کد خبر:۴۳۳۸۹۴
رئیس دانشگاه یزد:

روزمرگی، آفتی در زمینه خدمت رسانی به مردم است

رئیس دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم و فعالیت های کاربردی گفت: روزمرگی، آفتی در زمینه خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، اولیا، رئیس دانشگاه یزد روز گذشته در نشست مشترک با مدیر کل امور بانوان استانداری یزد در دفتر ریاست دانشگاه یزد گفت: بسیاری از کارها حالت اداری و روزمرگی دارند و در این راستا نیز نگرانی ما این است که این اقدامات نیز به روزمرگی دچار شود و مشکلی را حل نکند که در این راستا باید برنامه‌ها و طرح‌ها به سمت کارهای کاربردی پیش رود و از افراد متخصص استفاده شود.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد باید این روند طبیعی طی و بر یک سری تحقیقات در موضوعات مختلف متمرکز شود و در این راستا نیز ما باید هسته‌های محوری را شناسایی کنیم و به آن شکل دهیم و افراد را حمایت کنیم.

 

رئیس دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: مطرح شدن طرح‌های فرابخشی و طرح‌هایی که ماهیت بین‌دستگاهی دارد بایستی در دانشگاه صورت گیرد و در این راستا نیز با برنامههای نشاط اور جامعه و بانوان را به سمت نشاط سوق دهند.

 

ماندگاری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد نیز در این نشست گفت: مسائل مطرح شده در دانشگاه ها باید در ابتدا آموزش داده شوند و پس از ان نیز به صورت پژوهش انجام شود.

 

وی گفت: اگر بتوانیم که یک شبکه پژوهشی تعریف و جدولی از مباحث مختلف در آن ایجاد کنیم، می‌توانیم از اینجا به نقاط ضرر پی برد و جاهایی که به هزینه نیاز دارد را شناسایی کرد که در این صورت است که دانشگاه می تواند در این امر دخیل شود و بودجه‌هایی را از وزارت کشور دریافت کند. 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار