«روز‌های ابدی» از شهید چمران تا اصغر وصالی/ سریالی بر پایه تاریخ معاصر
بحث کلان این مجموعه تلویزیونی پیرامون حضور قشر جوان در پیروزی انقلاب و تاثیرگذاری آن‌ها در اتفاقاتی است که اوایل انقلاب اسلامی ایران رخ داد و از بهمن سال ۵۷ تا آبان سال ۵۸ روایت می‌شود.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلام، به نویسنده مطلب بالا بفرمایید برای پیشرفت در دنیای هنر فیلم از بلانسبت ....فرض کردن مردم خودداری فرمایند و این موضوع راکه (,هیچکس نمی‌فهمد بعضی سکانس های خط تماس را که در سریال روزهای ابدی پخش میشود تکراری است،) حرف غلطی است .بنده با 65سال سن از همان صحنه های ابتدایی سریال متوجه تکراری بودن آن شدم،چه رسد به جوانتر ها که خوره فیلم و سریال هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
با سلام من که یک زن ۵۴ ساله کم سوادم می فهمم که این سریال تا ایجا تکراری شما که فیلم ساز این کشورید چطور فکر می کنید بیننده نمی فهیمه بعضی شانسها تکراریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مردم رو احمق فرض کردید سریال تکراری رو به عنوان سریال جدید پخش میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
با سلام لطفا به کارگردان محترم بفرمایید که به شعور مردم احترام بگذارند و حرفشان را در مورد نفهمیدن تکراری بودن سکانس ها پس بگیرند من پیر مرد که نهار خوردنم از یاد می برم همون قسمت اول به بجه هام گفتم این فیلم تکراریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
با سلام،لطفا از یک مشاور نظامی استفاده کنید
در ارتش رژیم گذشته دو ستاره ستوان یکم و سه ستاره سروان بود و یک قوپه سرگرد و دو قوپه سرهنگ دوم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
با سلام و احترام. زهی آفرین بر کارگردان! این سریال که نگاه کنی، پی میبری به حسن‌نیت امریکایی‌ها و حماقت و بلاهت ایرانی‌ها! غیر از تکراری بودن، درجه عالی قباهت را به نمایش گذاشته‌اید... عجب سینمایی درست کرده انقلاب منفور اسلامی!
ارسال نظرات
آخرین اخبار