به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی غلامی، عضو هیات مدیره شرکت فناوریهای اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس با اشاره به این که اپلیکیشن اینوگام، در واقع مجموعهای از چند نرم افزار اعتبارحسابی مختلف است، گفت: اینوگام با انجام فعالیتهای ورزشی مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری و حتی شرکت در رویدادهای ورزشی تعریف شده، امتیازهایی در قالب امتیاز به حساب کاربری افراد تخصیص میدهد.
اساس کار بر مبنای وفاداری و حس اعتماد مشتریان و ارتقای فرهنگ ورزش شهروندی است که با مدلهای مختلف، فعالیتها به صورت امتیاز جمع آوری و در نهایت قابلیت خرج کردن دارد.
خرید پس از ورزش
راههای مختلفی برای خرج امتیازات وجود دارد، شرکت در رویدادهای تخصصی، شرکت در دورههای آموزشی و ورزشی، مراجعه به پزشکان و مربیان حوزه سلامت و تناسب اندام، خرید از فروشگاههای ورزشی، دریافت بن تخفیف کنسرتها و سینما، استخر از جمله مهمترین این راه هاست.
کاربران قابلیت مشاهده انواع گزارشات نموداری و متنی مربوط به سلامت خود را دارند مانند گزارشهای کنترل و مدیریت وزن، گزارشات فعالیتهای ورزشی، رتبه بندی خود در بین کمپینهای مختلف و گروههای مختلف موجود در شهر و محله و همچنین میتوانند این آمار را در شبکههای اجتماعی، به عنوان رکورد خود به اشتراک بگذارند.
کاربران میتوانند متناسب با موقعیت خود، در انواع مسابقات و جشنوارههای اینوگام که در شبکههای مجازی برگزار میشود، شرکت کنند و علاوه بر محک توانمندیهای شخصی، از جوایزی بهرهمند شوند.
اشتغال آفرینی نرم افزار
مربیان و پزشکان حوزه سلامت نیز میتوانند با این اپلیکیشن رفتار مراجعه کنندگان خود را تحت نظر داشته باشند و با ایجاد گروههای مختلف حس رقابت و انگیزش را در آنها ترغیب کنند.
این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: بر همین اساس حدود ۱۵۰۰ مربی ورزشی تاکنون از طریق این نرم افزار ایران ساخت فعالیت و کسب درآمد میکنند و با ایجاد حدود ۲۵ فرصت شغلی نیز افراد به صورت مستقیم در شرکت مشغول به کار شده اند.