وقتی دانشگاه دوباره جولانگاه افراطیون می‌شود/ هنجارشکنان آزادی کدام زندانی را فریاد زدند؟ + فیلم
با چراغ سبز هیئت نظارت وزارت علوم در دانشگاه بابل؛
با حضور هیئت نظارت وزارت علوم در دانشگاه صنعتی بابل بار دیگر هنجارشکنان در دانشگاه فعال شده و فضای آرام و منطقی دانشگاه را تحت الشعاع قرار دادند.
تعداد نظرات: ۸
رضا ترک
-
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
آيا اين روش درستي براي بررسي عملکرد علمي دانشگاه است؟
آيا مشنج کردن فضاي دانشگاه کاري مورد قبول رياست محترم جمهوري است که شعارش اعتدال بود.
علي حاج حسيني
-
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اين افرادي که به ظاهر حضرت زينب(س)را الگوي خود ميدانند آيا از حجاب وعفت حضرت زينب بويي برده اند؟
يا اينکه اين شعارها را دست مايه اي براي نيل به اهداف شوم خود قرارداده اند!!!
محمدجواد عالي
-
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
براي من به عنوان يک دانشجو سوال شده است که وزارت علوم چه نوع دانشگاهي را ايده آل ميداند؟ چه دانشجويي را دانشجوي ايده آل مي داند؟ اگر اين هيات نظارت در راستاي اين اهداف به دانشگاه ها آمده و جو دانشگاه ها را متشنج کرده، جاي سوال از دولت راستگويان است که چرا دانشجوي سياسي را بر دانشجوي سياست زده ترجيه داده؟
محسن
-
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
توپ و تانک رو نميدونم
ولي تا دنيا دنيا است بسيج اثر داره
اگه نداشت انقد دشمنان ازش نميترسيدن
لبيک يا امام
محمدي
-
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
چرا چنين محافل کوچيکي رو بزرگ مي کنين که اينا هوا برشون داره خيلي مهم هستن؟؟ 4 نفر جمع شدن دارن توهماتشون رو فرياد ميزنن، يه عده هم اومدن از روي کنجکاوي، معرکه گيري اينا رو تماشا ميکنن. رسانه اي کردنش کار غلطيه.
دانشجوي صنعتي بابل
-
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
عملکرد رياست، کادر و حراست دانشگاه در اين چند ساله بسيار ضعيف و پر از انتقاد بوده ولي جماعتي که دست به آشوب ميزنند کساني هستند که تمام ارزش هاي اخلاقي را به اسم آزادي زير سوال ميبرند و فضاي دانشگاه را به سمت افراطي گري سوق ميدهند. توهين به نظام رهبري بسيج اساتيد ارزشي و حتي مخالفان ورد زبان اين جماعت به اصطلاح متمدن و روشنفکر!!! است. ديدن اين صحنه ها براي کساني که اين افراد را از نزديک ميشناسند به مراتب سخت تر مي باشد! نکته قابل توجه اينکه بسياري از دانشچويان از جمله خودم از اين جلسه خبر نداشتند ولي همه تعليقي ها و اخراجي ها و ستاره دار ها از صبح با پوستر و تراکت حضور پر رنگ!!! داشتند!
هيئت نظارت ( فتنه ) مچکريم!!!!
ف. ذ
-
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
هدف اين آشوب ها فقط برکناري رياست دانشگاه يا آزادي ضيا نبوي نيست...اينها با اصل نظام و نداشتن آزادي به تعريف خود مشکل دارند و اين شعارهاشون وسيله اي براي به آشوب کشيدن دانشگاه و بيرون آوردن عقده هاي دروني چهارساله شان است... همين جا از دولت اعتدال در جهت ايجاد بستر مناسب براي اين اغتشاشات که مبادا اين عقده ها ،اين معترضين افراطي آزاديخواه را خفه نکرده و از پاي در نياورد بسيار مچکــريم!
اميد که خداوند به ما صبر هشت ساله عطا بفرمايد!
samed rezwan
-
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
اين کساني که شعار مرگ بر اسراييل رو هو کردن در حالي که بسيجي ها رو با اسراييلي ها يک نظر خوندن
واقعا آدم شاخ در مي آره
ارسال نظرات
آخرین اخبار