دانشگاه بدون دخانیات از طرح تا اجرا / معضل اعتیاد سه دانشگاه برتر تهران
گزارش |
حدود یک سال از گفته وزیر علوم درمورد لزوم اجرای طرح دانشگاه عاری از دخانیات می‏‌گذرد ولی دانشگاه‏‌ها همچنان با معضل مصرف دخانیات دست‏‌و‏پنجه نرم می‌‏کنند.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
فقط دخانیات نیست دختر و پسر از هم سیگار میگیرن وسط حیاط دانشگاه... معلوم نیست محل تحصیله یا شیره کش خونه!

چه وضعیتیه دولت برای دانشگاه ها فراهم کرده...سال اولی رفتیم دانشگاه دولت قبل سرکار بود... تا یکسال بعدش... این خبرها نبود... رفته رفته به این روز افتاد دانشگاه و الان به درجه افتضاح رسیده... از وضعیت ظاهری دانشجوها گرفته تا سیگار کشیدن های دسته جمعی و دختر پسری که واقعا زننده است.... این هم بماند که شما برید حیاط هوا بخورید باید دود سیگار این موجودات مجهول الحال رو بخورید که به سبب رفتار مزخرف دانشگاه و بی خیالیش نسبت به بی فرهنگی اینا انقدر وقیحانه شده... نتیجه شعارهای دولت اینه؟ نخبه پروری اینه؟ دانشگاه و تبدیل کنن به همچین جایی؟
شما فکر میکنید خارجی هایی که در دانشگاه میان و میرن به خصوص دانشکده ادبیات علامه که محل زبان آموزی فارسی دانشجویان خارجی هست چه فکری میکنن وقتی در حیاط دانشگاه این همه سیگاری می بینن؟؟ این در حالیه در دانشگاه های اونا معمولا سیگار کشیدن ممنوعه... چطوری ممکنه وقتی در همه جای دنیا سیگار کشیدن در محیط های عمومی ممنوعه در اینجا اینطوری اجازه جولان به معتادان سیگار داده میشه؟

آسایش بقیه دانشجوها رو هم گرفتن.... این چه وضعیتیه؟

دانشکده ما دانشکده زبان و ادبیات علامه طباطباییه! وضعیت افتضاح!
ارسال نظرات
آخرین اخبار