رییس جمهور آشنایی چندانی با مسایل اقتصادی ندارد/ شورایی کردن رهبری دست هاشمی نیست
مصباحی مقدم در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری دانشجو:
حجت الاسلام دکتر مصباحی مقدم از اقتصاددانان برجسته اصولگرا و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در «خبرگزاری دانشجو» به سوالات ما پاسخ گفتند.
تعداد نظرات: ۳
مهدی آبیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
خدایا چی هرج و مرجی شده در دولت و مملکت زودتر صاحب اصلی را برسان تا ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
اصلا نباید اجازه داد شورای رهبری مطرح شود . حتی در حد پیشنهاد ُ در قانون اساسی رهبری فردی مطرح هست و نه شورایی و رهبری مقام معظم رهبری خواست همه ملت و علما و مراجع و ... هست . در غیر این صورت نظام وملت آسیب خواهند دید . امام خمینی و حفظ نظام و درامان بودن نظام و ولی فقیه یعنی مقام معظم رهبری و مردم خطوط قرمز ما ملت هستند . ما ملت اجازه نخواهیم داد به خطوط قرمز ما ُ دشمنان خارجی و داخلی آسیب بزنند . مصباحی مقدم پاسخ خیلی شلی به این موضوع مهم رهبری داد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سلام بچه ها
ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین.باور کنید که نظام در خطره،باور کنید.

این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر براظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.
هرجا،هروقت و به هر شیوه مثلا: ازطریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر کجای دیگه که بودید) .
مثلا همین دکترسلام رو تامیتونید انتشار بدید.یا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... .البتاتوجه کنیدکه دقیق به جا عمل کنید.

********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.همه مون موفق باشیم!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار