .

اگر برجام بد است و نفیو هم پشتیبان در سایه تیم مذاکره کننده آمریکایی است و همچنین آمریکائی ها بد هستند و دروغ می گویند و هزار و یک عیب و ایراد دارند ، چرا یک مرتبه نظرات و کتاب این آقای نفیو میشود مرجع اطلاعات و نظر این استاد عزیز و از ایشان و کتاب ایشان نقل قول می کند . یک لحظه به این فکر نمی کند که مطالب این کتاب هم می تواند در ادامه برنامه تحریم باشد و نقشه ای برای ایجاد نفاق و دو دستگی و یا صرفا در راستای منافع آمریکا طراحی شده و حقیقت در آن دستکاری شده است .
در ضمن اگر ایران در برجام بماند و هر ماهه اروپا و آژانس انرژی هسته ای پایبندی ایران به برجام را تایید کند بیشتر به ضرر آمریکاست و می تواند به راحتی تحریم های خرد کننده خود را جلو ببرد و یا اینکه ایران از برجام خارج شده و پایبندی ایران پا در هوا شود و فضای برای ترک تازی آمریکائی ها محیا شود .
پس چگونه است این استاد اقتصاد اینگونه خلط مبحث می کنند .
تو را بخدا انصاف داشته باشید و با سرنوشت یک ملت بازی نکنید و برای منافع جناحی و باندی و مالی و ... پای نابودی ملت شریف و بزرگوار و نجیب ایران نایستید . آخرتی هم هست خدائی هم هست .
برقرار باشید
ارسال نظرات
آخرین اخبار