واکنش ظریف به اظهارات مداخله‌جویانه اردوغان؛ هیچ کس نمی‌تواند درباره «آذربایجان عزیز ما» صحبت کند
وزیر خارجه ایران در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور ترکیه، در توئیتر نوشت که او درباره جدایی مناطق شمالی ارس از ایران شعر خواند، اما هیچ کسی نمی‌تواند درباره «آذربایجان عزیز ما» صحبت کند.
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
جواد ظریف به تاسی از مديران خود یعنی هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی سیاست جاهلانه ترک ستیزی خود را در اسفند ۹۷ به نمایندگی از حدود چهل هزار ارمنی در برابر چهل میلیون آذربایجانی ایران با دعوت از نیکول پاشينيان به باشگاه ارمنی های ارمنی اصفهان و برگزاری جشن در سالگرد کشتار خوجالي نشان داد. پس بنابر ایشان حق ندارد به دروغ بگويد آذربایجان عزیز چرا که ایشان نماینده ارمنی ها در وزارت امور خارجه ایران است نه وزیر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
بله من هم ب عنوان یک ترک ایران این نظر شما راتایید میکنم .اینها همه فاشیست طرفدار ارمنی هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
وقتی مسولین بی درایت ما به در یک جنگ بین دو کشور به حمایت از کشوری زورگو و تحت حمایت رژیم اسراییل میپردازند معلومه که ارده غون هم بیاد چنین ادعایی رو اذربایجان کنه، وقتی بود و نبود مسولین این مملکت هیچ تفاوتی نداره....
ناشناس
Germany
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
چو ایران نباشد تن من مباد
شتر درخواب بیند پنبه دانه
تا اردوغان رو برکنار نکردیم بگید خودشو جمع کنه کل آذربایجان خاک ایرانه باید یه روزی همشو پس بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
از روزی که قرارداد ۹۹ ساله تموم شد و مسیولین بی لیاقت هیچ کاری نکردن همه این داستان ها شروع شد و دست پیش گرفتن .. وقتش نیست به خودمون بیایم .شمال ارس برای ایران هست و وقتشه حقوقی در موردش اقدام بشه ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
ترکها، جاعل و خطرناکن،هم برای بشریت،هم محیط زیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
کجای این شعر دخالت در ایران است این بنده خدا گفته تمام متاطق جدا شده باید به ایران برگردد همه قبول دارند به علت ترس وبی عرضگی شاهان وقت این مناطق به شوروی واگذار شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
مرتیکه یادش رفته سال 2016 که کودتا علیه اش پایه ریزی شد این ایران بود که چند روز میزبانش بود و نذاشت مثل میمون با تیپا بیرونش کنن.عادتشونه خوبی رو با لگد زدن و گاز گرفتن جواب میدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
خوب حواس ها رو از ترور و برجام و تحریم و .. با این بازی های سیاسی الکی ساخته پرت کردند ها
یه ارمنستان به این کوچیکی حریف اذربایجان نشده حالا ترکیه و اردوغان میخواد ادعایی راجع به بخشی از خاک ایران داشته باشه !!؟

خوب برخی از کشورهای عرب خلیج فارس سالهاست راجع به حزایر سه گانه ایران در خلیج فارس ادعا دارند خوب چه غلطی تونستند بکنند !؟ هیچی

این طبیعی نیست که همین چند وقت پیش اردوغان زنگ میزنه به ی روحانی و بابت ترور شهید فخری زاده نسلیت میگه و..
یعد از چند روز میاد یه شعری میخونه که مثلا باعث دلخوری مسئولان وزارت امور خارجه و.. میشه

مسئولان دولتی خیلی دلشون بحال حفظ تمامیت ارضی و حفظ استقلال که جزو وظایف دولت هم هست ،می سوزه چرا رفتند زیر بار پذیرش مخفیانه و اجرای سند ۲۰۳۰، امضاء مخفیانه Fatf !؟

استقلال فرهنگی ما با سند ۲۰۳۰ و استقلال مالی و تجاری ما با Fatf اسیب دیده بود

پذیرش پروتکل الحاقی و اجرای پروتکل ها و پذیرش و انجام رژیم بازرسی های بی سابقه از سوی مسئولین وزارت امور خارجه و دولت و.. و اینکه بازرسان هر مکان و هر زمان عشقشون کشید و دلشون خواست بتونن برن بازرسی و بازدید کنند حتی بعضا سایت های نظامی و دانشگاهها و...
نمیدونیم اینهایی که رگ غیرت و میهن پرستیشون برای یه شعر و پرت و پتلایی که ی اردوغان گفته بیرون زده اما برای این واقعیت های تلخی که متأسفانه در مورد بازرسی های بازرسان (بخوانید جاسوسان اژانس)در کشور رخ داده کسی صداش بلند نشده و چرا اعتراض نمیکنند !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
چقدر خوب که همه در کشور نسبت به این شعرخوانی ی اردوغان واکنش نشون دادند.
اما یه گله بکنیم از کسانیکه که شعرخوانی غلط عمدی یا غیر عمدی ی اردوغان تکانشون میده اما جاسوسی بازرسان اژانس و دزدی اطلاعات اونها از کشور و دانشمندان کشور تکانشان نداده

تاسیسات هسته ای کشور هم بخشی از خاک کشور مان هست اما چطوری بعد از اینهمه ضرر از بازرسی ها و خرابکاریها و ترور دانشمندان هسته ای هنوز پای این بازرسان اژانس انرژی اتمی از خاک کشور و بازرسی هاشون از (تآسیسات هسته ای و دانشگاهها و برخی مراکز نظامی و.. ) کشور رو قطع نکردیم !!؟

اقایون و خانم هایی که در مقابل شعرخوانی اقای اردوغان به درستی واکنش نشان دادید. ۲ ماه دیگه فرصت اجرا و عمل به تعهدات برجامی اروپا و غرب میرسه. و اونوقته که معلوم میشه واقعا نسبت یه تمامیت ارضی و استقلال حساس هستیم و هستید یا نه !؟

ناراحتی ما از اینه که بعضی ها!! چند ساله بدعهدی اروپا رو تحمل میکنند و گاها توجیه میکنند و دشمنی غرب در ترور دانشمندان کشور و جاسوسی بازرسان اژانس و زیاده خواهی هاشون رو تحمل میکنند و چیزی نمیگن یا اگه بگن طوری میگن که بهشون برنخوره

اما امروز همه شون بسیج شدن که به گستاخی ی اردوغان واکنش بدهند و اون رو محکوم بکنند و واکنش تندی نسبت به اون نشون میدهند

کاریکه ما میکنیم میدونید مثل چیه !؟ مثل اینه که یه نفر با چوب میزنه تو سرمون و همه جوره بهمون آسیب میزنه اون رو توجیه میکنیم و رضایت میدیم اما یکی بهمون فحش میده میخواهیم پدرش رو در بیاریم ؛))
ارسال نظرات
آخرین اخبار